Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

En petra- dank je

...ik heb het gezien, ik zie hier nooit iets over het hoofd.... dank je , zo lief xx

merene

merene

24-02-2010 om 21:17

Voor mari

Een dikke kaars voor Mari. Ik wens je ontzettend veel sterkte en kracht en steun toe.

Rieneke van der Graaf

Rieneke van der Graaf

24-02-2010 om 21:46

Ook voor emilie

Ook ik zet een kaars neer voor Emilie.
En daarnaast een kaars voor haar broertje en ouders.

Voor mari

een enorme grote, dikke kaars.

Heel veel kracht, steun en liefde toegewenst.

Akka

Jacoline29

Jacoline29

25-02-2010 om 09:09

Adres woem.

je kan me mailen op jacolinebg apestaartje hotmail.com
Wil graag je ervaring weten en hoe jij jouw zoon hebt kunnen helpen.

Christa.A

Christa.A

26-02-2010 om 02:51

Een hele grote kaars

voor Emilie!!!! Dit wil je als ouder nooit meemaken :o( Ik zet ook een kaars neer voor haar ouders die de kracht moeten zien op te brengen om haar, haar broertje en zichzelf hierdoorheen te kunnen slepen.
Liefs, Christa.

Gallifrey

Gallifrey

26-02-2010 om 09:16

Voor jesse*

Ik zet een mooi kaarsje neer voor Jesse, die nu pas geboren had moeten worden. Dan was het vast allemaal anders gelopen.
Romanie, sterkte!!

Voor kleine t

Dat je maar hééééél goed mag leren drinken zodat de borstvoeding kan blijven doorgaan. Succes kleine schat!

En ook voor jesse*

Ik denk aan je, kleine man, je ouders missen je zo enorm.

merene

merene

26-02-2010 om 14:48

Voor emilie

Ik heb net de laatste berichten gelezen. Een mooie roze kaars voor jou en je vader en moeder.

Petr@

Petr@

26-02-2010 om 17:35

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

26-02-2010 om 17:37

Emilie

Een felroze kaarsje vol hoop voor jou en een dikke kaars vol kracht voor jouw ouders...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

26-02-2010 om 17:37

Mari

Ik begrijp dat je wel een kaarsje gebruiken kunt, daarom een dikke kaars vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

mirreke

mirreke

27-02-2010 om 08:30

Kaartenactie voor emilie

Iemand is een kaartjesactie voor emilie gestart. Het adres kun je vinden ergens tussen de twitterberichtjes.

mirreke

mirreke

27-02-2010 om 08:33

Kaarsje voor al die andere kindertjes

Hoewel ik graag een kaartje stuur naar Emilie denk ik ook direct aan al die anonieme kindertjes die hetzelfde doormaken, van wie de ouders de puf, of de kennis, of de gewoon de behoefte niet hebben om het op deze manier te delen.
Daarom voor hen een kaarsje van hoop en vertrouwen, voor al die kindertjes met kanker, van wie de ouders zo in de zorgen zitten.

Mari

weer een kaars voor je.

Rafelkap

Rafelkap

27-02-2010 om 18:34

5 kaarsjes voor enzo en geerke

Bijna maart, bijna Enzo's verjaardag. Lieve Geerke, veel sterkte deze maand.

ijsvogeltje

ijsvogeltje

27-02-2010 om 19:40

Kaars voor mari

Zet 'm op meid!

kien

kien

28-02-2010 om 20:58

Heli

Beetje laat, we zijn op vakantie geweest. Maar ik herken het en leef met je mee.

kien

kien

28-02-2010 om 21:00

Jacoline

Hoop dat de chemo mee gaat vallen. Zet `m op, je bent zo sterk!

kien

kien

28-02-2010 om 21:02

Enzo

Bedacht me dat mijn verjaardag eraan zit te komen en dus ook die van Enzo. Ik vergeet zijn kaarsje niet Geerke!

kien

kien

28-02-2010 om 21:06

Voor onszelf

Terug van vakantie zie ik op tegen de komende twee maanden, maanden waarin ik anders altijd zo geniet van het beginnende voorjaar. Bijna elke dag in maart en april heeft een speciale herinnering van een jaar geleden, en zeker mijn eigen verjaardag, die ik samen met zijn zoontje vierde, mijn zoontje's echte 5e verjaardag en zijn sterfdag en begrafenis natuurlijk. We komen er wel doorheen maar er zitten zware dagen aan te komen. Ik bid voor wat extra kracht!

Kien

kien

kien

28-02-2010 om 21:08

Emilie

Ik schrik van de berichten op haar blog. Wat staat haar en haar ouders en broertje te wachten? Een kaarsje voor veel sterkte en kracht!

Jacobien

Jacobien

28-02-2010 om 21:51

Voor j

Ruim een week geleden was er schijnbaar niets aan de hand. Lekker een weekje op vakantie met man en kids. En nu een week later ben je letterlijk doodziek en heb je nog maar een paar dagen te leven.
Voor je kinderen die blijmoedig de vakantie in gingen en nu morgen op school; verdrietig en verslagen omdat mama dood gaat.
Voor de man van J, die bijna geen tijd heeft om al het slechte en verdrietige nieuws een plekje te geven.

Een kaarsje voor dit gezin. Een kaars zo groot en zo sterk, om toch een beetje licht in deze donkere tijd te geven,

Een klein kaarsje voor

mijn kleine guitige mannetje.

Aïda

Aïda

01-03-2010 om 08:46

Kaarsje voor m

Ik hoorde gisteren dat je besloten heb, geen verdere behandeling te onder gaan.
De chemo ben je gestopt en je wil ook geen borst afzetting. Je gezwel is 9 cm in doorsnede..
3 kleine kinderen (waarvan de jongste nog geen 1) gaan zeker hun moeder verliezen...

Ik hoop dat deze laatste maanden/jaren, een tijd word van genieten met je gezin!! Leer je kinderen kennen, en laat een onuitwisbare indruk bij ze achter!!

Petr@

Petr@

01-03-2010 om 12:27

Kien

Een dikke kaars vol kracht om deze twee maanden door te komen...
En ik bid met je mee...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

01-03-2010 om 12:29

Aïda

Ik zet er een kaarsje naast, voor jouw M. vol hoop dat haar nog wat tijd gegund is met haar gezin...
(Maar wat een verschrikkelijke beslissing om te nemen...)

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

01-03-2010 om 12:30

Zus

Voor mijn zus een dikke kaars vol kracht nu ze afgelopen weekend te horen heeft gekregen dat haar man bij haar weg wil...

Petr@

Petr@

01-03-2010 om 12:32

Vijf kaarsjes

voor Woem, Koentje, Superpeet, Nikus en Christa omdat zij hun moeder zó missen...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.