Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

23-02-2010 om 09:25

Kuzco

Eeen kaars voor jullie!

Petra-

Petra-

23-02-2010 om 09:26

Heli

Een grote vlam voor jullie, omdat het zo moeilijk is!

Petra-

Petra-

23-02-2010 om 09:26

Geerke

voor jullie, voor Enzo...

Petra-

Petra-

23-02-2010 om 09:26

Zoveel verdriet, zoveel kaarsen

voor iedereen!

Petra-

Petra-

23-02-2010 om 11:20

Voor mijn vriendinnetje c

Het valt niet mee, twee weken op, twee weken af..Maar je bent een kanjer, een vlam voor jou!

Jacoline29

Jacoline29

23-02-2010 om 13:46

Woem

dank je wel.Ben blij voor jouw dat het achter de rug is.Bij mij zijn begin juli de chemo's (TAC)waarschijnlijk klaar,moet daarna nog 2x geopereerd.De realiteit komt hard aan en de dag van de 1e chemo nadert langzaam.Vandaag de medicijnen opgehaald voor tijdens de chemo.Ik kreeg er een wrang onbehaagelijk gevoel van.

Kaarsje voor Ilona,voor mij,voor mijn gezin,voor mijn zoon die het er erg moeilijk mee heeft,voor iedereen die het nodig heeft om wat voor reden ook.

fryskdumke

fryskdumke

23-02-2010 om 16:08

Voor quil

en zijn familie, die vandaag een moeilijke beslissing hebben moeten nemen. Een hele dikke kaars voor vandaag, voor vanavond als de pomp wordt aangesloten en de dagen erna.....

Asa Torell

Asa Torell

23-02-2010 om 20:11

Kaars voor ruud

over wie ik lees dat hij een terugval heeft! Wat beroerd!

woem

woem

23-02-2010 om 21:17

Voor jacoline

als je iets weten wil vraag het mij gerust.Ik weet hoe je je voelt!!!Heb zelf ook een zoon.
Ik duim voor je 9 maart,veel sterkte.
Ik steek ook een kaarsje aan voor mijn moeder die in december overleden is en die ik ontzettend mis na een zeer moeilijk jaar.

Voor sven en gerard

Ik weet niet of het echt gepast is maar ik heb het zo met ze te doen.Een mooie kaars om alles weer op een rijtje te zetten en het een plekje te geven om je doel waar je zolang voor gewerkt heb zo weg te gooien door een domme fout...

Ja ook voor sven en gerard

Heb vooral vreselijk met Sven te doen.....!!!!

Flinke kaars voor mari

Ik steek hier even een enorme kaars aan voor jou, Mari, omdat ik net lees dat je het heel, heel erg gebruiken kan. Ik denk aan je en bid voor je, liefs xx Geerke

Jakiro

Jakiro

24-02-2010 om 00:18

Ook voor quil

Die waarschijnlijk nu slaapt, na nog een laatste keer gesproken te hebben met de mensen die hem lief zijn.
Het ga je goed jongen, de hemel heeft vast een glasvezelverbinding !
Jakiro

mirreke

mirreke

24-02-2010 om 06:45

Ook voor mari

Een kaars voor vechtlust en kracht!

Voor mari

Wat een verschrikkelijk verhaal. Ik wens je veel kracht en strijdbaarheid, die zul je nodig hebben. En veel steun, hopelijk toch van mensen om je heen.
Je verhaal grijpt me aan en ik wilde dat ik iets voor je kon doen. Sterkte!

Tijgeroog

Tijgeroog

24-02-2010 om 09:11

Mari

Ik zit met verbijstering je verhaal te lezen. Heel veel sterkte en kracht!

Jacoline29

Jacoline29

24-02-2010 om 09:25

Woem even ot

Weet even niet waar ik het anders moet plaatsen.
Mijn zoon wordt 24 april 8,dus is nog erg jong.Dochters zijn 6 en 3,maar die lijken het beter te accepteren.Zoon zijn schoolprestaties zijn erg achteruit gehold(hij kan het gelukkig hebben)en is gefrustreerd,maar uit dat niet.
16 maart gaat hij hiervoor naar het Ingeborg Douwes centrum in amsterdam.We praten er thuis open over.hebben hem meegenomen naar de mammacare,behandelende arts waar hij vragen aan kan stellen,maar hij doet het niet,dat doet mij ook verdriet.Ik heb het met hem te doen,hij is ook erg gevoelig,de site kankerspoken is niks voor hem.hij huilde om niks,omdat ik aan de telefoon was en tegen hem zei dat ik zo bij hem kwam,zijn gezicht sprak boekdelen,hij gaf wel toe dat hij het moeilijk heeft,maar meer niet.< zucht>

Bastet

Bastet

24-02-2010 om 09:32

Mari

Een kaars voor Mari,ik had het zo graag anders gezien voor jullie....
liefs,Bastet

Mari

Een fakel voor jou. Een fakkel om je moed en kracht te wensen. Om je sterk te maken voor de strijd. Een fakkel om jouw kracht in de gloed van het vuur te zetten.

Mensen hebben je gemanipuleerd. Gebruik gemaakt van je zwakheden. Ik ben er misselijk van!

Een kaars voor liesbeth

Lieve Liesbeth, een warme kaars voor jou - ik denk aan je xx

Tijgeroog

Tijgeroog

24-02-2010 om 12:37

Emilie

Een kaars voor Emilie, omdat iedereen zo op ander nieuws gehoopt had. Ook voor jou een kaarsje voor heel veel vechtlust en kracht.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

24-02-2010 om 13:40

Ook voor emilie

Slecht nieuws waarschijnlijk... Wat oneerlijk!

Grote roze kaars voor een dapper klein meisje!

fryskdumke

fryskdumke

24-02-2010 om 15:24

Voor emilie

Helaas vandaag slecht nieuws. Morgen hebben je papa en mama een gesprek met de oncoloog, vrijdag het plaatsten van je portocath en dat begin je zaterdag al aan je chemokuur. Zet hem op meisje! Vecht!

Voor mari

Jij kunt nu licht en warmte gebruiken. Een warme kaars voor jou, en een knuffel.

Mari

omdat ik me een pieterklein beetje voor kan stellen bij de machteloosheid die je voelt (boosheid, onmacht en hartverscheurend verdriet)..dat pieterkleine beetje is vast niet zo alomvattend zoals het voor jou zal zijn..
daarom een hele grote kaars voor sterkte en energie om het gevecht aan te gaan (met een lijf wat al zo weinig reserve heeft)

Heel, heel veel sterkte!

Emilie

vanaf het moment dat ik meelas op jouw papa´s weblog (en twitter) had ik een onbehaaglijk gevoel, zo´n grote tumor, ineens zo groeiend, zo slecht reagerend op de behandeling..

En nu dit verpletterende nieuws, het blijft een geweldige schok dat deze kloteziekte ook kleine kindertjes treft..

Ik hoop zoveel, voor jou, voor je ouders, voor je broertje
een knalroze kaars voor jullie allemaal

reina

reina

24-02-2010 om 18:31

Voor mari

Mijn kaarsje zet ik bij alle kaarsjes die al aangestoken zijn voor Mari.

Jakiro

Jakiro

24-02-2010 om 19:22

Weer voor quil

Die nu al weet of je kan internetten in de hemel.
Zo snel...
Jakiro

woem

woem

24-02-2010 om 19:30

Jacoline ook effe ot

Mijn zoon was vorig jaar ook 8,zelfde probleem.Niks zeggen,vragen en vooral nergens over praten.Ben sinds november klaar met alle kuren enzo.
Mail mij even prive dan "praat" het wat makkelijker en storen we dit draadje niet.
Je mag mijn adres opvragen.

Voor lynn

Omdat ik met je ouders en broers afgelopen week de verjaardag van je ene broer heb gevierd, en ik je gemist heb.... je was er, in onze gesprekken en in ons hart en gedachten, maar je kon niet meehelpen de taart op te eten en meespelen met de rest. Eind van dit jaar word je 4....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.