Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rembrand

Rembrand

22-02-2011 om 19:38

Kia ora.......

Voor zover ik weet zijn er geen vrienden of familie van ons betrokken bij de aardbeving, maar mijn hart gaat uit naar de landgenoten van mijn man en zijn familie.
M.

Valkyre

je bericht raakt me... een kaars voor jou, én voor je vader, die niet weet wat hij mist (of stiekum wel?)

Jons

Valkyre

Valkyre

24-02-2011 om 20:47

Jons

Dank je wel. Stiekem geloof ik dat mijn vader nog steeds een beetje bij me is.

Heli

Na een week skien lees ik deze berichtjes en ik ben verbijsterd. Wat erg wta er met K gebeurd is.... je schrijft zondag "in een paar uur tijd vreselijk ziek geworden" en maandag is ze overleden.... ik kan dit niet bevatten, zo snel als het kan gaan.... sterkte voor hen en voor jullie!! Veel kaarsjes!

Petr@

Petr@

25-02-2011 om 18:57

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

En alweer

Voor K. en haar familie heel veel lichtjes. Vanmiddag was de uitvaart en het was zo ontzettend verdrietig... (en confronterend)

Geerke, het is ook heel erg onwerkelijk. Haar kinderen hebben 'gewoon' een weekje vakantie. In die vakantie, nog geen week, heeft zich het ziek worden t/m de uitvaart plaatsgevonden. En dan maandag misschien wel weer naar school. Heb het zo met de kinderen te doen.

Asa Torell

Asa Torell

25-02-2011 om 21:12

Kaars van hoop

voor een goede vriendin, dat ze over 8 maanden hopelijk eindelijk moeder mag worden!

Merel78

Merel78

25-02-2011 om 21:35

Voor mijn collega

Die slecht nieuws heeft gekregen over haar ongeboren baby. De vruchtwaterpunctie gaf geen goed nieuws...ik weet nog niet hoe slecht slecht nieuws is, maar ik vrees het ergste! Ik denk aan je

Merel

Voor mijn zoon

het is weeeer mis met zijn knie ...morgen ziekenhuis maar weer bellen.

Het ging zo lang goed en hij leefde weer zo lekker zijn leven tot hij zich gister verstapte en kermde van de pijn.Zijn knie ie weer zoooo dik en pijnlijk mijn moeder hart breekt als je stoere puberzoon met dikke tranen over zijn wangen zegt: Mam ik ben zo bang dat het weer helemaal mis is ......

Dus een grote kaars vol hoop voor mijn kind

Monet

Monet

28-02-2011 om 11:24

Voor schoonzus en brancazoon

Schoonzus begint vandaag aan haar 7de chemo, de hopelijk een na laatste! En nu maar hopen dat de extra medicatie die je gaat krijgen ervoor gaat zorgen dat je niet zo ontzettend ziek wordt.

Branca, voor jouw zoon hoop ik dat het mee gaat vallen......maar hij heeft helaas ervaring, dus voelt vast hoe fout het is

Asa Torell

Asa Torell

28-02-2011 om 13:46

Branca

Bah, bah bah. Wat ontzettend rot voor je zoon! Ik zet er een hoopvolle kaars naast dat het blijkt mee te vallen.

Petr@

Petr@

28-02-2011 om 16:56

Branca

Een kaars vol hoop voor jouw zoon dat het mee valt!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

28-02-2011 om 16:56

Monet

Een kaars vol hoop en kracht voor jouw schoonzus...

liefs,
Petr@

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

02-03-2011 om 16:11

Voor mijn moeder

In de 2 weken geleden verwijderde ontstoken blindedarm van mijn moeder blijkt een kwaadaardige tumor te zitten...

Dus nu de molen in... Laat het alsjeblieft allemaal weg zijn...

Kaars van hoop voor mijn mama!!

Monet

Monet

02-03-2011 om 16:21

Hasse's moeder

Voor jouw moeder een dikke kaars! Wat een schrik!

Voor een vriendin van mijn broer

Vandaag hoorden we dat haar zoontje van 6 maanden afgelopen zondag is overleden.

Petr@

Petr@

02-03-2011 om 21:29

Hasse

Inderdaad wat een schrik! Een kaars vol hoop voor jouw moeder...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

02-03-2011 om 21:33

Voor de ouders

van Rens een kaars vol kracht...

Petr@

Petr@

02-03-2011 om 21:36

Nerina

Ik zet er een kaars vol kracht naast. Wat een verdriet!
Ik had het trieste nieuws al in de krant gelezen (ik neem aan dat jij het over dat jongetje dat overleden is op een vakantiepark hebt).

Petr@

Petr@

02-03-2011 om 21:41

Zelazny

Is jouw ex-zwager al weer terecht?

Grasmus

Grasmus

02-03-2011 om 22:27

Voor mijn lieve broer

Een mooie, grote kaars met een heel stil vlammetje voor mijn allerliefste broer. Zoveel heb je voor me betekend en dat zal je altijd blijven doen.
Niet lang meer zal je in onze wereld zijn. Maar dan ben je eindelijk daar waar je wilt zijn. En daar zullen we elkaar weer zien.
Dag lieve broer, voor altijd bij me. Love You!

Mickey

Mickey

03-03-2011 om 00:03 Topicstarter

11 jaar geleden

... dat mijn moeder overleed. Soms lijkt het gisteren, maar wat is er veel gebeurd in die tijd.

Kusje in de wind naar jou mam!

Mickey

Mickey

03-03-2011 om 00:04 Topicstarter

Monet, hasse, nerina, petr@, grasmus

Ook voor jullie staan er kaarsjes! Veel sterkte voor degenen om wie het gaat.

Liefs, Mick

Petr@

Ja klopt, ik had de link in eerste instantie niet eens gelegd, pas toen mijn moeder een overlijdenskaartje kreeg realiseerde ik me dat wat ik in de krant had gelezen over hen ging. Ik heb weinig contact met haar sinds ze niet meer samen is met mijn broer, de laatste keer dat ik haar zag was toen ik op kraamvisite ging...

Kaarsjes

Voor mijn vriendin T, je weet zelf wel waarom.
Voor de moeder van school die in het ziekenhuis ligt omdat de vliezen veel te vroeg gebroken zijn, bij 24 weken. Een helder kaarsje en hoop dat het goed komt.
En tenslotte een dikke kaars voor de twee mensen uit mijn omgeving tegen wie ik afgelopen weken heb gezegd: "maar wie zorgt er nu voor jóu?"

Petr@

Petr@

03-03-2011 om 19:31

Grasmus

Een dikke kaars vol kracht voor jou en jouw broer. Er spreekt zoveel liefde uit voor jouw broer, wat zal het gemis groot zijn... Sterkte!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-03-2011 om 19:31

Grasmus

Een dikke kaars vol kracht voor jou en jouw broer. Er spreekt zoveel liefde uit voor jouw broer, wat zal het gemis groot zijn... Sterkte!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-03-2011 om 19:32

Mickey

Een kaarsje voor jou omdat jij jouw moeder zo mist...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-03-2011 om 19:38

Zelazny

Inderdaad onvoorstelbaar dat je niet weet waar iemand gebleven is. Waar kan hij nou toch zijn?
(Jouw verhaal blijft bij mij omdat het mijn grootste angst is dat ik een dierbare op deze manier kwijtraak.)
Nogmaals een kaars vol hoop dat jouw zwager toch weer levend op komt dagen en uiteraard een kaars voor zijn zoontje.

Asa Torell

Asa Torell

03-03-2011 om 21:25

Zelazny

Wat een ontzettende nachtmerrie toch. Sterkte (al is het een erg te kort schietend woord), vooral ook voor je ex-schoonfamilie en neefje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.