Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Pandia

Wat loodzwaar is dat geweest... een grote kaars voor de zonen en echtgenoot van J en verder familie, en ieder die haar mist.

Liefs, Beertje(s)

100%mama

Een warme kaars voor kracht... sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Inez

Het zegt genoeg, en ik dacht 't ook eigenlijk, bijna gelijk na mijn 'vraag'...

Nog een hele krachtige kaars erbij. Je bordje is overvol helaas, zo moeilijk het allemaal te dragen, te doorleven, te verwerken.

Een {{{dikke virtuele knuffel}}} en heel veel sterkte gewenst, met alles.

Liefs, Beertje(s)

Tweeling kaarsjes

Het gaat goed, zo goed dat de kleinste van de 2 binnenkort hopelijk opnieuw naar huis mag. En dan hopen we van harte dat de 2 meisjes vanaf dan heerlijk thuis kunnen blijven, gezinnetje compleet, en eindelijk écht goed durven genieten? Hun moeder trekt 't nog amper... Dikke roze kaarsjes!

Liefs, Beertje(s)

Weekend-fakkels...

...en een houtje op het vuur. Voor iedereen die kracht, hoop, geloof, steun, liefde, warmte, troost, wijsheid en meer gebruiken kan. Veel sterkte voor ieder die het moeilijk heeft!

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

08-01-2010 om 17:20

Beertje

Wat een goed nieuws! Daar gaan de duimen voor draaien.
En een dikke kaars vol hoop dat de meisjes thuis mogen blijven!

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

08-01-2010 om 20:48

Voor vriendinnetje t

die nu moet wachten op de scan en de uitslagen.....

Petra-

Petra-

08-01-2010 om 20:49

En vriendinnetje c

die nu aan de onderhoudskuur gaat beginnen, 2 weken op, 2 weken af.... Het blijft zwaar ook al is er nu wat licht en lucht!

Petra-

Petra-

08-01-2010 om 20:50

Kleine man

een mooie krachtige vlam voor jou, dat je aan je val geen ernstig letsel zal overhouden!

Asa Torell

Asa Torell

08-01-2010 om 21:11

Kaars voor heli en kien

die hun jongens in het vorige jaar moesten achterlaten.

kien

kien

08-01-2010 om 23:41

Dank asa,

Precies, zo voelde ik dat heel erg op oudejaarsavond...

Kien

*Lotus*

*Lotus*

09-01-2010 om 14:09

Voor heli

Ik moet al een paar dagen steeds aan je denken.
Ik steek een mooie fakkel voor je aan.
Je kan wel wat warmte gebruiken nu!
Dikke knuffel!

Kien

Een kaars met véél warmte! Omdat je het zo gebruiken kan!

Jakiro

Jakiro

10-01-2010 om 08:57

Voor oma

Een kaarsje voor mijn schoonmoeder, die vannacht met complicaties is opgenomen van de OK van 10 dagen geleden waarbij ze een kwaadaardige darmtumor hebben verwijderd.
Manlief is nu naar het ziekenhuis toe.
Jakiro

Voor mijn oma

Gisteren werd mijn jongste dochter 7, gisteren was het 2 jaar geleden dat jij overleed.
Je werd gemist gisteren. Al was je er toch een beetje bij, ik heb alleen jouw gebaksvorkjes gebruikt.
Dag klain gries doefke..........

Jaymza

Jaymza

10-01-2010 om 17:10

Voor mijn schoonmoeder

2 dagen voor kerstmis onderging ze een grote hartoperatie. Zaterdag ging ze ineens snel achteruit en kreeg een hartstilstand. Ze is gereanimeerd en nu is het afwachten of ze wakker wordt en of ze hersenletsel heeft opgelopen.

Jaymza

knevel

knevel

10-01-2010 om 18:03

Voor jesse

Een kaars in de witte sneeuw voor Jesse. En een voor je vader en moeder natuurlijk.

liefs knevel

Jakiro

Jakiro

10-01-2010 om 19:09

Een grotere voor m'n schoonmoeder

Die van vanmorgen was niet warm genoeg, niet krachtig genoeg.
Over een uur wordt ze weer opnieuw geopereerd, er zit een infectie in de buikholte en als ze niet gaan opereren gaat het helemaal fout.
Het leek verdorie zo goed te gaan, ze was alweer 5 dagen thuis !!
Jakiro

Asa Torell

Asa Torell

10-01-2010 om 20:24

Jakiro

een grote kaars erbij voor je schoonmoeder! Dat het maar gauw beter mag gaan.

Kaarsje voor martijn

omdat het morgen jouw geboortedag is, een mooie gele kaars!! (en natuurlijk ook voor je mama, papa, broer en zus)

(PS Wilma, kaartje komt nog)!

Kuzzz, Mien

Petra-

Petra-

10-01-2010 om 21:14

Voor jesse

omdat je zo gemist wordt

Petra-

Petra-

10-01-2010 om 21:15

Een vlammetje voor jou, kleine man

dat je geen blijvend letsel zal overhouden. Een vlam voor je zusjes, papa en mama om zich aan te warmen in deze nachtmerrie....

Petra-

Petra-

10-01-2010 om 21:16

Groot vuur

voor al het verdriet hier, vuur om je aan te warmen, om bij te hopen, om herinneringen voorbij te laten komen, of gewoon zomaar om in de vlammen te staren....

Kaarsje voor jesse

En zijn mama, wat een allesoverheersend gemis en verdriet!

Veel sterkte (en ken je de site van lieve engeltjes al? sommige mensen vinden het fijn te mailen met lotgenootjes..www.lieve-engeltjes.nl )

Voor jesse en romanie

Och lieve Romanie wat moet je je kleine schat missen!! Lieve Jesse, wat word je gemist! Een groot verdriet dat vraagt om een warme kaars!
liefs Geerke

Jesse

Ach Romanie wat een onmetelijk groot verdriet! Wat verschrikkelijk dat jullie afscheid hebben moeten nemen van jullie ongetwijfeld prachtige mannetje!
Een zee van lichtjes voor hem en voor jullie!
liefs, heli

Bastet

Bastet

11-01-2010 om 07:23

Voor martijn*

Een mooie gele kaars met zonnebloemkes er omheen voor Martijn*,zijn ouders,en broer en zusje!
liefs,Bastet

Wendy B.

Wendy B.

11-01-2010 om 07:34

Martijn*

Lief mooi jochie, je had een grote stoere vent moeten zijn...

Wendy

Wilma

Wilma

11-01-2010 om 09:46

Mijn lieve kleine dappere grote stoere martijn...

Vandaag dertien jaar geleden ...
Een klein mooi dapper mannetje, een schattig babietje met mooie grote blauwe oogjes. Stoer in je gele bedje, één dag zelfs in een wippertje (joepie! Dát was leuk!).

Het gaat in m'n hoofd heen en weer van verlangen naar dat ieniemienie lichaampje van je, die kleine knuistjes om mijn vinger tot aan me afvragen hoe je nu was, een grote stoere puber, waarschijnlijk in de brugklas (of volgens broer vanmorgen "hé, als ie dan was blijven zitten, zat ie bij mij in de klas").
Nu sleeën van een net iets te gevaarlijke berg met je broer of de slee trekken met je zusje erop.

Ik heb erover gedacht om tijdens het overblijven in groep acht strakjes uit te gaan delen, even heel kort zeggen dat 't je verjaardag is vandaag maar dat ik toch gekomen ben omdat 't zo'n heerlijke klas is en dat bij een verjaardag uitdelen hoort. 'k Doe het denk ik toch maar niet ...

Strakjes naar je graf, potver, niks geen bloemen want die zijn onderweg al haast lelijk van dit weer. 't Is geen weer om naar het graf van je jarige kind te gaan, hoe moet je nu daar het mooi maken? Alle sneeuw eraf vegen, zodat je in godsnaam even bezig kunt zijn? Dan ziet 't er nóg niet mooi uit.
Nou ja, we zien wel, ik dénk dat we de slee gewoon meenemen naar 't kerkhof en daar dan op dat leuke heuveltje even sleeën, dicht bij je zijn en toch even daar kunnen blijven. Sleeën op 't kerkhof...

Taart, ja, dat doen we, taart hoort bij een verjaardag. Sta ik net in de winkel, vind ik 't een stom idee. Nu eenmaal thuis vond ik 't misschien toch wel wat.

Het is een wirwar in m'n hoofd, van blij dat hij er is geweest tot aan gedachten die de tranen achter m'n ogen laten prikken.

Bedankt voor de berichtjes hier al, dat doet ongelooflijk goed, is ie toch een beetje jarig ...

Wilma
(radio maar uit zometeen, élke liedje gaat wel over Ik Mis Je ofzo en da's effe niks vandaag ... )

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

11-01-2010 om 10:16

Lieve wilma

ik ben zo geraakt door jouw bericht.....
een hele mooie kaars voor jou

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.