Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Monet

Monet

09-02-2011 om 17:56

Fiorucci

Een kaarsje voor jouw opa, en 1 voor jou, het is heel naar om dit mee te moeten maken, niet alleen voor hem, maar ook voor de mensen om hem heen. Sterkte!

Fiorucci

Fiorucci

09-02-2011 om 18:16

Bedankt

Opa is weer aanspreekbaar, en heeft praatjes..Onkruid vergaat niet, zegt hij zelf.
Hij heeft een kleine herseninfarct gehad, wat de restschade zal zijn is afwachten. Hij blijft nog een paar dagen voor onderzoek. Ik hoop dat hij snel weer in zijn eigen stoel zit, met zijn boeken om zich heen.

Mickey

Mickey

10-02-2011 om 17:05 Topicstarter

Kaarsjes

Een dag te laat, maar niet minder gemeend, eentje voor Heli en haar gezin. Omdat een verjaardag vieren leuk is, maar er altijd dat ene jongetje ook bij had gehoord.

En Fio voor je opa! Dat hij maar op deze voet door mag gaan en snel weer in zijn eigen stoel zit!

Liefs, Mick

Petr@

Petr@

11-02-2011 om 17:39

Anna

Op deze druilerige dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Voor mijn blogmaatje

Morgen alweer een jaar geleden. Voor zijn gezin. Ze zijn dapper en hebben de draad weer goed opgepakt. Ik ben trots op ze.

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

12-02-2011 om 09:16

Voor madelief

Die zo dapper gestreden heeft en de strijd heeft moeten opgeven... Vandaag wordt ze begraven. Een mooie rode kaars voor haar!!

Voor mijn lieve pilar

omdat het even niet lekker gaat een dikke kaars voor jou!

Petr@

Petr@

13-02-2011 om 22:45

Pilar

Een kaarsje voor jou omdat je er blijkbaar een nodig hebt...

liefs,
Petr@

roma

roma

14-02-2011 om 13:58

Voor hidde en lynn

een kaarsje vol kracht en hoop voor twee kindjes, hidde en lynn.

Vorig jaar hun vader verloren, en nu hun moeder aan dezelfde &$#%ziekte.....

Hopelijk vinden ook jullie oom en tante de kracht om jullie tot lief te hebben en jullie te laten voelen hoeveel jullie papa en mama van jullie hebben gehouden!

kien

kien

14-02-2011 om 14:23

Jeetje roma,

Ik zet er twee kaarsjes naast, wat vreselijk!
Ik wens de kinderen én de oom en tante heel veel kracht om het geluk weer te vinden.

Kien

Dank jullie

voor de kaarsjes voor zoonlief en ons. Het is weer voorbij. De dagen rondom zijn verjaardag, feestjes. Slingers zijn weer weg. Het ging; was voor mijzelf beter te doen dan vorig jaar. Voor man niet, die heeft een moeilijke week gehad.
Ook voor zoonlief waren er af en toe moeilijke momenten. Daar hadden we hem al een tijd niet over gehoord, dus dat was wel opvallend. Het overviel hem echt een paar keer. Zo sneu.
Nogmaals dank voor het noemen van onze naam! Lief.

Voor een ieder

Bang iemand te vergeten: voor een ider die het gebruiken kan: een mooie kaars die lang zal branden. Een lichtje om aan te warmen.

Voor mijzelf

Gisteren 41 geworden, eergisteren gehoord borstkanker. Sta op de lijst voor operatie, daarna chemo en bestralingen.

Petr@

Petr@

17-02-2011 om 12:59

Judith70

Een dikke kaars vol kracht en hoop jou en jouw gezin voor de komende tijd...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

17-02-2011 om 13:00

Fiorucci

Hoe gaat het nu met jouw opa? Is hij al weer thuis?

Fiorucci

Fiorucci

17-02-2011 om 19:10

Petra

Dank voor je belangstelling! Hij heeft een TIA gehad, dus gelukkig geen restverschijnselen, hij mocht na drie dagen naar huis en belde zelf om dat te vertellen! het liep dus met een sisser af, gelukkig.

merene

merene

17-02-2011 om 21:31

Judith

Een kaars voor jou. Voor hoop en kracht.

Judith

Dat was een schok, ipv een verjaardagskado! Wens je veel sterkte, er is gelukkig meestal veel aan kanker te doen, maar het is wel een lange, zware weg!

Fiorucci

Fiorucci

18-02-2011 om 12:02

Judith

Veel sterkte!!!!

Petr@

Petr@

18-02-2011 om 21:12

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Heli

kaarsje voor jou!

Las net jouw verhalen....

Liefs, Mien

Voor k.

Een zee van kaarsen voor K. en haar gezin en haar ouders (onze vrienden) en al haar overige dierbaren.
Zomaar in een paar uur tijd zo verschrikkelijk ziek dat je het waarschijnlijk niet gaat redden. Twee kleine kinderen heb je nog... Zo onwerkelijk.

Voor judith

wat een ongelooflijke schrik moet dat zijn geweest. Zo'n bericht op je verjaardag. Heel veel sterkte!!

Mien*

Dank voor je kaarsje. Lief! Ik las jouw reacties. Van iedereen krijg ik bezorgde mailtjes of het wel goed met me gaat (ook lief) en van jou krijg ik herkenning. Je hebt gelijk. Als je niet hebt meegemaakt wat wij niet hebben meegemaakt dan kun je, godzijdank, niet indenken hoe het alles beïnvloedt.
Voor jou ook een mooie kaars. Omdat jullie dit (ook) niet mee hadden moeten maken. Liefs!

Nogmaals voor k.

en haar man, ouders en vooral kinderen. Een zee van fakkels!!
Herkenbare scenario's horen we langskomen... gesprekken met artsen, donatieprocedure...
Zo ontzettend oneerlijk!!

Valkyre

Valkyre

21-02-2011 om 12:16

Voor pappa

Een kaarsje voor mijn vader, die nergens in geloofde. Al bijna dertig jaar leef ik zonder pappa, en ik mis hem - of het hebben van een vader - nog steeds. Zonder pappa van school, studeren, werken, afstuderen, trouwen, een kind krijgen en opvoeden... Wat zou hij trots zijn geweest op alle drie zijn kleinkinderen. En wat vind ik het naar dat hij mijn zoon nooit heeft leren kennen, en mijn zoon hem.

Mijn zoon is naar mijn vader vernoemd (tweede naam EN achternaam) zodat pappa (opa E) toch een beetje bij hem is.

Petr@

Petr@

21-02-2011 om 19:10

Valkyre

Een dikke kaars voor het grote gemis...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

21-02-2011 om 19:11

Voor heli's k.

Een dikke kaars vol hoop en kracht voor K's gezin en familie en vrienden... Het is inderdaad niet eerlijk!
En een kaars vol kracht voor jullie...

liefs,
Petr@

Voor iedereen

die om K. heen staat. Ze is gisteren overleden...Voor haar en natuurlijk ook vooral haar kinderen, man en ouders. Een zee van lichtjes, een piepklein beetje licht in deze zwarte tijd.

Jacoline29

Jacoline29

22-02-2011 om 15:19

Slachtoffers aardbeving new zeeland

Mijn schoonouders zitten daar nu tot eind maart,we hebben gelukkig gehoord dat alles goed is met hun.We wachten nu op bericht van familie van mijn schoonmoeder die daar woont,200km van het epicentrum,maar toch...

Voor de slachtoffers wen kaars!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.