Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Heel veel fakkels...

Verdrietige, hartverscheurende, pijnlijke maar hier en daar ook hoopvolle berichten... Ik kom hier niet zo veel meer, en het lukt gewoon niet alles terug te lezen. Daarom plaats ik hier voor iedereen die het om welke reden ook zo goed gebruiken kan, een grote kring van fakkels.

Veel sterkte, kracht, geloof, hoop, troost, warmte, liefde, lichtpuntjes en nog zoveel meer.

Liefs, Beertje(s)

Voor geerke en haar mannen

Een mooie kleurige verjaardags ballon laat ik op in de lente zon.

Geerke een dikke knuffel

Rembrand

Rembrand

21-03-2011 om 13:42

Enzo*

Ik hoor een Merel fluiten. Hij fluit vast voor Enzo !
M.

Petr@

Petr@

21-03-2011 om 16:09

Enzo*

Een stoer verjaardagskaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Puck

Puck

21-03-2011 om 16:14

Enzo*

Een mooie ballon voor jouw verjaardag. Je stuurt van boven af vandaag je mooiste zonnestralen naar degenen die je zo vreselijk missen.

Monet

Monet

21-03-2011 om 17:55

En ook

voor Geerke en haar mannen van mij een dikke kaars, en een prachtige blauwe ballon de lucht in voor Enzo

Enzo*

Wat een prachtige dag. Jouw dag!

Geerke en mannen een kaars ook voor jullie.

Asa Torell

Asa Torell

21-03-2011 om 21:10

Kaarsje voor enzo

wat zul je gemist worden tussen al die buitenspelende kinderen!

merene

merene

21-03-2011 om 21:13

Ook

een mooie blauwe stoere kaars voor Enzo. De zon heeft zo lekker geschenen vandaag. Het moet wel voor jou geweest zijn.

Lieve mensen

Hartverwarmend is het altijd weer, op dagen als deze zoveel berichtjes te krijgen. Zo bijzonder! Het Ouders Online aandeel in ons leven is niet meer weg te denken, wat betekent al dat meeleven veel voor ons! Ja, zoals Rafelkap al zegt, de lente is voor altijd met Enzo* verbonden, en dat voelt echt GEWELDIG mooi. Dit jaar was het wel weer extra bijzonder omdat 21 maart weer op een maandag valt, vannacht lag ik wakker en dacht toch terug aan dat moment dat alles begon, thuis, gewoon je beleeft het begin weer even opnieuw. Mooi en om nooit te vergeten.
Kien, ik dacht ook dat 21 maart jouw verjaardag is, en ook voor jullie komt er een tijd van herinneringen en pijn aan. Weet dat jullie in mijn gedachten zijn.

Voor m

mijn lieve vriendin die vandaag definitief afscheid moet nemen van haar lieve moeder. Wat een verdriet weer op jullie pad, het is niet eerlijk, al zo veel ellende gehad en nu dit. Geen kind meer.
Lieffie, hou van je!

Rembrand

Rembrand

22-03-2011 om 12:04

Schoonzus

Mijn schoonzusje ligt al vanaf 8.00 uur op de ok om haar halve schildklier en knobbel weg te nemen ( ze weten niet zeker of het goedaardig is). Ik tel de minuten tot ik wat hoor....
M.

May

May

22-03-2011 om 20:02

Voor rembrand

Wat kan wachten dan verschrikkelijk lang duren... En hoe was het nieuws?

Rembrand

Rembrand

22-03-2011 om 23:59

May

Uiteindelijk was ze om half 2 op zaal. Ze reageerde slecht op narcose en heeft lang in de verkoever gelegen. Het weggenomen weefsel moet worden onderzocht door de patholoog anatoom en die uitslag duurt nog wel even. Morgen is mijn man aan de beurt ( schouder-operatie) en overmorgen mijn kleine nichtje ( haar portocath word eruit gehaald waardoor haar chemo werd gegeven). Dus voorlopig zijn we er nog niet met de ziekenhuistoestanden.
M.

Rembrand

een kaars voor jou!

Rembrand

Van mij een kaarsje erbij. Dit soort tijden vreten energie.

May

May

23-03-2011 om 16:08

Kaarsen

Voor rembranct, Geerke en voor Melanie die hier al een tijdje niet meer geweest is.. Ben benieuwd hoe het met haar gaat..

Rembrandt

Een kaars voor jullie allemaal! Wat veel spannende dingen in zo'n korte tijd.

Voor rembrand

....en voor de mensen over wie je schrijft. Wat een boel ellende altijd weer, blll.

En een kaars voor r

voor R. omdat het jarenlang werkloos zijn z'n tol gaat eisen in je gemoedstoestand en in je gezin. Een dikke kaars voor jou en dat je echt snel een baan vindt.

Rembrand

Rembrand

24-03-2011 om 00:06

Update

Dank jullie voor de kaarsjes. Met manlief gaat het aardig. Zijn pijnblok werkt nog, maar morgenochtend zal hij vast wel flink wat pijn hebben. Er is een stuk bot afgefreest van zijn schouderdak. Jammer genoeg ontdekte men tijdens de operatie ook nog een gescheurde pees. Wat en of ze hier wat aan gaan doen bespreken ze morgen.
Met mijn schoonzusje gaat het aardig. Ze blijft nog wel een nachtje want uit bed is ze nog niet veel waard.
Groetjes M.

Petr@

Petr@

24-03-2011 om 12:55

Rembrand

Drie dikke kaarsen voor jou: een voor je schoonzus, een voor je man en een voor je nichtje... Sterkte met al die ziekenhuisperikelen!
Hoe gaat het met jouw nichtje? Is ze nu helemaal klaar met chemo?

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

24-03-2011 om 12:58

Jan*

(Als ik het goed heb is het vandaag jouw verjaardag (en anders ben ik te vroeg/laat).
Een stoer kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt....

liefs,
Petr@

Een kaarsje

Voor iedereen die in een moeilijke periode zit.
Heel veel liefs en een dikke kunffel

Muizemeis

vrouw van R.

vrouw van R.

24-03-2011 om 20:43

Geerke

Lieve Geerke, dankjewel voor de kaars! We kunnen hem gebruiken, dat weet je Je bent een lieverd!

xx, C. en R.

Asa Torell

Asa Torell

24-03-2011 om 20:48

Rembrand

Daar zet ik een kaars naast, voor jou en je familie. En speciaal voor je schoonzus, dat de uitslag maar goed mag zijn.

Asa Torell

Asa Torell

24-03-2011 om 20:51

Muizemeis

Voor jou een kaars! Wat zul je je vader missen, en dat terwijl je al in zo'n moeilijke tijd zit. Sterkte!

Asa

Dank je wel dat is erg lief.
Muizemeis

Petr@

Petr@

25-03-2011 om 16:21

Anna

Op deze zonnige lentedag een vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Aagje Helderder

Aagje Helderder

26-03-2011 om 16:33

Een grote fakkel voor

mijn schoonzus. De ziekte grijpt zo snel op zich heen. Ongelofelijk. Voor haar, mijn broer en hun gezin. Zo verdrietig.....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.