Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor sanne's a

Wat een triest en verdrietig bericht! Een kaarsje voor jullie!

Romanie en jesse*

omdat het zo moeilijk is!

Teigetje

van Berber Ik weet wel dat het een tijger is maar ik vind teigetje zo lief!!! ik hoop dat hij gauw weer rondstuiterd Berber!!
geef de chirurg maar een dikke zoen van ons allemaal

Grasmus

Grasmus

04-02-2010 om 22:59

Verdrietig

Een heel mooi kaarsje voor onze kater... Vandaag overleden, bijna 20 jaar was hij en we zullen hem zo missen.

Bastet

Bastet

05-02-2010 om 07:39

Berber!

Dat is goed nieuws,wat fijn!
liefs,Bastet

Bastet

Bastet

05-02-2010 om 07:40

En verder.....

Heel veel kaarsjes,voor allen die het kunnen gebruiken,ik lees hier zoveel....
liefs,Bastet

Grasmus

mooie leeftijd 20 maar dat maakt het gemis juist moeilijker denk ik heel veel sterkte om aan dat lege plekje te wennen.

Traan

Traan

05-02-2010 om 10:44

Lief

Wat lief, bedankt voor de kaarsjes!
Traan

Ach grasmus

Wat verdrietig en wat een groot gemis..... liefs

Voor dat turkse meisje van 16

Niet te bevatten. Je wordt gewoon misselijk bij het lezen van zo'n bericht. Wat een raar gedoe die eerwraak, ik snap het gewoon niet. Nou dan word je uitgestoten als familie.... dat is toch beter dan je kind vermoorden?? Ik kan het gewoon niet begrijpen, niet snappen

Mickey

Mickey

05-02-2010 om 11:57 Topicstarter

Lieve inez

Voor jou en je gezin en verdere familie een mooie kaars, op deze dag waarop jullie afscheid nemen van je vader. Hou elkaar maar goed vast!

Denk aan je,
Liefs, Mick

Petr@

Petr@

05-02-2010 om 14:07

Anna

Op deze grauwe dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...
En een kaarsje om je succes te wensen maandag ))

liefs,
Petr@

Balletmama76

Balletmama76

05-02-2010 om 14:41

Een karsje voor de broer van mijn ex

...en voor mijn ex en zijn familie. Ik krijg net te horen, dat zijn jongste broer zelfstmoord gepleegt heeft. Hij heeft zich voor een trein gegooit.

Ooit heeft deze broer mij ervoor gered, dat mijn ex mij in elkaar sloeg. Dus het komt nogal hard aan, ook al heb ik hem nooit meer gezien, naardat ex en ik uit elkaar gingen.

In de Bosnie-orloog heeft hij in een concentratie-kamp gezeten en was sindsdien zwaar traumatisiert, zat aan de alcohol. Hij is er nooit meer bovenop gekomen.

Rest in Peace Juro...

Balletmama

kaarsje voor jou zulke dingen hakken er in

Mie32

Mie32

05-02-2010 om 19:27

Voor daphne*

Lieve Daphne*, vandaag is je zusje geboren. Jou hebben we nooit mogen leren kennen omdat je vlak voor je geboorte totaal onverwacht was overleden, maar je blijft voor ons toch ´de grote zus´. We zullen je nooit vergeten en samen met je papa en mama vaak aan je denken.
Miek

Balletmama76

Balletmama76

05-02-2010 om 23:32

Branca

Dank je, het komt idd heel hard aan, ook al heb ik hem zo lang niet meer gezien.

Maar vroeger toen ex en ik nog bij elkaar waren, zijn wij altijd met z'n 3en op pad gegaan.

Ik had het nooit verwacht bij hem - hij leek niet de typ hiervoor oftewel hoe ik me de typ hiervoor voorstel.

En ook al heeft mijn ex heel stomme dingen gedaan, niemand verdient het om op deze manier zijn broer te verliezen.

Heb inmiddels ook met ex gepraat, het gaat niet goed met hem. Het was zijn lievelingsbroer. En nu ben ik bang, dat ie het voorbeeld van z'n broer gaat volgen, want het ging al niet goed met hem voordat dit gebeurde.

Wij hebben een kind z'samen, dus ook al ben je al zo lang uit elkaar - het blijft toch familie en zoiets raakt diep.

Grasmus

Grasmus

06-02-2010 om 00:22

Branca en geerke

20 jaar is heel lang inderdaad. Hij kwam bij me toen ik op mezelf ging wonen. Nu ben ik getrouwd en heb ik twee kinderen... die ook gek met hem waren.
Het is een mooie leeftijd, maar zo'n lange tijd een lief beest om je heen, ja, we missen 'm enorm. Het is stil in huis nu.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Rafelkap

Rafelkap

06-02-2010 om 08:53

Voor lieke

het meisje dat bij de brand in het studentenhuis in Groningen om het leven is gekomen. Ze was de zus van een jongen op onze school. Wat vreselijk voor haar broertje en haar ouders!

Balletmama

ik heb ook ervaring met zoiets mijn ex heeft toen hij al mijn ex was,ook de hand aan zich zelf geslagen.We hadden gelukkig geen kinderen en ik dacht dat het me niks zou doen maar het heeft me mee aan gegrepen als ik dacht.

Tijgertje!

Een grote sterke, stoere kaars voor jou - wat een geweldige berichten hier!! en natuurlijk een kaarsje voor ieder dicht om je heen!

Liefs, Beertje(s)

Inez...

...ik hoop dat het een mooi afscheid was, ondanks het zware verdriet... een krachtige kaars, sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Broertjes en zusjes...

...die hun broertje of zusje nooit zullen kennen... slik... die de herrinneringen grotendeels nog uit foto's zullen halen later... voor hen een sterke vlam!
En voor hun mama's en papa's die hier soms ineens zo mee worden geconfronteerd...

Liefs, Beertje(s)

Fakkels voor kracht...

...voor hoop, geloof, warmte, licht, geluk, troost en zoveel meer. Ik wil niemand vergeten, maar dat is haast niet te doen met zoveel mensen en hun verhalen...

Daarom een heleboel fakkels in een grote kring. Voor ieder die ze zo hard nodig heeft, voor zichzelf of voor een ander...

Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Waarom...

Waarom zijn er zoveel vragen
Waarom is er zoveel pijn
Waarom zijn er zoveel dingen
Die niet te begrijpen zijn

Ria Schut-Diks
gedachten-gedichten.nl

Aïda

Aïda

07-02-2010 om 13:12

Voor mijn nichtje

lieve kleine Y, vanmorgen met spoed opgenomen, haar suiker was vele vele malen te hoog.. Godzijdank heeft je moeder suikerziekte en gingen haar alarmbellen rinkelen toen je na 4 bekers drinken nog steeds dorst had.. Haar eigen meter kon je suikergehalte niet eens meten zo hoog is/was hij..
Een kaarsje voor dank, je ouders waren optijd, gelukkig!!!
Een een kaarsje voor alle vervelende onderzoeken die je deze week ga krijgen.

En een kaarsje vol met liefde, zo gauw het mag dan komen we naar je toe lieve schat.

En een kaars voor mijn broer en schoonzus, die zich zijn rot geschrokken.

Voor leen.....

Ik kende je niet goed, allen door de telefoon dagelijks jarenlang. Een keer hebben we elkaar ontmoet. Een onggelooflijk lieve jonge vrouw, zo mooi, zo ontzettend lief! Maar blijkbaar had je het zo zwaar en niemand wist hoe erg. Je kon het niet meer aan en hebt besloten een einde aan je leven te maken. O meisje........ ik hoop dat je nu je rust hebt. Iedereen zal je zo missen.

J.

May

May

07-02-2010 om 19:19

Even voor mezelf

Omdat ik mijn moeder zo vreselijk mis.. Ze is er al 1,5 jaar niet meer, maar soms kan het me nog zo overvallen, het verdriet... Vanmiddag waren we bij mijn vader die zijn leven zo goed en zo kwaad als het gaat weer heeft opgepakt. Maar als we komen aanrijden, kan ik haar zo vreselijk missen en lijkt het huis zo leeg....

Lieve may

Een kaars met warmte en medeleven - ik herken het gevoel dat het huis zo leeg lijkt zonder haar

En voor mijn reimer

...die achterin de kerk vandaag een kaarsje voor Enzo wilde aansteken - zo lief... en die er meteen nog eentje aanstak "voor jouw mamma, mam"
Een knuffel voor jou mijn lieve schat :*

Jacoline29

Jacoline29

08-02-2010 om 10:35

Thuis

Met een drain en een "jonge"borst.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.