Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

17-12-2010 om 18:32

Sini

Ik zet er een dikke kaars naast voor zijn dochters...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

17-12-2010 om 18:32

Anna

Alweer vrijdag! Een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

17-12-2010 om 18:32

Anna

Alweer vrijdag! Een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

17-12-2010 om 18:32

Anna

Alweer vrijdag! Een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Zus

Zus

17-12-2010 om 18:38

Tjee sini

Kaarsjes voor je neef, zijn vrouw en zijn dochters.

Ach sini

Wat een verdriet en vooral, wat een vragen!

Voor het gezin van david

Ontzettend moeilijk voor zijn vrouw en dochters....

Voor mijn vader

Een kaarsje om het grote getekende scheldwoord te compenseren, dat ik gisteren haastig inslikte omdat de kinderen erbij waren. Mijn vader ligt toch weer in het het ziekenhuis. En nu maar hard hopen dat dit niet wéér het begin is van ziekenhuis in, ziekenhuis uit, in cyclus van jaren, onderzoek na operatie, zonder dat men echt een oorzaak weet te vinden

Fiorucci

Fiorucci

19-12-2010 om 11:06

Genista

Ach wat naar, en dan nog zo vlak voor de feestdagen. Ik duim en steek een kaarsje aan voor je vader!

notje

notje

19-12-2010 om 15:37

Voor s en m

Dat er komend jaar een wondertje mag groeien in jullie schoot.Een hele mooie kaars voor jullie.

Voor genista

een mooie kaars dapper brandend in de sneeuw voor jouw vader en voor jouw gezin. Veel sterkte voor de komende tijd. Dat je vader maar weer snel thuis mag zijn.

Knuffel van Purk

Puck

Puck

19-12-2010 om 19:47

Voor genista

Meis, ik schrik van je bericht. Alsof dit jaar nog niet moeilijk genoeg was. Een mooie warme kaars voor je vader en jou en je gezin.

Voor een verpletterend bericht

Een kaars voor een lieve vriendin die plotseling kanker blijkt te hebben. Goed te genezen zeggen ze, maar toch, zo heb je niks, zo heb je kanker. Ik word hier zo boos om.

Lief!

Lief, de kaarsjes erbij. Het helpt. Ik zou alleen zo graag naar 'm toe gaan, maar dat zit er voorlopig niet in

Genista

nog een warm kaarsje erbij voor je vader en voor jou!

merene

merene

20-12-2010 om 17:23

Thomas

Een kaars met een heel klein zacht vlammetje in deze dagen voor Thomas en zijn familie.

Petr@

Petr@

20-12-2010 om 17:53

Genista

Een dikke kaars vol hoop dat dit niet het begin is van ziekenhuisopnames...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-12-2010 om 17:56

Merene

Ik zet er een dikke kaars naast. Met tranen in mijn ogen heb ik net de laatste blog van de vader van Thomas gelezen. Wat verschrikkelijk als je je kind zo ziet lijden...

Genista

Een kaarsje, voor jullie, voor je vader...geen lange reeks ziekenhuizen...Ik hoop het van harte!

Jade

Jade

20-12-2010 om 21:03

Fladder,

bedankt voor je kaarsje, ik zie het nu pas (lief!)

mirreke

mirreke

21-12-2010 om 11:01

Ook hier voor thomas

En ook hier tranen bij het lezen...
Wat erg, wat erg...

Genista

Sterkte!

Puck

Puck

21-12-2010 om 11:51

Elisa

Een kaarsje voor Elisa die er nu zo verschrikkelijk doorheen zit.

Mickey

Mickey

21-12-2010 om 14:09 Topicstarter

Kaarsjes

He bah Genista, wat een rotnieuws! Een dikke kaars voor je ouders en voor jullie! Hopelijk mag hij snel weer naar huis en dan niet meer terug dat ziekenhuis in graag!
En ook kaarsjes voor mensen wat verder weg in de kennissenkring, eentje met borstkanker (2e keer al... en een heel jong gezin) en eentje met een opeens wel erg spannende zwangerschap. Hopelijk hebben ze gelijk en ben je wat verder in de zwangerschap dan eerst gedacht werd, die 3-4 weken kunnen zomaar eens een hoop verschil maken!

Liefs, Mick

Kaarsjes

Zoals het er nu uitziet, mag mijn vader morgen of overmorgen naar huis - daarom zet ik een kaarsje voor mijn moeder en hem neer. Want eenmaal thuis begint het afwachten of dit eenmalig was, of het begin van zo'n hele serie opnamen Lief, jullie kaarsjes, bedankt!!
Verder zet ik nog een paar kaarsjes neer voor mensen in mijn directe omgeving. Een paar gezinnen krijgen het wel weer zo erg voor de kiezen, dat ze bepaald geen prettige feestdagen hebben. Integendeel, ze kunnen ze wel voorbij kíjken... Voor hen dus een extra lichtje.

Mickey

Mickey

21-12-2010 om 21:39 Topicstarter

Nou genista

Dan zet ik er nog een héle dikke bij!! Dat het maar echt zo mag zijn! (Overigens, ik wist het niet, heb ik een mail gemist?)

Knuf!

Tijgeroog

Tijgeroog

22-12-2010 om 09:48

Heli

Omdat ik opeens aan Joram moest denken.

Tijgeroog

Tijgeroog

22-12-2010 om 09:50

Geerke

Omdat ik rond kerst altijd moet denken aan Enzo, en aan onze ontmoetingen in de kerstperiode in Tilburg.

Een kaarsje voor mijn gezin en familie

Voor het eerst in 12 jaar lijkt het erop dat we eens een kerst zonder dood, ziekenhuis of andere verdrietige zaken zullen hebben. Het voelt vreemd maar ook is het zeer welkom.

Voor al mijn familie die het net als wij zonder onze familieleden moeten stellen brand ik een kaarsje.

Ook voor S en haar drie jingens brand ik er een. Voor het eerst kerst zonder man en vader. Hoe ruw kan het leven zijn?

Asa Torell

Asa Torell

22-12-2010 om 20:54

Alvast voor jesse

die morgen zijn eerste verjaardag had moeten vieren! Sterkte Melanie en familie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.