Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jessy69

Jessy69

08-02-2010 om 13:57

Geerke

Wat heb je toch een prachtige zoon.....

Heel bijzonder zoals Reimer dit doet!

Asa Torell

Asa Torell

08-02-2010 om 14:34

Voor alle moeders zonder moeder

En speciaal Geerke en May, sterkte met het dragen van dit blijvend grote gemis.
Er is trouwens een boek verschenen waarin een heleboel moeders zonder moeder over hun ervaring/gevoel schrijven (waaronder ook een bekende van mij). Het heet 'moeder zijn zonder mijn moeder' van Marjolein Simons, zie ook www.moederszondermoeder.nl. Geen idee of iemand er iets mee kan, maar wie weet.

Rembrand

Rembrand

08-02-2010 om 19:48

Berber.

Wat fijn dat Tijger weer thuis is.
In je engste dromen heb je vast het scenario zien passeren dat je zonder hem thuis was gekomen.......
( voelt rilling over rug lopen ).
Een dikke knuffel,
M.

Bastet

Bastet

09-02-2010 om 07:21

Berber

Wat heerlijk,thuis!!
liefs,Bastet

Berber!

wat een rijkdom, al je kinderen thuis!

Een extra beterschapskaars voor jullie stoere tijger, wat een veerkracht hebben zulke kleintjes, zo'n operatie deed bij mij wel 6 weken zeer (en ik ben geen pieper, normaal gesproken)

Berber

Wat heerlijk dat je mannetje thuis is!! Hopelijk gaat het herstel nu snel! Een kaarsje voor jullie allemaal!

Voor mijn mannetje

en onszelf. Zoonlief moet vandaag zijn verjaardag vieren zonder zijn grote broer... Slingers en ballonnen in huis, 'lang zal die leven' zingen; het is bijna surrealistisch...
Hij wilde maar twee dingen, een van die dingen was een 'echte' gele traumahelicopter. Zit er verdorie een poppetje bij met een groot verband om zijn hoofd, een blauw oog en een beademingskapje... Brrrr.... ik hoop zo dat het hem helpt een beetje te verwerken. Zelf word ik er alleen maar verdrietig van...

Nasha 1st

Nasha 1st

09-02-2010 om 14:12

Voor heli en zoon

jeetje meis....heftig he? Sterkte vandaag!

Rafelkap

Rafelkap

09-02-2010 om 14:13

Voor heli

een kaarsje, omdat het feest is en toch is het geen feest. En om het verdriet bij je zoontje te moeten zien. Ik hoop dat jullie toch een fijne dag hebben.

Nasha 1st

Nasha 1st

09-02-2010 om 14:14

4 weken na het ongeval, het 8 jarig jongetje

net nog even op de site gekeken, het is vandaag 4 weken geleden dat een grote bus het leven wegnam van een jochie van 8.....4 weken al, 4 weken pas....het is maar hoe je het bekijkt....

Rafelkap

Rafelkap

09-02-2010 om 14:14

Voor berber

en haar kanjers!

Voor heli

och meissie, wat confronterend en wat moeilijk, je eigen verdriet en het verdriet van jongste..!

Sterkte en liefs en gefeliciteerd!

Voor heli

een kaars en een dikke knuffel.

Ik ken je niet maar voel je pijn en verdriet gewoon in je berichtje...

liefs lisa

kien

kien

09-02-2010 om 21:08

Heli

Hoe was de dag verder? Voor jou maar vooral voor je mannetje? Kon hij er ondanks alles van genieten? Ik las je berichtje vanmiddag en kon het me zo goed voorstellen! Mijn oudste begon en eindigde haar verjaardag in november met tranen, maar had ondanks dat toch een hele fijne dag, zoals ze zelf zei. Wat dat betreft blijft een verjaardag toch een hele belangrijke dag voor een kind.

Kien

Petr@

Petr@

09-02-2010 om 21:13

Berber

Een gelukskaarsje voor jou omdat je gezin weer compleet is!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

09-02-2010 om 21:13

Heli

Een dikke kaars vol kracht voor jou en je gezin...

liefs,
Petr@

Och heli

Wat een verdrietige en blijde dag tegelijk, hoe moet dat nou. Zo raar kan dat voelen, zo incompleet ook weer
Kus voor je jarige ventje, liefs Geerke

Heli

een kaarsje met een knuffel!

Lichtpuntje

voor Kaatje!

Bastet

Bastet

10-02-2010 om 19:04

Lichtpuntje

Lichtpuntje voor kaatje,ik ben blij voor je.
Bastet

Een kaarsje voor kleine j in een nieuw gezin

Een kaarsje van vertrouwen in jouw toekomst, omdat je bij je tante en oom mag wonen. Omdat je nu veilig bent in een warm gezin.
En een kaarsje voor je mamma, omdat het zo verdrietig is dat ze niet voor je zorgen kan.

Voor misje

Omdat je berichtje zo verdrietig is en het gemis van je moeder zo groot.... een warm kaarsje om je angsten kwijt te raken. Denk aan je xx

Petr@

Petr@

10-02-2010 om 22:38

Kaarsen

Voor het meisje van "Komt een klein meisje bij de dokter". Morgen gaat ze geopereerd worden.
Een kaars vol hoop voor haar, een kaars vol kracht voor haar ouders en een kaars voor het operatieteam.

De duimen draaien morgen...

liefs,
Petr@

Voor het kleine meisje

... die vandaag geopereerd wordt.
We hopen dat alles goed gaat.

kien

kien

11-02-2010 om 12:45

Ik doe mee geerke,

Een kaarsje voor datzelfde kleine meisje.

Kien

Voor j

Hopelijk voorlopig je laatste operatie, gisteren. Het lijkt allemaal goed te zijn gegaan, maar het blijft akelig dat amputatie nodig was. Een kaarsje voor herstel. Onze gedachten zijn bij jullie, J en N.

Christa.A

Christa.A

11-02-2010 om 16:30

Voor emilie

Haar vader twitterde een half uur geleden dat ze nu aan het wachten zijn......
Ik hoop zo dat de operatie gelukt is en dat ze vanaf nu alleen nog maar vooruit gaat.
Mooie kaars voor de hele familie!
Christa.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

11-02-2010 om 16:56

Ook voor emilie

en haar ouders en iedereen die van haar houdt. Als voor buitenstaanders het wachten al moeilijk is, hoe moet dat dan wel niet voor hen zijn?

Een kaarsje met een hele heldere vlam!!

Tineke

Tineke

11-02-2010 om 17:03

Wat lief!

Blij verrast met de lichtpuntjes, wat ongelofelijk lief! dank jullie wel!

Tineke

Tineke

11-02-2010 om 17:05

Voor eliana

Een kaarsje van ontroering en dankbaarheid. De zware hartoperatie goed doorstaan, je leeft, en hoe!
Tegelijkertijd een kaarsje voor het onbekende kindje dat donor was voor Eliana. En voor haar/ zijn ouders...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.