Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hieke

Hieke

01-12-2010 om 15:00

Lief van jullie.....

Ik lees inderdaad niet meer zo vaak mee. Maar rond deze tijd wel! Het doet me altijd heel veel goed, dat mensen Lynn* niet vergeten zijn. Dank jullie lieve mensen. Voor het noemen van haar NAAM. Het is belangrijk voor mij dat anderen ook over Lynn* praten.

Liefs Hieke

Hieke

Hieke

01-12-2010 om 15:07

Voor onze mooie en zo gewenste kleine dochter.......

Een kaarsje voor jouw Lynn* en voor papa, mama, Rik, Luuk en Niek.. Omdat je niet bij ons bent.
4 jaar ben je nu mijn kleine meid. 4 jaar en je zou nu naar school gaan. Bij mij in de klas zitten nu kindjes net zo oud als jij. Best moeilijk.... wetende dat jij dat ook zou kunnen zijn.

In Gods armen en voor altijd in ons Hart.. (wat zou ik graag even om het hoekje willen kijken daar in de hemel.)

Hieke

Lieve hieke

Met heel mijn hart bij jullie... een warme kaars voor jullie lieve gezin!!
liefs xx

Lynn*

Voor jou en je familie een mooie kaars!

Mien*

Voor jullie, omdat jullie lieve poes is doodgegaan, maar ook omdat het december is, de maand van jullie Fleur*.

Mien*

een kaars dus

Kien!

Dank!!
Ik moest afgelopen week toen het begon te sneeuwen ook meteen aan jullie denken! Jouw mannetje had weer van de heuvel naar beneden moeten roetsjen! (Mijn mannetje had dat vast te eng gevonden, maar die had wel een mooie sneeuwpop, of zoals zijn broertje doet, een sneeuwvulkaan, moeten maken...)
Denk aan jullie, mooie kaars voor jullie allemaal!

Geerke

En wat ik aan Kien schreef geldt ook voor jullie.
Een dikke kaars voor jullie en jullie mannetjes!
(en gaan jullie nog een mozaiek maken?)

En voor onszelf

ook maar weer. Er zit weer van alles tegen en ik wil zo graag dat het gewoon es ophoudt (lichamelijke problemen dan).
Daarbij, deze maand, Sinterklaas, Kerst... Zoonlief is alweer verslaafd aan kerst met Linus. Ik kan het bijna niet zonder tranen zien.
Ongelooflijk; de tweede winter alweer zonder ons ventje. Het gaat onbeschrijflijk snel. Het lijkt wel alsof het nooit meer zomer is geweest. Alsof we in een soort tijdsvacuum zitten als het gaat over het overlijden en alles daaromheen. Bizar.
Een kaarsje voor onszelf...

Petr@

Petr@

01-12-2010 om 20:05

Lynn*

Vier felroze kaarsjes omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

knevel

knevel

01-12-2010 om 20:34

Geerke, inderdaad... (ot)

...16 december. Nu ook al bijna 4 jaar geleden en al googelend (denk ik) kwam ik op Ouders Online terecht op zoek naar ervaringen en lotgenoten.

Het heeft lang geduurd voordat ik in andere rubrieken kwam. Ik blijf het kaarsjes-draadje heel bijzonder vinden en nog bijzonderder dat er zelfs op (en aan) de juiste datum aan de overleden kinderen gedacht wordt. In mijn directe omgeving is dat langzaamaan aan het wegslijten (niet bij iedereen hoor) en dat doet soms pijn... Misschien is dat ook herkenbaar.

liefs knevel

Heli

Ja we willen waarschijnlijk wel een mozaiëk maken. Moeten nog even zien hoe wat wanneer waar enz. Kijken of er iets in de buurt is. En wat we willen. Ben nog steeds erg onder de indruk van jullie mozaiëk.

Lynn en enzo

Een mooi roze kaarsje voor Lynn, in mijn herinnering zo verbonden met Enzo..daarom ook voor Enzo een kaarsje..

Veel sterkte voor jullie papa´s, mama´s, broers

Heli

Voor jullie, voor het herkenbare vacuum, voor sterkte, voor een beetje licht in deze donkere tijden..Al die extra confronterende feestdagen..

Liefs!

Knevel

4 jaar.... ja moeilijk he. Pfff.
Dikke warme kaars voor jullie!
xxx

Voor vincent over wie hermiena schrijft.

Het laat me niet los. 17 jaar. Hoe kan dat nou. Het voelt zo machteloos. EN dan ben ik slechts een gewone buitenstaander....

Voor jesse en romanie

Omdat ik aan jullie denken moet. Een mooi kaars voor jullie omdat je je kleine ventje zo mist... xx

Een adventskaarsje

...voor Enzo en allen die hem zo vreselijk missen.
n@nny

krin

krin

02-12-2010 om 14:17

Voor rodebeuk

en haar moeder (en vader, en kinderen, en man...), een kaars voor licht en warmte in deze vast (on)wezenlijke tijd.

Rembrand

Rembrand

03-12-2010 om 00:00

Moeder lien

Een kaarsje voor de moeder van mijn zwager. Zij is gisterenavond op hoge leeftijd overleden en hij woont in Nieuw Zeeland. Hij heeft afgelopen zomer al afscheid van haar genomen, maar het moet verschrikkelijk voor hem zijn dat hij niet bij dit laatste afscheid heeft kunnen zijn.........
M.

Mien

Voor jou en H
Een kaarsje omdat die moeilijke tijd weer op de deur staat te kloppen. Nog even en de kerstbomen staan weer in het gesticht!

Heli

Kusje op je zere moederhart. Je moet er doorheen. Het kan niet anders!

Petr@

Petr@

03-12-2010 om 15:49

Twee kaarsjes

Een kaars vol hoop voor de ouders van Emelie dat de behandelingen aangeslagen zijn...
Een kaars vol kracht voor de ouders van Thomas die afscheid moeten gaan nemen van hun kind...

Petr@

Petr@

03-12-2010 om 15:49

Anna

Op deze zonnige winterdag een warm kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-12-2010 om 15:50

Rodebeuk

Een kaars vol kracht voor jou en jouw gezin...

liefs,
Petr@

_eef/lotus

Weet niet wat er aan de hand is, maar bij deze een kaarsje voor jou omdat je het kunt gebruiken.

Rafelkap

Rafelkap

04-12-2010 om 09:40

Voor kaatje & de heksenvetjes

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag morgen en een fijne sinterklaasviering. Veel sterkte ook.

Rafelkap

Rafelkap

04-12-2010 om 09:42

Voor rodebeuk en de rodebeukjes

Heel veel sterkte de komende dagen. En desondanks een vrolijke sinterklaasviering toegewenst.

Steve, alweer 4 jaar

Een mooie blauwe kaars voor mijn kleine kerel Steve die vandaag 4 jaar zou zijn geworden. Helaas mocht hij maar 4 dagen worden.

Niet naar school, niet in de sneeuw en geen sinterklaas voor hem (en mij). Het verdriet is in deze dagen na 4 jaar niet minder, het gemis alleen maar meer...

Ook een kaarsje voor mijn man en oudste zoon, die het ook moeilijk hebben.

Gr Steve's Ma

Petr@

Petr@

04-12-2010 om 10:36

Steve*

Vier stoere blauwe kaarsjes voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.