Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor pelles vader

een kaars....! sterkte met alles!

Voor een leerkracht

van een basisschool hier in de buurt die plotseling overleden is - 48 jaar - voor zijn familie en collega's, hij werkte al zolang op die school... en voor de kinderen en de ouders...

ilsepilse

ilsepilse

14-03-2011 om 14:25

Jessica en tele

heel veel sterkte...
en muizemeis ook gecondoleerd,
een kaarsje voor Melissa, haar broertje en vader, ze is het vriendinnetje van een jongen vd basketballclub, basketbalt ook, haar moeder was er altijd, die heeft de strijd na 3jr verloren tegen de rotziekte, ze zaten zaterdag alsnog onze jongens aan te moedigen, er werd voor iedere wedstrijd een minuut stilte gehouden!
REspect !

Hanny61

Hanny61

14-03-2011 om 16:53

Mijn schoonzus

Bij haar man werd een week geleden kanker geconstateerd. Vanmiddag is hij aan een hartaanval overleden. 't Is niet te bevatten.

Petr@

Petr@

14-03-2011 om 17:53

Jessica

Een kaars vol hoop voor jouw neef... Sterkte!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

14-03-2011 om 17:55

Geerke

Ik zet er een kaarsje naast...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

14-03-2011 om 17:56

Ilsepilse

Hier zet ik ook een kaarsje naast... Wat een verschrikkelijk berichtje...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

14-03-2011 om 17:58

Hanny

Ook een kaarsje voor jouw schoonzus... En ook veel sterkte gewenst...

liefs,
Petr@

Mickey

Mickey

14-03-2011 om 23:55 Topicstarter

Pelle

Voor jouw vader, veel sterkte!

Even een kaarsje fikken voor

Puber, Pellevader, petr@, mijn vriendin en verder voor iedereen die het nodig heeft.

Luna

Luna

15-03-2011 om 15:10

Voor een jonge moeder

Pas 32 jaar, 2 kindjes van bijna 4 en bijna 2. Ze heeft gevochten, maar ze kan niet meer. Het zal niet lang meer duren voor ze overlijdt. Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd, ik vind het zo verdrietig. Een mooie kaars met een warme vlam voor haar en haar gezin.

Luna

jippa

jippa

15-03-2011 om 17:06

Mickey

een beetje laat vanuit de verre een exotisch kaarsje voor jou omdat je je moeder zo mist. Het aantal jaren maakt niet veel uit vrees ik. XJ

Luna

wat een vreselijk intriest berichtje, en die kleine kinderen..... wat erg.... een mooie kaars!

Jessica

Dat je neef gauw gezond gevonden wordt.... ik hoop het echt.... en voor zijn vrouw ook zo moeilijk allemaal, een kaars voor kracht in dit alles!

Polly Shearman

Polly Shearman

17-03-2011 om 11:26

Voor de peuter

die het ene moment nog fijn bij mama voor op de fiets zat, en het volgende moment onder een vrachtwagen lag....

en vooral ook voor de moeder en de andere kinderen...
dit is toch je grootste nachtmerrie!!!!
zoooo erg...

NaShA

NaShA

17-03-2011 om 20:26

Afschuwelijk

Toen ik het op mijn werk las werd ik helemaal misselijk. Laat staan de mensen die erbij waren. Vreselijk. Arm kind, arme moeder, arme chauffeur, eigenlijk vreselijk voor iedereen. Dikke kaars.

O wat erg

jemig wat vreselijk
van het ene moment op het andere moment je kind dood
geen woorden voor, alleen maar pijn

Petr@

Petr@

18-03-2011 om 17:42

Verschrikkelijk

Ik zet er ook een dikke kaars naast voor het jongetje en zijn gezin...

Petr@

Petr@

18-03-2011 om 17:42

Anna

Op deze druilerige dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Voor mijn lieve vriendinnetje-collega

brand ik hier een hele hele grote kaars..... woensdag bericht gekregen dat ze borstkanker heeft....komende week in afwachting wat ze nog kunnen doen....

En natuurlijk voor iedereen die kaarsje kan gebruiken brand ik er hier eentje.

Liefs Eltjo.

knevel

knevel

20-03-2011 om 21:08

Voor enzo*

Een mooie kaars voor avond voorafgaand aan jouw dag. Want als ik het me goed herinner is het morgen jouw geboortedag.

Natuurlijk ook een kaars voor je vader, moeder en broers.

knuffel van knevel

kien

kien

20-03-2011 om 22:08

Geerke en enzo*

Een grote verjaardagskaars voor jullie. De lente begint weer zonder jullie mannetje. Veel sterkte maar hopelijk ook veel mooie herinneringen op deze dag!

Kien

Enzo* en familie

Een prachtige voorjaarskaars voor een prachtig voorjaarsmannetje en zijn familie op deze bijzondere dag. Veel liefs!

Kien

Het voorjaar begint ook weer zonder jullie mannetje. Ik meen me te herinneren dat deze dag voor jullie ook speciaal is (ben jij niet jarig?). Een mooie kaars voor jullie!

Tijgeroog

Tijgeroog

21-03-2011 om 09:01

Enzo*

Omdat deze mooie lentedag jouw dag is!

Kaarsje voor enzo*

Op deze mooie lentedag.

Rafelkap

Rafelkap

21-03-2011 om 10:22

Voor geerke en enzo*

lieve Geerke
En dan is het nu echt lente, voor altijd verbonden met Enzo. Heel veel sterkte, wat zul je je kleine lieve mannetje missen!

rafelkap

Fiorucci

Fiorucci

21-03-2011 om 10:39

Enzo*

Kaarsje voor jou en je familie.

Enzo*

Een ballonnetje naar Enzo, een kaarsje voor Geerke, Hans, Reimer en Neo.

Enzo*

Een mooi stoer kaarsje voor jou! en een zonnig lenteboeket en warme gele kaars voor je mama, papa, broertjes, oma, opa, neefjes, nichtjes... iedereen die jou zo mist!

Liefs, Beertje(s)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.