Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petr@

Petr@

15-04-2011 om 21:46

Kaarsjes[wordt gearchiveerd]


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

20-07-2011 om 22:20

Heli

Lieve Heli,

ik heb net met tranen in mijn ogen jouw blog gelezen. Heb verder geen woorden, wil je alleen een virtuele knuffel geven...

(((Heli)))

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-07-2011 om 22:25

Kaarsjes

Kaarsje voor mijn beide zonen die net vertrokken zijn naar de Wereld Jamboree in Zweden. Ik hoop dat ze over 2 1/2 week weer veilig thuis mogen komen. Het is voor het eerst in 18 jaar dat onze kinderen zonder ons op vakantie gaan en ik ben erg goed in het zien van beren op de weg ((
Daarnaast zet ik een kaarsje voor iedereen die nog op vakantie moet, of al is. Dat iedereen weer veilig en gezond thuis mag komen...

Petr@

Fiorucci

Fiorucci

21-07-2011 om 09:17

Petra

Ik zet er een kaarsje bij, voor alle reizigers!

Heli

Een dag na dé dag, nog een mooie kaars. Twee jaar alweer, twee jaar pas...
Knuf, en een kusje in de wind naar Joram.

amk

amk

21-07-2011 om 18:38

Voor de vader van mijn vriendin

waarvan we gister nog dachten dat het wat beter ging, maar waarvoor de artsen vandaag al de hele dag aan het vechten zijn met een kleine overlevingskans.

Petr@

Petr@

22-07-2011 om 16:52

Anna

Een speciaal vrijdagkaarsje voor jou.... Alweer 6 jaar zonder moeder... Sterkte vandaag, ook voor jouw jongens en jouw vader...
(Dit kaarsje blijft drie weken branden want wij gaan morgenochtend op vakantie!)

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

22-07-2011 om 16:54

Joram*

Een stoere blauwe kaars voor jou omdat je zo gemist wordt...
Heli, sterkte vandaag!

liefs,
Petr@

Asa Torell

Asa Torell

22-07-2011 om 20:43

Heli

Nog een kaars erbij voor jullie Joram, op de dag dat jullie hem twee jaar terug echt kwijt raakten.

Anna :-)

Anna :-)

22-07-2011 om 21:49

Petr@

Lieve Petra,

Wat ben je toch een attent mens. Ik log voor het eerst in maanden weer 's in hier en ik zie dat mijn lieve mem door jou niet vergeten wordt. Dat doet me goed.

Ja joh 6 jaar alweer...het gaat snel. En voor het eerst in al die jaren is 22 juli niet alleen een rare, verdrietige dag, maar ook een 'gewone'. Met mijn vader gaat het goed. Hij zal nooit helemaal wennen aan het leven zonder mijn moeder, maar het gaat wel steeds beter.

Jullie een hele fijne vakantie meis, geniet ervan!

Dikke zoen!!
Anna

Petr@

Petr@

22-07-2011 om 22:25

Anna

Fijn om te lezen dat deze dag ook weer een 'gewone' dag geworden en dat het goed gaat met je vader. Ik zie het ook aan mijn moeder dat het gemis van een partner blijft.

Petr@

Petr@

22-07-2011 om 22:32

Anna deel 2 )

22 juli is voor mij makkelijk te onthouden: het is de dag waarop mijn vader begraven werd, alweer 12 jaar geleden. En voor mij altijd gekoppeld aan jouw mem en aan Joram*...

dikke zoen terug!
Petr@

Een zee van kaarsen voor noorwegen.

Een zee van kaarsen voor het verdriet van de nabestaanden van het drama in Noorwegen.En voor alle slachtoffers.

Fiorucci

Fiorucci

23-07-2011 om 18:44

Susanne

Ik zet er rijen kaarsjes bij....

Fiorucci

Fiorucci

23-07-2011 om 18:44

Amy winehouse

Kaarsje voor Amy Winehouse...
http://www.nu.nl/algemeen/2572795/amy-winehouse-overleden.html

NaShA

NaShA

23-07-2011 om 19:51

Kaarsje voor het 6 jarig meisje op de camping

en haar familie...vreselijk!

NaShA

NaShA

23-07-2011 om 19:51

Kaarsen voor noorwegen

ik zou niet eens weten hoeveel ik er moet neerzetten, zo intens verdrietig

Agchie

Agchie

23-07-2011 om 20:38

Dank en

dank voor de lieve reacties, meer dan een week geleden. Ben door ziekte van de kinderen weinig in de gelegenheid geweest om te computeren. Ben er een beetje bovenop gekrabbeld.

graag steek ik een kaarsje aan voor mijn moeder die slecht is in het contact maken, maar die kort geleden haar derde broer (van acht kinderen) heeft moeten begraven. Zelf is ze de derde in het gezin, maar nu de oudste. Haar ouders, mijn opa en oma leven ook niet meer. Ze heeft het er zo moeilijk mee, maar kan zich zo slecht uiten.

snik

snik

24-07-2011 om 09:52

Voormezelf

net de kindjes uitgezwaaid voor 3 weken vakantie met hun vader. Het doet nu al pijn.

Fio

een grote kaars voor het klasgenootje van de dochter van Fio. Voor haar, haar familie, maar ook de klas. Pff...

Slachtoffers noorwegen

Geen woorden, alleen maar stilte. Wat afschuwelijk wat er gebeurd is... en steeds maar overal de foto van de dader. Wat moet dat moeilijk zijn...
Zee van kaarsjes!

Zesjarig meisje

NaShA, ik las over het zesjarig meisje, heb enig idee hoe die ouders zich moeten voelen... Afschuwelijk!
Heel veel kaarsjes voor het meisje, haar familie, voor de mensen die het zagen gebeuren en voor degenen die direct bij het ongeluk betrokken waren.

Ayanna

Ik las je brief. Zo ontroerend. Zo lief. Een kaars voor jou en je vader.

Dank!

Dank voor het noemen van de naam van ons mannetje.
Vandaag twee jaar geleden vol voorbereidingen van de begrafenis. Zo onder de indruk van al die kaarsjes hier en de kring.
Twee jaar geleden... het is soms net of het gisteren was...

NaShA

NaShA

25-07-2011 om 11:28

Voor jou heli

ook een dikke kaars, omdat het pas twee jaar is. En wat moet zo'n bericht over dat 6 jarig meisje veel bij je los maken. Ik moest ook inderdaad meteen aan jullie denken toen ik het las, ook al op vakantie. Juist dat moet een tijd van leuke dingen zijn. Bah.

NaShA

NaShA

25-07-2011 om 12:58

Voor mijn oud-collega

en zijn partner welke ook een oud-collega is. Die nare ziekte heeft hem te pakken en de prognose is slecht, heel slecht....

Bellefleur

Bellefleur

26-07-2011 om 09:17

Voor heli en familie

Ik kan me geen voorstelling maken van jullie verdriet.

Ayanna

Ayanna

26-07-2011 om 09:24

Voor jongetje x

Lief klein jongetje, ik ken je naam niet. Je was met je mama op vakantie bij ons en we hadden al gauw in de gaten dat jouw mama in de war is. Na een week vol problemen zijn je opa en oma gisteren gekomen om jullie mee naar huis te nemen. Het ging niet meer.
Lief klein jongetje, ik brand een kaars voor jou omdat jij, zo jong als je bent, niet voor je moeder zou moeten hoeven zorgen.....

Voor mijn schoonzusje

de chemo doet geen bal. Een oplossing is er niet maar als zelfs een levensverlengende mogelijkheid het ook laat afweten...

Een taaie kluif, en eigenlijk onverteerbaar.

Ayanna

Ayanna

28-07-2011 om 14:43

Voor mijn collega

Een dikke vette kaars voor H. die maandag niet goed werd op het werk en nu een hersentumor blijkt te hebben. Eentje die een kwart van zijn hersenen beslaat.....ik krijg het even niet verwerkt....

Ayanna

Ayanna

28-07-2011 om 15:51

Wat een ellende....ik brand een extra kaarsje voor dat meisje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.