Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Rembrand

sterkte voor jullie allemaal en speciaal voor je pa!

Er zijn centra die zich vooral op de behandeling prostaatca hebben gericht waarbij de behandeling een stuk adequater lijkt te zijn dan andere centra, ik zag ooit een uitzending maar weet nu even niet meer WELKE centra dat waren, is vast nog wel terug te vinden..(er werden een aantal mannen gevolgd die werden behandeld..een paar jaar geleden, een soort Zembla achtige uitzending..ehhhh..)

Een kaarsje

Voor de familie van mijn overleden ex.
Vonda

Asa Torell

Asa Torell

28-09-2011 om 13:17

Vader-kaarsen

voor Rembrand en Genista.

Rembrand

Rembrand

28-09-2011 om 19:59

Lieve meiden

Dank jullie wel !
Mijn vader is gek op google en heeft zelf al veel gevonden en ik heb hem ook nog wat wijzer gemaakt. (hoop ik dan). Vooralsnog gaan ze even bedenktijd nemen en iedere drie maanden bloed prikken voor de PSA waarde, en als die opeens weer hoger word gaat hij voor een operatie.
Knuf, M.

Rembrand

Mijn vader heeft in Utrecht een behandeling ondergaan waarbij er kleine radioactieve 'pitjes' in zijn prostaat werden gebracht, die de boel van binnenuit bestraalden. Op den duur verloren ze hun kracht en dan was de behandeling klaar. Het inbrengen ging na verdoving met een ruggenprik gewoon met een lange naald, niks operatie. Na een half jaar waren zijn PSA waarden weer normaal en nu, bijna acht jaar later, nog steeds. Het enige was dat ik mijn toen vijfjarige niet kon uitleggen waarom ze niet bij opa op schoot mocht, maar ach, als dat alles is!

Petr@

Petr@

28-09-2011 om 21:57

Genista

Wat fijn dat hij weer thuis is! Kaarsje vol hoop dat hij voorlopig lekker thuis mag blijven...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

28-09-2011 om 21:58

Rembrand

Kaars vol kracht en hoop voor jouw vader...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

28-09-2011 om 22:00

En een kaarsje

voor D. dat ze vanavond niet in het ziekenhuis hoeft te blijven, maar weer mee naar huis mag met P....

Vaderkaarsje

Voor de vaders van Genista (goed nieuws!) en Rembrand (sterkte!)

Liefs, Mick

Asa Torell

Asa Torell

30-09-2011 om 11:19

Sinilind

Ook van mij een kaars, voor jou (wat akelig zo'n telefoontje, verschrikkelijk) en vooral voor je halfbroer en halfzus - zomaar in één klap je moeder kwijt, wat ontzettend erg!

Voor sinilind

Ja, dan is Frankrijk ineens heel ver weg. Lichtje voor jou!

Emka

Emka

30-09-2011 om 17:17

Voor mijn vriend

Voor mijn vriend omdat hij het zo zwaar heeft met de scheiding.

Petr@

Petr@

30-09-2011 om 18:54

Anna

Zonnig vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

merene

merene

01-10-2011 om 21:50

Voor s en haar gezin

Lieve S,

Vandaag heb je afscheid moeten nemen van je man en kinderen. Veel te jong ben je gestorven. Hoe oneerlijk kan het leven zijn.
Weet dat ik altijd voor je man en kinderen klaar zal staan.

Petr@

Petr@

02-10-2011 om 12:02

Merene

Ik zet er een dikke kaars naast vol kracht voor het gezin van S...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-10-2011 om 17:05

2 duikers

2 kaarsen vol kracht voor de gezinnen van de omgekomen Nederlandse duikers.
(Als duiker en als moeder van duikende zonen grijpen dit soort berichten mij toch erg aan...)

merene

merene

03-10-2011 om 20:26

Petr@

dank je wel.

Voor a

Omdat jullie nu vandaag afscheid moet nemen van iemand die jullie dierbaar is. Een warme kaars voor jullie familie.

Petr@

Petr@

07-10-2011 om 14:47

Anna

Op deze sombere herfstdag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

10-10-2011 om 18:54

Jennefer*

Een kaars vol kracht voor de ouders en zus van het vermiste en naar nu blijkt vermoorde meisje Jennefer...

Mieke

Mieke

11-10-2011 om 23:05

Kaarsje

Kaarsje

Een kaarsje in het donker
geeft niet alleen een glans
het geeft je hart weer warmte
en liefde weer een kans
met op de muur een schaduw
beweegt de warmte mee
al is je hart soms kil en ruw
dit lichtje brengt weer vree
laat de hoop nooit varen
steek daarom een kaarsje aan
en ik weet bijna zeker
je ziet je geliefde staan
als deze ook dit kaarsje
nu eens branden zal
en bitterheid laat varen
wint liefde overal.
© Mieke

Zee van lichtjes

Ben hier al veel te lang niet meer geweest...

Voor iedereen die het nodig heeft, iemand dierbaar moet missen, vecht tegen een rotziekte, het op welke manier dan ook moeilijk heeft of 'gewoon' een opsteker kan gebruiken; een zee van lichtjes.

Petr@

Petr@

14-10-2011 om 06:39

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

17-10-2011 om 18:06

Een dikke kaars

vol kracht voor de meneer die ik zaterdag in de lift van het hotel ontmoette en die mij vertelde dat zijn vrouw die dag sterven zou. Hij logeerde in het hotel en zijn vrouw lag in het ziekenhuis tegenover het hotel.
Gisterochtend bij het ontbijt vertelde hij dat zijn vrouw inderdaad overleden was en dat ze 58 jaar getrouwd waren en hij er nu alleen voor stond...

Petr@

Petr@

17-10-2011 om 18:07

Voor

een van onze patiënten een dikke kaars vol hoop op een wondertje...

Petr@

Petr@

17-10-2011 om 18:08

Aïda

Een kaars vol kracht voor jou en jouw vader en heel veel sterkte gewenst...

liefs,
Petr@

Aïda

Aïda

17-10-2011 om 23:55

Petr@

Dank je wel.
Ik kwam even kijken of er al gereageerd was, en zie hier mijn naam staan. Ik ben gelijk weer tot tranen geroerd. Dat een vreemde zoiets simpels als dit doet, en daarmee mij een gevoel geeft dat er aan ons gedacht word. Ik vind het heel fijn, dank je wel!

Aïda

Aïda

18-10-2011 om 00:05

Ik zet er wat kaarsen bij

Een flinke kaars voor mijn vader. Die nog lang niet klaar is met leven, maar de kanker beslist anders.
En een kaars voor mijn moeder die haar man nog lang niet kan missen.
Een voor mijn broer die niet met zijn emoties kan omgaan.
Voor mijn kinderen die hun geweldige opa nog niet kwijt willen.
En een voor mijzelf, ik wil mijn rots in de branding niet missen. Ik hoop hem nog wat jaartjes bij ons te hebben. Maar mijn gevoel zegt anders.

Petr@

Petr@

18-10-2011 om 22:12

Aïda

Ik zet er nog een kaars naast vol hoop dat je jouw vader nog een paar jaartjes bij jullie mag hebben...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.