Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Zus

Zus

11-12-2010 om 22:27

Mijn ouders

Mijn vader wordt voor de 2e keer geopereerd aan blaaskanker en mijn moeder zit middenin de chemokuren voor borstkanker. Ze zijn erg dapper, maar van de week vloog het ze zo ineens naar de keel. Twee kaarsjes brand ik voor ze.

Voor een ieder

die een kaars kan gebruiken in deze feestelijke maar oo zo moeilijke dagen

Voor het zoontje van een vroegere vriendin

die ik net na 15 jaar weer trof. Haar zoontje ligt in het ziekenhuis met een ontregeling van Mcad!

Zelazny

Voor jouw neefje, jouw zus, je ex-zwager en natuurlijk ook voor jullie; wat een spanning!

Zus

Wat een spanning voor jouw ouders! Tjonge, hoeveel kan een mens tegelijk hebben... Een kaars voor jullie!

World wide candlelightingday

Vandaag is het world wide candlelightingday; vanavond om zeven uur worden wereldwijd kaarsen aangestoken om overleden kinderen te gedenken.
Normaal ben ik niet zo van dit soort dingen maar omdat het wereldwijd om zeven uur is en er dus in steeds verschillende tijdzones kaarsjes worden gebrand, branden er dus 24 uur lichtjes ter nagedachtenis van geliefde en gemiste kinderen.
Voor ons mannetje en de kinderen die we kennen (kenden) en ook zo gemist worden brand ik een kaars.
http://bit.ly/g7OaX7

Mickey

Mickey

12-12-2010 om 17:46 Topicstarter

Dat zie ik net op tijd, dank je heli

Ook hier gaan straks de kaarsjes aan. Wat zijn er veel kinderen, papa's, mama's, vriendinnen en vrienden die gemist worden. Zoveel dat het bijna ondoenlijk wordt om op te noemen, je slaat er altijd wel ongewild een paar over.
Toch doe ik een poging: Lio*, Guus*, Fleur*, Lode*, Ariane Eira*, Lynn*, Fenna*, Joram*, Martijn*, Daniel*, Vincent*, Bas*, mijn eigen ouders en schoonvader, O, Rodebeuks moeder... ik kan het lijstje nog véél langer maken. Voor jullie allemaal en voor nog veel meer mensen brandt die kaars. Een lichtje in deze donkere maand met al die feestdagen, waarop het gemis nog eens zo groot is.

Kusje in de wind,
Mickey

Mickey

Allemaal bekende namen en ook van onze kanjer. Het kippenvel trekt over mijn lijf. Wat een rij namen. Dank je!

Voor jou steek ik een extra kaarsje aan omdat je zo lief bent!

Voor al die mensen

Met stil of vers, rauw verdriet
Voor de ouders die dat ene zoontje of dochtertje missen, aan tafel, maar vooral in hun leven.

En vooral ook voor al de mensen die hier keer op keer verschijnen om hun medeleven te betuigen, een klein gebaar, het doet zoveel!

Natuurlijk ook nog voor iedereen die (veel te vroeg) afscheid moesten nemen van hun geliefden, vader, moeder, broer, zus, vriend, vriendin..

Ik wens iedereen warme herinneringen, naast dat grote gemis, in de hoop dat de warmte die kou wat kan verdrijven..

Liefs!

Petr@

Petr@

12-12-2010 om 20:56

Ook te laat...

Een kaarsje voor alle kindjes die gemist worden...

Menne*
Fleur*
Daan*
Vincent*
Lio*
Fenna*
Ariane Eira*
Enzo*
Joram*
Guus*
Mika*
Lode*
Angel*
Delano*
Martijn*
Kien's zoontje*
Joa*
Eveline* en Giselle*
Sytske* en Casper*
Jesse*

En een kaarsje voor alle pappa's en mamma's die gemist worden...

liefs,
Petr@

elsje78

elsje78

12-12-2010 om 21:51

Voor al die kinderen en ouders in amsterdam

Die te maken hebben met het misbruik...lees het net...verschrikkelijk

Elske

kien

kien

12-12-2010 om 22:46

Petr@

Dank voor je kaarsje. Ik vond het zo lief dat ik erbij stond, ook al had ik zijn naam hier nooit genoemd. Mijn (oudste) zoontje heet Jan (mijn jongste ook een beetje!)
Ook hier een kaars voor alle kinderen die gemist worden!

Kien

Jacoline29

Jacoline29

13-12-2010 om 14:00

Voor j

Die door BK chemo's in het ziekenhuis ligt,zwak en het optimisme is ze kwijt.sonde voeding heeft,alleen haar man op bezoek mag hebben,waarschijnlijk dooft het kaarsje langzaam uit Ben er even kapot van,ik hoop dat ze kerst nog haalt.

fladder

fladder

14-12-2010 om 09:55

Voor een lieve vriendin...

...die vandaag een heel dierbaar iemand heeft verloren. Lieverd, ik denk aan je!

Jacoline29

Jacoline29

15-12-2010 om 12:54

Voor j en haar man

J is 13 dec overleden,Haar man moet zonder haar verder
dat vlak voor kerst.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

15-12-2010 om 16:20

Voor mijn schoonzus

omdat het weer zo afschuwelijk spannend is. Hopelijk is de ziekte niet terug gekomen....

Voor knevel

voor vandaag

Voor mijn oudste

"gewoon" ziek hoor, niks aan de hand, gaat niet echt ergens over. Koorts, buikpijn, hoofdpijn, hoesten.
Maar wel vanavond zijn kerstviering waar hij per se heen wil.... ik hoop dat hij nog effe snel opknapt.

knevel

knevel

16-12-2010 om 14:58

Geerke, kaarsje ernaast voor je oudste

Hopelijk is hij aan de beterende hand, zodat hij toch nog bij de kerstviering kan zijn.

knevel

Ps. Dank voor je kaarsje. We zijn vanochtend even naar de begraafplaats geweest, maar met dit weer (regen, regen, regen) was het wel extra troosteloos.

knevel

knevel

16-12-2010 om 15:00

Menne*

En ook nog een virtueel kaarsje voor je, naast de echte kaarsjes hier thuis. Ik mis je!

Knevel

hier ook een kaarsje voor jouw Menne..Hier sneeuwt het nu, ik hou daar erg van..de wereld wordt mooier en zachter..

Ik hoop dat het bij jullie nu ook minder troosteloos aandoet, al blijft de weemoed en het gemis!

knevel

knevel

16-12-2010 om 16:03

Dank je, mien (en een beetje ot)

Het regent hier nog steeds, maar begrijp dat het noordelijker inderdaad al aan het sneeuwen is.
Ik ben het met je eens, met sneeuw ziet de wereld - dus ook de begraafplaats - er mooier uit. Omdat het vandaag zo regende waren we snel weg, terwijl ik het altijd een fijne plek vind om even te herinneren en na te denken.

Dank voor je lieve woorden!

Petr@

Petr@

16-12-2010 om 17:17

Menne*

Vier stoere blauwe kaarsjes voor jou omdat je zo gemist wordt...
En een dikke knuffel voor jouw mamma...

liefs,
Petr@

Menne*

Voor jou en iedereen die je zo mist een stoer blauw kaarsje!

Voor kleine R. ook een stoer blauw kaarsje. Dat het je snel van de beademing af mag, je gauw weer naar de 'gewone' afdeling mag en je daarna verder opknapt om na al die tijd eindelijk naar huis te kunnen. Kaars ook voor je papa en mama!

Menne*

zonder woorden, een stille knuf voor je mama!
Jons

Fiorucci

Fiorucci

17-12-2010 om 06:50

Voor menne*

Voor Menne en zijn famlie een mooi kaarsje.
Fiorucci

Nog eentje voor menne

omdat ik me steeds weer bedenk wat een mooie naam ik dat toch vind *Menne*

En voor rodebeuk

een kaars voor deze dagen

Voor menne*

ach, wat had ik je gegund dat je nu ook lekker in de sneeuw ging spelen vanmiddag. Kaarsje voor jou en je familie en in het bijzonder je mama.

kus van Purk

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.