Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Omwentelen in zelfmedelijden

Zo af en toe heb ik dat nodig... dan voel ik de tranen heel hoog zitten en heb ik blijkbaar net dat zetje nodig om er aan toe te kunnen geven.
Ik heb net het archief van deze rubriek doorgespit, heb de lange draad 'kaarsjes' en die van de kring voor ons doorgelezen. Tranen over mijn wangen!
Het is (weer, nog steeds) moeilijk. Sinterklaastijd dikt dat nog weer even aan.
En dan moet ik denken aan al die vaders, moeders, broertjes en zusjes die ook iemand missen die ze zo dierbaar was die in deze tijd ongetwijfeld dezelfde gevoelens zullen hebben.
Een kaarsje voor onszelf, voor al die mensen die een kind, partner, vader, moeder of iemand anders dierbaar moeten missen en voor al die lieve mensen die hier zo trouw kaarsjes blijven branden.

Fiorucci

Fiorucci

17-11-2010 om 18:36

Heli!

Dat wentelen is volkomen legitiem meis, het is allemaal nog maar zo net geleden, zo vers, zo hard. Natuurlijk mag je af en toe wentelen. Sterkte!!!!

Nasha 1st

Nasha 1st

17-11-2010 om 18:48

Heli

ik zet er een dikke kaars bij. Wetende dat het voor jullie zo'n moeilijke periode is in deze maanden. Kon je het maar uitschakelen, maar dat kan niet, op geen enkele wijze. Dikke knuf....

Petr@

Petr@

17-11-2010 om 20:25

Heli

Lieve Heli, een dikke kaars voor jullie. Ik heb geen kind verloren, maar het lijkt mij dat het altijd moeilijk zal blijven, het gemis van Joram*, al wordt je 100. En dan nu in de Sinttijd had hij er gewoon ook bij moeten zijn, samen met z'n broertje z'n schoen zetten en vol verwachting zijn...

Knuffel voor jou,
liefs,
Petr@

Rembrand

Rembrand

17-11-2010 om 22:54

Ilona.

Negen maanden na het begin van de behandeling ( borstkanker) kan onze hulp dit stuk afsluiten. Haar laatste chemobehandeling is achter de rug, haar hoofd voor de laatste keer kaalgeschoren en vol goede moed begint ze voorzichtig aan een nieuwe fase in haar leven. Ze komt weer terug bij ons, en ik ben er heel blij om. Vooral omdat het betekend dat ze er nog is !! Alive and kicking.
M.

Hele dikke kaars voor c en haar gezin

Gewoon omdat de zwaarte van alles je zo kan benauwen, je kan laten piekeren en je je slaap ontneemt. Hé'le dikke knuffel van mij xx

Tijgeroog

Tijgeroog

17-11-2010 om 23:49

Heli

Nog een kaars...

Voor de moeder van pilar

een warme kaars!!!!!!

kien

kien

18-11-2010 om 23:13

Heli

Ik ben hier niet meer zo vaak, maar denk nog vaak aan jullie. Kaarsjes vol warmte en kracht!

Kien

Jacoline29

Jacoline29

19-11-2010 om 08:15

Rembrand!

Wat een fantastisch nieuws van je hulp.
Hier gaat het ook goed(zelf borstkanker gehad),heb een kans berekening gehad en de kans op terugkeer is maar 7% in 10 jaar.

kaarsje voor diegene die nog aan het strijden zijn tegen...,ouders die hun kinderen,familieleden,juffen oid moeten missen.

Kaarsje

5 jaar geleden om 10:20 stond ons leven op zijn kop.
Een kaars voor mijn kleine schat die ik zo mis.... en voor mijn andere jongens waar van de één toen twee jaar was en zich de Enzo* van vóór 19-11-05 niet meer herinnert, en waarvan mijn jongste Enzo* helemaal niet gekend heeft.
Dat doet me zoveel pijn allemaal.

Astrid

Astrid

19-11-2010 om 10:37

Dikke kaars voor geerke

Geerke, dikke kaars voor je lieve ventje. Kan me nog zo goed je 1e berichtje destijds herinneren. Wat kan je leven toch in 5 minuten veranderen. Sterkte met deze moeilijke dag.

notje

notje

19-11-2010 om 10:40

Voor geerke

Een mooie kaars voor jullie allemaal.....Omdat Enzo* zo gemist wordt.
Een hele dikke knuffel voor jou,om deze extra zware dag door te komen.
liefs Notje

Gerdina

Gerdina

19-11-2010 om 10:47

Ach geerke

Ik weet niet zo goed wat te zeggen. Weet dat ook hier aan je wordt gedacht!
Knuffel ((()))

Rembrand

Rembrand

19-11-2010 om 10:53

Enzo *

En elke keer denk ik weer............waarom !?
M.

Rembrand

Rembrand

19-11-2010 om 10:54

Jacoline

Mijn kaarsje is ook voor jou meis.
M.

Polly Shearman

Polly Shearman

19-11-2010 om 12:20

Enzo*

Ik heb vanmorgen op jullie site, het dagboek van 19 november, tot 6 aug, nog eens gelezen. Wat heeft die knul een indruk achter gelaten!
Dikke kaars voor Enzo en de rest van jullie gezin, en familie.
Groet, polly

Tijgeroog

Tijgeroog

19-11-2010 om 13:27

Geerke

5 jaar alweer... Ook mij staat het allemaal nog heel helder bij.

Kaarsje voor enzo*

Je hebt indruk gemaakt, kleine jongen.

Bastet

Bastet

19-11-2010 om 13:39

Jee geerke

Is dat alweer vijf jaar geleden...ik steek nu een kaarsje aan voor jullie.
liefs,Bastet

Ach lieve mensen!

Wat onvoorstelbaar goed doet dit nou weer!!!!!!!!!
dank jullie wel!!!!!!!!!

Voor geerke en enzo*

Een warme knuffel voor jou geerke en een kusje in de wind voor Enzo*!!!

Pilar

Kus voor mijn lieve pilar

je hebt zelf zoveel om over te piekeren, en dan denk je aan mij *smak*

Enzo

een fel stralend kaarsje, voor jou, voor je papa en mama en broertjes, onvoorstelbaar zo lang en toch ook weer zo kort geleden.. jouw indruk, onuitwisbaar..

Sterkte Geerke *en iedereen die jouw manneke mist

Heli

ik denk aan jullie, juist in deze donkere dagen..het gemis zo op de voorgrond..11 november, sint, kerst...

Rafelkap

Rafelkap

19-11-2010 om 18:29

Voor geerke

Is het nog maar zo kort geleden dat jullie in die vreselijke strijd/tijd belandden? Wat een lief knulletje was Enzo toch en wat zwaar voor jullie om hem te moeten missen!

Voor het lieve kleine blonde krullebolletje enzo

Je wordt zo gemist!

Heli

Ach lieverd. Wat herkenbaar. Het doorkijken van de draadjes. Het opnieuw beleven van die tijd. Het moment doorleven van het afscheid. Wat fijn dat je dat kan via Ouders Online.

Het is nog maar zo kort geleden. Dit is geen zelfmedelijden. Dit heet verwerken en doorleven. Ik zou willen dat ik je even kon knuffelen.

Asa Torell

Asa Torell

19-11-2010 om 21:16

Heli

een grote kaars voor jullie, het is toch ook zo ontzettend oneerlijk dat jullie je jochie kwijt zijn geraakt.

Asa Torell

Asa Torell

19-11-2010 om 21:18

En ook kaarsen

voor Geerke, en Enzo's vader en broertjes. En eentje voor Kien en haar familie. Voor jongetjes die er gewoon nog bij hadden moeten zijn!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.