Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Marsudan

Marsudan

17-02-2010 om 23:31

Sascha

Een week geleden was er nog niets aan de hand. Een blaasontsteking, dachten we... een zeer agressieve tumor bleek het te zijn, met uitzaaiingen en al. Lieve Sascha, ik heb je zeven jaar als schat van een beestje gehad, en vanavond heb ik afscheid van je moeten nemen. Nu moet ik morgen dochterlief nog vertellen dat je naar de sterretjes bent... Ze is zo gek op je. Dag lieve poes, ik weet dat het beter is maar ik heb zoveel verdriet...

Mariska

Mariska

18-02-2010 om 09:02

Voor coen

mijn neef die maar 41 jaar is geworden...

Jacoline29

Jacoline29

18-02-2010 om 09:25

Ilona en mezelf

Ilona,ik denk aan je, godzijdank een borst besparende operatie,wel met bestraling,maar ja...beter bestraling dan andere ellende.Een kaars voor jouw.

voor mezelf.Ik moest een borstamputatie,gezien mijn leeftijd en begin 9 maart preventief met 6 kuren chemo,zie er tegen op.Kan alles nog steeds niet bevatten.

Voor s en de kids

Vandaag het definitieve afscheid.

In gedachten bij jullie.

Gerdina

Gerdina

18-02-2010 om 10:11

Kaarsje van hoop

voor M. die na 5 jaar en 2 miskramen eindelijk weer zwanger is. Laat het deze keer alstUblieft goed gaan!

Blanco

Blanco

18-02-2010 om 12:00

Kaarsje voor mijzelf

hopelijk krijg ik het in mijn hoofd weer allemaal op een rijtje..
Mijn hart ligt bij mijn man, maar mijn hoofd is momenteel bij een ander...

Een kaarsje voor rust

Voor m. van gerdina

Omdat zo'n berichtje me weer terugbrengt in de tijd, ik hoop met je mee en ik weet uit ervaring dat het kan, ook na 5 jaar!

Lionne

Voor liesbeth

Weer een kaarsje voor jou - omdat je het moeilijk hebt

Petr@

Petr@

19-02-2010 om 13:57

Anna

Op deze koude vrijdag een warm kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

19-02-2010 om 13:58

Enzo*

Een felgeel kaarsje voor jou omdat het al weer bijna jouw geboortemaand is...

liefs,
Petr@

Ansje

Ansje

19-02-2010 om 14:39

Voor schoonpapa..

die alleen in het ziekenhuis ligt en zijn hoop in duigen zag vallen....

Hoe hard is ook de constatering dat echt niemand van je houdt en iedereen uit een soort plichtsgevoel op bezoek komt...

Laat de rest van je leven toch hopelijk gezonder en leuker zijn, ik wens het je toe !

Ansje

Voor mijn kleine mooie mannetje jesse*

Ik mis ons mooie kleine mannetje zo verschrikkelijk.
Weet niet hoe ik hier onerheen moet komen.
Lieverd,mama brand de hele dag door een kaarsje voor jou omdat ik je zo mis.

Dikke kus Mama

Maatje

Maatje

19-02-2010 om 17:21

Romanie

Een kaarsje voor jouw lieve vent die hier niet meer is. Romanie, ik maak me een beetje zorgen om jou. Praat je met iemand/mensen? Of ben je alleen? Ik kan niet uitleggen waarom ik die zorg voel, maar die voel ik. En tegelijkertijd 'heb ik geen recht van spreken', weet ik niet hoe het moet zijn, je kind verliezen. Zorg je goed voor jezelf? Ik hoop het. Liefs van Maatje.

Hoi maatje

Ik heb wel hulp en praat er heel veel over,maar ik heb zolang naar ons mannetje uitgekeken,we hebben er zelf ruim anderhalf jaar over gedaan om zwanger te worden,maar in mijn hoofd ben ik al bezig vanaf mijn 13de. Het gemis is nu gewoon heel erg groot. We hebben hem gezien,geroken,vastgehouden en verzorgt,en dat mis ik nu zo verschrikkelijk.

Melanie

Maatje

Maatje

19-02-2010 om 19:23

Romanie

Mijn zorg betreft niet jouw rouwen, wat jij beschrijft aan pijn en verdriet is een verschrikking, en dat moet (ja, moet, want je wilt het niet...) de volle ruimte hebben, zo lang als het duurt, waarschijnlijk 'voor altijd'. Dat is niet waar ik bezorgd over ben/was, want dat is helemaal van jou, jouw pijn, jouw verdriet, jouw gemis. Mijn zorg is/was té veel eenzaamheid daar bij (al moet je dit ook voor een heel groot deel helemaal alleen 'doormaken', denk ik, net als eigenlijk alle essentiële, belangrijke dingen in het leven, maar ik hoop dat je soms met iemand anders, je man, een vriendin, samen op kunt lopen, dat hoop ik). Ik kan het niet goed uitleggen. Zorg goed voor jezelf! Juist omdat je zo veel pijn hebt. Ik vind je site voor Jesse prachtig. Sterkte, Romanie! Maatje.

toja

toja

19-02-2010 om 20:27

Buurvrouw

dit kaarsje is voor jou. Onverwachts afscheid van een lief persoon en nu ook nog een zieke schoonmama.
Denk aan je...

Romanie

Een kaarsje voor jou want natuurlijk mis jij je mannetje.

De ergste pijn gaat over, echt...maar laat het er maar even zijn.

Verontschuldig je niet.

Kring van fakkels

Het is vakantietijd, en dat is voor velen weer een extra moeilijke tijd...

Een grote kring van fakkels plaats ik hier. Het spijt me voor 't ontbreken van persoonlijke kaarsjes nu...

Zoveel verhalen weer, en och... het raakt me stuk voor stuk. Of het nu om 1 regel gaat of meer, ieder bericht kan een vlam zo goed gebruiken. Daarom deze kring - voor kracht, troost, geloof, hoop, liefde, warmte, licht... en nog weer zoveel meer dan dat.

Heel veel sterkte iedereen!

Liefs, Beertje(s)

kuzco

kuzco

20-02-2010 om 09:17

Voor ons

als gezin een mooie bijzondere kaars.
Afgelopen dinsdag is na lang vechten onze moeder overleden in het bijzijn van de mensen waar ze zoveel van hield en die zoveel van haar houden. Dank je mam, dat je mijn moeder wilde zijn. Op het lint van je bloemstuk staat, voor de allerliefste. En dat was je! Voor alle mensen die je kende. Want wat een indruk heb je achtergelaten bij iedereen. Je was en bent een heel bijzonder mens. Het verdriet is intens en het gemis is nu al enorm, maar het is goed zo.

Kuzco

Sterkte!

Voor romanie

Een kaarsje voor jullie, en voor je kleine mannetje lieve Jesse*, die zo enorm wordt gemist. Jesse je bent zo'n mooi ventje, ik vind jouw site ook echt heel erg mooi...!
liefs Geerke

Romanie en jesse*

een weekendkaarsje voor jullie...

Kuzco

Een kaars voor jou en iedereen die je moeder lief had. Heel veel sterkte!

Voor onszelf

gewoon, omdat het zo moeilijk is. Het verdriet, het gemis is zwaar en intens, soms komt het ineens weer zo hard binnen... we missen ons mannetje zo...

kuzco

kuzco

21-02-2010 om 07:18

Lieve heli

Voor jullie een mooie en krachtige kaars, omdat jullie je mannetje zo missen. Ik vind het zo moeilijk om de juiste woorden te vinden voor jullie grote verdriet, maar weet dat al kom ik hier niet heel vaak, ik wel heel vaak aan jullie denk.

Voor heli

Arm om je schouder!

Gallifrey

Gallifrey

21-02-2010 om 14:15

Voor mijn zus

Voor mijn zus die net boos en huilend is weggelopen. Gisteren en vanochtend heb ik op haar zorgenzoon gepast zodat zij met de rest van haar gezin een avondje gewoon weg kon. Net kwam ze me halen en was ze compleet overstuur toen ze merkte dat het niet zo goed is gegaan en dat ik het erg zwaar heb gevonden.
Lieve zus, een kaarsje voor jou. Omdat ik begrijp dat jij hier iedere dag mee moet omgaan. Wat is het toch moeilijk. We laten jullie echt niet zomaar vallen!

Mariska

Mariska

22-02-2010 om 09:53

Voor coen

vandaag is de begrafenis en hoewel ik er niet lijfelijk bij ben... deze dag zijn mijn gedachten bij jou... en bij je broers, je moeder en alle anderen...
X je nichtje Mariska

woem

woem

22-02-2010 om 18:17

Voor ilona,jacoline en iedereen in het zelfde schuitje

Ik steek een kaarsje voor jouw aan Jacoline29.
Ik hoop dat je goed door de chemo's rolt.Ik weet helaas hoe jij je voelt, ik heb het allemaal al achter de rug.
Dus vandaar mijn kaarsje voor jou en alle vrouwen die hetzelfde moeten doormaken en de kindjes die hun zieke mama's zien.

Voor b

... omdat je een burnout hebt.... en minstens een half jaar niet meer kan werken, misschien wel langer. En voor je vrouw en kids voor wie de thuissituatie natuurlijk ook erg verandert hierdoor.
Wat warmte en een knuffel xxx liefs

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.