Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]

Bij deze een nieuw draadje, voor iedereen die een kaars wil branden voor iemand.

Liefs, Mickey


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Jakiro

Jakiro

11-02-2010 om 19:41

Weer voor mijn schoonmoeder

En weer is ze opgenomen in het ziekenhuis. De dag van de Ouders Online-meeting dreigde het al en nu alsnog.
Gevaarlijk laag kaliumgehalte, slecht werkende nieren en alle mailaise die daar bij hoort.
Hoeveel kan een mens hebben ?
Jakiro

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

11-02-2010 om 23:17

Even voor mijzelf...

gewoon....omdat ik soms zo familie moe kan zijn....
en omdat alles daarbinnen altijd om anderen lijkt te draaien en die anderen voorbij gaan aan het feit dat ik misschien ook emoties heb.............
iedereen is zo met zichzelf bezig...bah.............

Jacoline

Een krachtig kaarsje voor jou, voor het verwerken, om aan te sterken, en nog veel meer. Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Oma

Een verlaat virtueel kaarsje, de echte heeft al lang gebrandt... 102 zou u zijn geworden, we hopen dat de hyacinthen lang blijven geuren. En wat bizar, die ene foto die ons meisje daar maakte... we denken er het onze van...

Baai baai, oma!

Veel liefs, Beertje(s)

Heli...

Oef...

Nog gefeliciteerd met je jongste. Een feestelijke dag die zo niet echt feestelijk was, zo dubbel en raar... en dan valt zoiets je op tussen het nieuwe speelgoed... wat een confrontatie. Hopelijk helpt het hem een beetje in het verwerkings proces... En jou, uiteindelijk, al was 't maar omdat het je jongste hopelijk helpt... Wat een emoties...

Een stevige kaars voor jullie, veel kracht!

Liefs, Beertje(s)

Geerke...

och... wat lief van Reimer! kippevel...

Een grote warme kaars erbij, voor jullie allemaal en Enzo*, die zo wordt gemist...

Liefs, Beertje(s)

Berber

Ik zet 3 tijger-kaarsen neer, en een grote erbij voor jezelf!

Liefs, Beertje(s)

May

Je mama missen lijkt me zo zwaar, zoveel momenten waarop je haar zo graag dichtbij zou willen hebben nog...

Sterkte! voor jou, en ieder die zijn of haar mama mist...

Liefs, Beertje(s)

Fakkels

Voor ieder die iemand mist.
Voor ieder die het moeilijk heeft om welke reden ook.
Voor ieder die wat extra warmte, kracht, geloof, hoop, liefde, steun, troost en meer zo goed gebruiken kan...

Een kring van fakkels.

Liefs, Beertje(s)

Kaatje

Ik zet er graag nog een lichtpuntje bij...
Liefs, Beertje(s)

Evy-leigh

Speciaal voor jou nog een kaarsje erbij. Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Jakiro

Een krachtig kaarsje nog voor je schoonmoeder, en voor de familie.

Liefs, Beertje(s)

Inez

Ik denk aan je, een sterke vlam erbij!

Liefs, Beertje(s)

En als laatste...

...nog een lantaarntje met licht. Voor ieder die ik hier nu niet noem, waar ik wel aan denk en met wie ik meeleef, en die het goed gebruiken kunnen.

Een goede nacht allemaal.

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

12-02-2010 om 08:31

Emilie

Een felroze kaarsje voor jou...

Petr@

Petr@

12-02-2010 om 08:32

Anna

Het vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Voor liesbeth

Omdat ik veel aan je denk, en weet dat je het heel zwaar hebt - dikke knuffel meid, ik weet niet eens of je hier leest eigenlijk, waarschijnlijk niet, maar de kaars brandt voor jou.

Merel78

Merel78

12-02-2010 om 10:49

Ook voor liesbeth

Ook ik denk aan je, meid, we weten hoe zwaar je het hebt en we leven met je mee! Een dikke kaars van hoop en moed, voor je, voor elke dag een beetje nieuwe kracht!

Merel

Dank

voor jullie lieve kaarsjes...
Zoonlief is op zijn verjaardag ziek geworden (was net drie dagen beter...). Het feestje voor morgen hebben we afgeblazen en doen we later een keer. Het is de ene teleurstelling na de ander op het moment voor hem. Zo sneu.

Kinderen in baexem

een zee van kaarsjes voor de twee kinderen in Baexem... Het meisje van acht dat overleed en het tienjarig jongetje dat zwaargewond naar het AZM werd gebracht. Hij zal wel op de zelfde afdeling (PICU) liggen als ons mannetje destijds...
Verschrikkelijk, geen woorden... heel heel veel sterkte voor hen en iedereen die van hen houdt...

Ja heli

Ook voor de kinderen in Baexem, en hun familie en vrienden, de klasgenootjes, de school. Ongelooflijk dit, ik snap er niks van.

Merel

Kaarsje voor Merel omdat je het nu wel eens tijd vind worden he. Liefs!

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

12-02-2010 om 11:34

Geerke,beertje

Lief die kaarsjes .....................echt super lief.......

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

12-02-2010 om 11:35

Liesbeth

omdat ik aan je denk steek ik denkbeeldig die hele grote oranje fakkel aan die ik je al gegeven heb....

Jakiro

Jakiro

12-02-2010 om 14:21

Ook voor emilie

Nu allerlei complicaties.
Kom op meisje !!
Jakiro

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

12-02-2010 om 14:42

Voor emilie

Vecht, meisje!!

Tijgeroog

Tijgeroog

12-02-2010 om 14:48

Emilie

Zet 'm op, meisje

Christa.A

Christa.A

12-02-2010 om 15:16

Emilie

Kom op meisje met je mooie blonde krulletjes en droomoogjes...... ZET UM OP!!!!!

Petr@

Petr@

12-02-2010 om 15:23

Ook voor

Emilie omdat het allemaal niet gaat zoals het zou moeten, een felroze kaars vol hoop op een goede afloop...

liefs,
Petr@

Jakiro

Jakiro

12-02-2010 om 15:59

En voor quil

Omdat de arme puberknul tegen de laatste fase van zijn ongeneeslijke AML zit aan te hikken.
Jakiro

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.