Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

05-12-2011 om 19:16

Voor kaatje

een verjaardagskaars om je aan te warmen op deze speciale dag, omdat jullie Bas* er niet meer bij is.

Jongetje van 11

Voor het jongetje van 11 van de basisschool van mijn vriendin. Zomaar opeens heel erg ziek geworden en het niet mogen halen............
Ik denk steeds aan zijn klas die vandaag Sinterklaas zou vieren en twee kadootjes met een verdrietige lading. Het éne van hem (misschien de surprise nog maar half af), en het andere van een klasgenootjes. Hij zal het nooit mogen uitpakken........
G

Dank jullie wel

Het is zo lief om steeds weer de naam van mooie mannetje te zien staan.... zo lief van jullie!! En ja.... het adventssterretje hangt zoals elk jaar ook nu weer voor ons raam.
Enzo ik mis je zo xx

En ik weet niet

En ik weet niet of Hieke hier nog leest eigenlijk, maar ik zal haar zeker zeggen dat hier mensen aan Lynn* hebben gedacht. Heel lief!!

Peggy en valkyre

Allebei een warme kaars, ik denk aan jullie!

Petr@

Petr@

06-12-2011 om 19:06

Voor a.

Een kaars vol kracht en hoop. Verleden week een herseninfarct gehad en morgen gaat hij met spoed geopereerd worden in een ander ziekenhuis...

Puck

Puck

07-12-2011 om 09:21

Ook voor a

Tjonge Petr@, hier vorige week een herseninfarct in mijn directe omgeving, nu bij jou. Jouw kaarsje heeft goed geholpen, H is inmiddels weer thuis, ik zet er een kaars voor jouw A bij en hoop op een even goede afloop als bij H. Kus.

Rafelkap

Rafelkap

07-12-2011 om 11:39

Voor d.

een kaarsje, voor je moeder vandaag!

(ik noem je wel d. want je wil vast niet genoemd worden)

Petra-

Petra-

09-12-2011 om 12:45

Kaarsje voor het afgelopen jaar

HEt afgelopen jaar ben ik niet fysiek op OOL geweest, er is een hoop gebeurd het afgelopen jaar. Vanuit een diep dal klim ik nu weer omhoog. Wel ben ik vele malen in gedachten geweest bij al die lieve mensen hier met al hun verdriet. Vele malen heb ik een kaarsje aangestoken en even stil gestaan.
Ook in de toekeomst zal ik, bij gebrek aan een computer, niet veel hier zijn, maar jullie blijven in mijn gedachten!

Nu brand ik een mooi december kaarsje, voor iedereen hier!

Petr@

Petr@

09-12-2011 om 17:33

Puck

Bedankt, hopelijk helpt jouw kaarsje ook! Hij is vandaag geopereerd, maar heb nog niets gehoord.
xP

Petr@

Petr@

09-12-2011 om 17:33

Anna

Een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

09-12-2011 om 17:34

Petra-

Een dikke kaars vol kracht om verder uit het dal te klimmen...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

09-12-2011 om 21:48

Almelo

Een kaars vol kracht voor de ouders en familie van dat meisje dat doodgeschoten is in de C1000...

Almelo

En voor de familie en vrienden van de dader...........
G

JV

JV

13-12-2011 om 09:51

Voor w, h en k.

Ik zet een kaarsje neer voor W., omdat je op weg naar school bent aangereden. Hopelijk valt het mee! En een voor H., mijn oude buurvrouw, ik hoorde dat je ziek bent. Als laatste een kaarsje voor K., die een vervelend onderzoek moet ondergaan. Ik denk aan je!
JV

Petr@

Petr@

15-12-2011 om 10:47

Dylan

Een kaars vol hoop dat je snel terecht bent en weer veilig thuis komt bij je ouders en een dikke kaars vol kracht voor je ouders...

hieke

hieke

16-12-2011 om 14:48

Dank jullie voor het noemen van lynn

Ik lees nog regelmatig mee. Vooral rond deze tijd.
Het is zo fijn om de naam van onze dochter lynn te zien staan. Mensen vergeten. Maar ze vergeten ook dat wij haar niet zullen vergeten. En dat het dus pijn doet als je merkt dat je alleen staat in je verdriet en gemis. Binnen ons gezin, familie en vrienden wordt Lynn gelukkig nog vaak genoemd.
Dank jullie voor het noemen van haar naam. Dat maakt dat ze blijft leven, ook al heeft ze in deze wereld niet geleefd, alleen maar in mijn!!! buik.
Haar leven dat ik echt gevoeld heb, kan ik verdrietig genoeg met niemand delen. Maakt deze tijd altijd weer moeilijk en eenzaam. Want mijn verdriet wil ik niet bij anderen neerleggen, zij leven door en misschien sta ik teveel stil. Huilen alleen in bed, alleen in de auto of onder de douche. Even het verdriet laten gaan. Want het verdriet en de pijn is er nog steeds en minder wordt het niet. Wel heeft de vreugde, blijdschap en het geluk wat ik heb mogen krijgen in de vorm van 3 kleine mannen en een lieve echtgenoot de overhand weer gekregen.

Een arm om de schouder voor wie troost nodig hebben, een kaars voor iedereen die zo gemist wordt en een lieve groet voor jullie allemaal.

Hieke (moeder van Lynn 1-1-2008)

Petr@

Petr@

16-12-2011 om 16:20

Hieke

Wat jammer dat mensen om jullie heen Lynn* en jullie verdriet om haar vergeten. Maar gelukkig niet door familie en vrienden!
Voor mij blijft Lynn* altijd verbonden met Enzo*.
Voor dit grote gemis brand ik weer een felroze kaarsje voor Lynn*...

dikke knuffel,
Petr@

Petr@

Petr@

16-12-2011 om 16:20

Anna

Op deze sombere dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

16-12-2011 om 16:24

Menne*

5 stoere blauwe kaarsjes voor jou omdat je zo ontzettend gemist wordt en een kaars vol kracht voor pappa, mamma, zussen en broertje...
(En een dikke knuffel voor jouw lieve mamma!)

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

16-12-2011 om 16:27

Ladyvero

Een kaarsje voor jou omdat jij je kinderen missen moet...

Petr@

Petr@

Petr@

18-12-2011 om 12:35

Kaarsjes

Op deze sombere dag steek ik wat warmtegevende kaarsjes aan voor iedereen die dat kan gebruiken...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

18-12-2011 om 12:36

Buzz

Hoe gaat het met jouw moeder?

Manlief

Na bijna 25 jaar bij dezelfde baas kreeg hij afgelopen week te horen dat hij voortaan vijf dagen in de week vier-en-half uur per dag "mag" gaan reizen voor zijn werk. Hij voelt zich weggeschoven en afgedankt en wil dit niet. Ik hoop dat de onderhandelingen wel goed zullen gaan, maar voorlopig ziet het er naar uit dat hij vanaf begin februari zijn baan kwijt is.......
G
(ik besef me heel goed dat er zat mensen zijn die deze baan dolgraag zouden hebben incl. reistijd, maar mijn man wil dit echt niet....)

Petr@

Petr@

18-12-2011 om 21:42

Galaxias

Kaars vol kracht voor jouw man en jouw gezin...

liefs,
Petr@

Lieve hieke

Dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voor evelien uit goes en haar 4 kinderen

Voor Evelien, die gisteren n.a.w. door een misdrijf om het leven is gekomen en haar 4 nog jonge kinderen die nu zonder hun mama verder moeten branden wij een grote kaars.

Petr@

Petr@

20-12-2011 om 22:19

Dylan*

Verleden week brandde ik een kaars voor hoop. Nu lees ik dat je gevonden bent in een weiland vlakbij. Een dikke kaars vol kracht voor jouw ouders en voor iedereen die jou missen moet...

Anna

Anna

22-12-2011 om 11:03

De familie van lisette....

die al bijna 20 jaar hun dochter missen en nog altijd niet weten wat er met haar gebeurd is..

Twintig jaar terug greep de vermissing me al aan, deze week werd er weer aandacht aan besteed en het raakte me opnieuw..

Laten we hopen dat ooit duidelijk wordt waar Lisette is gebleven !

Wilma

Wilma

23-12-2011 om 11:40

Mien

Ik kan wel achteraf zeggen dat ik deze dagen zo veel aan je moet denken, maar ik kan 't nóg beter even gewoon nu á la minute laten weten.

Aan jou en de jouwen en aan je kleine Fleur*.

Dikke kus uit 't andere uiterste puntje van 't land!

Wilma

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.