Verlies en Verdriet
Mickey
02-01-2010 om 00:14
Kaarsjes[wordt gearchiveerd]
Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.
Liefs, Mickey
Jakiro
11-02-2010 om 19:41
Weer voor mijn schoonmoeder
En weer is ze opgenomen in het ziekenhuis. De dag van de Ouders Online-meeting dreigde het al en nu alsnog.
Gevaarlijk laag kaliumgehalte, slecht werkende nieren en alle mailaise die daar bij hoort.
Hoeveel kan een mens hebben ?
Jakiro
·´¯`·» Evy-Leigh «·´¯*
11-02-2010 om 23:17
Even voor mijzelf...
gewoon....omdat ik soms zo familie moe kan zijn....
en omdat alles daarbinnen altijd om anderen lijkt te draaien en die anderen voorbij gaan aan het feit dat ik misschien ook emoties heb.............
iedereen is zo met zichzelf bezig...bah.............
Beertje
11-02-2010 om 23:18
Jacoline
Een krachtig kaarsje voor jou, voor het verwerken, om aan te sterken, en nog veel meer. Sterkte!
Liefs, Beertje(s)
Beertje
11-02-2010 om 23:21
Oma
Een verlaat virtueel kaarsje, de echte heeft al lang gebrandt... 102 zou u zijn geworden, we hopen dat de hyacinthen lang blijven geuren. En wat bizar, die ene foto die ons meisje daar maakte... we denken er het onze van...
Baai baai, oma!
Veel liefs, Beertje(s)
Beertje
11-02-2010 om 23:25
Heli...
Oef...
Nog gefeliciteerd met je jongste. Een feestelijke dag die zo niet echt feestelijk was, zo dubbel en raar... en dan valt zoiets je op tussen het nieuwe speelgoed... wat een confrontatie. Hopelijk helpt het hem een beetje in het verwerkings proces... En jou, uiteindelijk, al was 't maar omdat het je jongste hopelijk helpt... Wat een emoties...
Een stevige kaars voor jullie, veel kracht!
Liefs, Beertje(s)
Beertje
11-02-2010 om 23:27
Geerke...
och... wat lief van Reimer! kippevel...
Een grote warme kaars erbij, voor jullie allemaal en Enzo*, die zo wordt gemist...
Liefs, Beertje(s)
Beertje
11-02-2010 om 23:28
Berber
Ik zet 3 tijger-kaarsen neer, en een grote erbij voor jezelf!
Liefs, Beertje(s)
Beertje
11-02-2010 om 23:30
May
Je mama missen lijkt me zo zwaar, zoveel momenten waarop je haar zo graag dichtbij zou willen hebben nog...
Sterkte! voor jou, en ieder die zijn of haar mama mist...
Liefs, Beertje(s)
Beertje
11-02-2010 om 23:32
Fakkels
Voor ieder die iemand mist.
Voor ieder die het moeilijk heeft om welke reden ook.
Voor ieder die wat extra warmte, kracht, geloof, hoop, liefde, steun, troost en meer zo goed gebruiken kan...
Een kring van fakkels.
Liefs, Beertje(s)
Beertje
11-02-2010 om 23:37
Evy-leigh
Speciaal voor jou nog een kaarsje erbij. Sterkte!
Liefs, Beertje(s)
Beertje
11-02-2010 om 23:38
Jakiro
Een krachtig kaarsje nog voor je schoonmoeder, en voor de familie.
Liefs, Beertje(s)
Beertje
11-02-2010 om 23:44
En als laatste...
...nog een lantaarntje met licht. Voor ieder die ik hier nu niet noem, waar ik wel aan denk en met wie ik meeleef, en die het goed gebruiken kunnen.
Een goede nacht allemaal.
Liefs, Beertje(s)
Geerke
12-02-2010 om 09:12
Voor liesbeth
Omdat ik veel aan je denk, en weet dat je het heel zwaar hebt - dikke knuffel meid, ik weet niet eens of je hier leest eigenlijk, waarschijnlijk niet, maar de kaars brandt voor jou.
Merel78
12-02-2010 om 10:49
Ook voor liesbeth
Ook ik denk aan je, meid, we weten hoe zwaar je het hebt en we leven met je mee! Een dikke kaars van hoop en moed, voor je, voor elke dag een beetje nieuwe kracht!
Merel
heli
12-02-2010 om 10:56
Dank
voor jullie lieve kaarsjes...
Zoonlief is op zijn verjaardag ziek geworden (was net drie dagen beter...). Het feestje voor morgen hebben we afgeblazen en doen we later een keer. Het is de ene teleurstelling na de ander op het moment voor hem. Zo sneu.
heli
12-02-2010 om 11:06
Kinderen in baexem
een zee van kaarsjes voor de twee kinderen in Baexem... Het meisje van acht dat overleed en het tienjarig jongetje dat zwaargewond naar het AZM werd gebracht. Hij zal wel op de zelfde afdeling (PICU) liggen als ons mannetje destijds...
Verschrikkelijk, geen woorden... heel heel veel sterkte voor hen en iedereen die van hen houdt...
Geerke
12-02-2010 om 11:17
Ja heli
Ook voor de kinderen in Baexem, en hun familie en vrienden, de klasgenootjes, de school. Ongelooflijk dit, ik snap er niks van.
Geerke
12-02-2010 om 11:18
Merel
Kaarsje voor Merel omdat je het nu wel eens tijd vind worden he. Liefs!
·´¯`·» Evy-Leigh «·´¯*
12-02-2010 om 11:34
Geerke,beertje
Lief die kaarsjes .....................echt super lief.......
·´¯`·» Evy-Leigh «·´¯*
12-02-2010 om 11:35
Liesbeth
omdat ik aan je denk steek ik denkbeeldig die hele grote oranje fakkel aan die ik je al gegeven heb....
Christa.A
12-02-2010 om 15:16
Emilie
Kom op meisje met je mooie blonde krulletjes en droomoogjes...... ZET UM OP!!!!!
Petr@
12-02-2010 om 15:23
Ook voor
Emilie omdat het allemaal niet gaat zoals het zou moeten, een felroze kaars vol hoop op een goede afloop...
liefs,
Petr@
Jakiro
12-02-2010 om 15:59
En voor quil
Omdat de arme puberknul tegen de laatste fase van zijn ongeneeslijke AML zit aan te hikken.
Jakiro