Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Inéz

Een hele grote krachtige kaars voor je papa, jou zelf en jullie gezin. Wát moeilijk...

Heel veel sterkte, knuf!

Liefs, Beertje(s)

Voor inez

Je bericht raakt me. En het lied dat je citeert, het lied ken ik zo vreselijk goed....
liefs Geerke (echte Taize fan)

Voor kien

Een kaarsje voor jullie en jullie mannetje... er ligt weer sneeuw, er wordt weer volop gesleed. Jullie mannetje had erbij moeten zijn! Het kaarsje staat weer op de schouw; de sneeuw zal niet smelten...

Inez

een kaarsje voor jou, je gezin en je vader... heel veel sterkte!

Voor polly

dank voor je kaarsje (vorige week alweer; we waren er even tussenuit); je berichtje raakt me. We hebben tegelijkertijd afscheid genomen, los moeten laten; tegelijkertijd om een bed gestaan van iemand van wie we veel houden en nog bij ons had moeten zijn, jij bij je schoonvader, wij bij ons mannetje.
Daarnaast de zorgen om je kinderen. Je zieke mannetje... Voor jou ook een grote kaars en de wens op een veel beter 2010!

Voor jacoline

wat een verschrikkelijk bericht heb je gekregen! Heel veel sterkte! Een kaars voor veel kracht en moed de komende tijd!

Voor iedereen

ik was een weekje weg en lees nu van zoveel kennissen, vrienden en vriendinnen van jullie die ziek zijn of opeens ziek zijn geworden. Een kaars voor hen allemaal, hun families en ook voor jullie omdat het ook zo moeilijk is om aan de zijlijn te staan.

Dank jullie

voor de kaarsjes die jullie voor ons blijven branden. Het is "raar" zo'n virtuele wereld, maar het blijft zo goed doen, zoveel warmte geven! Dank!

Ik steek er ook nog eentje aan voor onszelf; we moeten ons noodgedwongen bezig houden met zakelijke, maar toch ook emotionele dingen, rondom het overlijden van Joram (justitie). We willen ons daar helemaal niet mee bezig houden; achter ons laten... Helaas werkt het niet zo en zal het moeten (net als destijds...).
Daarnaast zat ik vanmorgen bij de UWV-arts; ik ben zelden emotioneel bij dat soort instanties, maar deze man, die "gewoon" zijn werk deed maar het mij met een aantal opmerkingen zo moeilijk maakte, "zorgde" er voor dat mijn tranen achter mijn ogen brandden en op een gegeven moment kon ik ze niet meer tegen houden. Bah!
Het is soms zo moeilijk om me met dit soort dingen bezig te zijn terwijl ons hele zijn nog zo met dat andere bezig is...

Enzo* en vincent*

Jullie hadden ook heerlijk in de sneeuw moeten ravotten, van heuvels af moeten roetsjen met de slee en dan daarna thuis opwarmen met warme chocolademelk met lekker veel slagroom... Voor jullie beide een kaars die heel lang blijft branden.
En ook een voor jullie papa's, mama's, broertjes en zus omdat ik bijna zeker weet dat bij hen dit beeld ook steeds op hun netvlies staat als zij naar buiten kijken en spelende kinderen in de sneeuw zien...

kien

kien

07-01-2010 om 20:17

Heli en anderen

Bedankt voor je kaarsje. Ook jullie mannetje had erbij moeten zijn. Al die kinderen hadden erbij moeten zijn! Voor hen allemaal een kaarsje. En ook voor alle mensen die niet van de sneeuw kunnen genieten omdat ze grote zorgen hebben om vader, moeder, vriend, vriendin, collega, kind en andere geliefden...

Kien

kien

kien

07-01-2010 om 20:18

Jacoline

Een kaarsje voor jou. Ik bewonder je positiviteit. Bijzonder hoe mensen op de moeilijkste momenten altijd weer ongekende krachten blijken te hebben.

Kien

kuzco

kuzco

07-01-2010 om 21:51

Voor mijn ouders

wil ik hier een mooie en krachtige kaars branden omdat het zo snel achteruit gaat met mijn lieve moeder en mijn vader zo zijn best doet om haar waar het kan nog een beetje te helpen, maar het gewoon niet redt. Op dit moment is er geen hoop meer op herstel, maar wel op een zo fijn mogelijk einde voor mijn moeder, want dat verdient ze na alle gevechten die ze heeft geleverd tegen die rotziekte. Maar het valt op deze dagen niet mee om je eigen lieve moeder zo snel achteruit te zien gaan en te weten dat het moment van afscheid nemen misschien wel eens niet zo ver weg is. Wij als kinderen worden er intens verdrietig van en het is het moeilijkste wat we tot nu toe hebben moeten doen.

Petr@

Petr@

07-01-2010 om 22:01

Vonda

Een kaarsje vol hoop voor jou...

(en de duimen draaien!)

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

07-01-2010 om 22:02

Heli

Een kaarsje voor jou, omdat je altijd zo aan anderen denkt en Joram* ook zo ontzettend mist...

liefs,
Petr@

Kuzco

...wat zwaar...

Een grote, krachtige kaars voor jou! Een kaars voor je moeder, je vader en verdere familie. Hopen op iets wat je nooit zou willen hopen... maar toch, als het dan komt, laat het dan zo fijn mogelijk gaan.

Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

07-01-2010 om 22:05

Inéz

Ik zet er een grote kaars naast, vol kracht...

liefs,
Petr@

Heli

Een kaarsje voor Joram*, en voor jullie - voor het grote gemis...

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

07-01-2010 om 22:05

Kuzco

Ook voor jou een kaars vol kracht...

liefs,
Petr@

Mickey

Mickey

08-01-2010 om 00:02 Topicstarter

Kaarsjes

Inez, voor jouw vader, ik vind het zo erg voor je dat je hem moet gaan missen. En Kuzco voor jouw moeder. Ik hoop voor hen en voor jullie dat het allemaal zachtjes en rustig zal verlopen. Je wilt dit absoluut niet, maar als het dan toch moet...

Sancy voor jouw J ook een kaars, wat kan het soms snel gaan.

Heli, Kaatje, en iedereen die zo'n groot verlies moet dragen, een mooie kaars voor jullie. Hopelijk helpt de warmte een klein beetje.

Liefs, Mickey

Inéz

Inéz

08-01-2010 om 09:58

Geerke

Dank allemaal, ik moet er steeds aan denken dat hij thuis nooit meer zal terug komen. Mijn moeder vannacht alleen daar (ook al zal er vast iemand bij haar slapen). Mijn eigen proces, ik kan er weinig zijn, het is allemaal te heftig.
Geerke, ik heb een kaars met dat lied erop. Het therapeutisch centrum waar ik nu in deeltijd ben, gebruikt veel Taizé. Heerlijk om alleen in de kapel te zitten en dan cd's te draaien.
Liefs 'Inéz'

Inéz

Inéz

08-01-2010 om 09:59

Beertje

Mijn naam begint met M. Da's wel genoeg hé?

Kaars voor heli

voor het verdriet om jullie Joram* maar vooral ook omdat je anderen een hart onder de riem steekt terwijl het voor jou ook allemaal nog zo vers is. Verder omdat er nu weer zorgen zijn om het UWV..

Sterkte en liefs!

Alette

Alette

08-01-2010 om 11:06

Voor mijn zus

omdat het alweer twee jaar geleden is dat het vreselijke bericht kwam dat haar dochtertje van 2 niet meer beter zou worden na een lange strijd tegen kanker. Omdat het deze maanden elk jaar weer voelt als een lijdenstijd. Alle feestdagen van jullie in die periode.

Voor heli

Het is nog maar zo kort geleden dat Joram* zo plotseling overleed.

Jacoline29

Jacoline29

08-01-2010 om 13:19

Lieverds

Ik ben sprakeloos,
Dank jullie wel.
Vanaf het begin het moment van de mammografie had ik al zoiets van het komt weer goed.
Hopelijk snel de operatie nu.

100%mama

100%mama

08-01-2010 om 14:35

Oma

voor mijn mooie, lieve & dappere oma welke laatste adem elk moment kan worden uitgeblazen.........

Inez

Een kaars voor jou lieverd, omdat het allemaal niet meevalt...

*knuf*

Pie.

Puck

Puck

08-01-2010 om 15:30

Inéz

Omdat je zorgen al groot genoeg zijn. Veel sterkte de komende tijd en blijf aan jezelf denken.

Petr@

Petr@

08-01-2010 om 16:12

Anna

Op deze gure vrijdag een warm kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Alette

Ik zet er een mooi kaarsje bij voor je nichtje* en je zus...

Liefs, Beertje(s)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.