Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nog meer kaarsen

een voor mijn oom die vecht tegen kanker en erg verontrustende berichten heeft gekregen. Een kaars voor hem en de rest van de familie.

En voor een vriend van me die het op dit moment erg moeilijk heeft, voor hem en zijn kinderen een mooie kaars.

En eentje voor ons mannetje die net een beetje stilletje voor zich uit zat te staren en opeens zei: "Weet je? Het is weer gebeurd. Dat is me zo raar voel. Ik mis mijn grote broer niet zo erg, maar ik zou nog zo graag weer met hem spelen."

Heli

wat hartverscheurend en ook zo lief! Wel goed dat hij zich zo kan uiten, maar wat een verdriet.

Dikke knuffel voor jullie allemaal

Mien* (deels ot)

Dank!
Het zijn wel zeldzame momenten dat hij zich zo uit. Maar hij wordt ouder, maakt volgens mij een behoorlijke ontwikkelingssprong nu, maar dat maakt ook dat hij op een andere manier naar de dood van zijn broer 'kijkt' of in ieder geval er op een andere manier over denkt en dus ook af en toe uit. Maar wel erg moeilijk.

Jacoline29

Jacoline29

08-11-2010 om 14:43

Dochter van 6 en mezelf

Voor mijn dochter,die gisteren vertelde dat ze bang was dat ik dood zou gaan(Ik heb BK "gehad",vele van dit forum weten dit)en voor mezelf,morgen mijn 2e APK na alle kuren ed,vind het weer spannend.

Merel78

Merel78

08-11-2010 om 20:32

Voor mijn lieve vriendin e.

nu je jullie tante moeten missen, die zo speciaal voor jullie was. We denken aan jullie.

en een kaarsje erbij voor vriendin L. die het zo zwaar heeft met alles. Ooit kom je hier doorheen meid, we blijven aan je denken!!

dikke knuffel, lieverds,

Merel

koentje

koentje

08-11-2010 om 21:08

Voor

mijn vriendin , haar man en vier kinderen die vandaag te horen kregen dat mama beenmergkanker heeft.
Het leven is niet eerlijk

Petr@

Petr@

08-11-2010 om 22:19

Koentje

Een kaars vol kracht en hoop voor jouw vriendin en haar gezin... En jij ook veel sterkte!

liefs,
Petr@

Ook voor e en haar gezin

Oomdat het verlies van jullie tante groot is. Verdrietig. Wat een groot gemis....
liefs xx Geerke

koentje

koentje

09-11-2010 om 09:29

Petra

dank je.vandaag hoort ze of het al in haar bot zit...........
heli, sterkte, je zoon heeft het ook maar te verwerken allemaal....lukt het hem?
Nikus.... 8 jaar. Veel mensen zijn het vergeten. Dat zal nu juist zo pijnlijk zijn. Heeft je zoon het een plekje kunnen geven?

Kaatje heksenvet

een mooie kaars voor jou en je kanjers. Op en of andere manier schiet je vandaag steeds door m'n gedachten: 'hoe zou het met haar zijn?'...

Koentje

Lief dat je dat vraagt, maar niet zo gemakkelijk te beantwoorden. Om even kort door de bocht te gaan; het gaat met hem net als met ons, heel wisselend. Al is het verschil wel dat hij, gelukkig, veel meer in het hier en nu leeft en dat is op sommige momenten 'wel handig' (het ene moment nog verdrietig, een seconde later door wat anders afgeleid), maar het is natuurlijk wel erg moeilijk om je grote broer te missen en alleen te zijn (en vooral dat laatste vindt hij zelf heel erg).

Voor het gezin

waar Koentje over schrijft een zee van kaarsjes; wat een mokerslag! Het is zeker heel oneerlijk!

Koentje ot

Lastig om op te antwoorden. Hij vindt het lastig als er op school items over gezinnen zijn. Ook had hij laatst een werkstuk voor muziek en levensbeschouwing. Hij wilde Daniel van Fuel (cover van Elton John) doen. Dat riep zoveel verdriet op dat hij er toch maar van afzag.

Dus het antwoord is ja en nee! Onze oudste zal altijd de gevolgen van die tijd meedragen. In die tijd was hij 5 en het heeft een hele grote impact gehad!

Heel lief dat je eraan denkt!

Petr@

Petr@

10-11-2010 om 12:45

Voor w.

W. is de moeder van een vriendje van oudste op de basisschool. Ik hoorde vanochtend van haar dochter dat zij gisteren geopereerd is aan borstkanker.
Een dikke kaars vol kracht om te doorstaan wat er nog komen gaat (chemo + bestraling)...

Gerdina

Gerdina

10-11-2010 om 13:40

Voor familie p.

Vanmorgen is hun hele huis in brand opgegaan en ze zijn dus alles kwijt. Gelukkig waren ze zelf door de rookmelders op tijd gewaarschuwd en zijn ze veilig ontkomen.

Voor alle kinderen

in Haiti

Tineke

Tineke

10-11-2010 om 16:38

Heli! wat lief!

Hoewel ik nog maar heel soms hier op het forum lees, denk ik natuurlijk wel heel veel aan velen hier. Wat een ontroerende verrassing plots mijn naam te zien staan.
Weet je...het leven gaat door en ik ga mee...dat is niet makkelijk, het is vaak vechten, maar ik doe het maar mooi wel! Soms vervult dat me met trots, maar vaak ook met angst. Toch, nu met een nieuwe opleiding, komt er een vastomlijnd doel in beeld, het is iedere dag hard werken om stapje voor stapje dichter bij dat doel te komen. Dus is er weinig tijd voor stilstaan, dat helpt me wel vooruit, maar vaak mis ik het om stil te kunnen staan.
Het missen wordt niet minder, integendeel. Maar ik wen eraan te leven met die krater.
liefs!

Kaatje

Lief ook dat je een reactie geeft
Ik weet ook niet waarom, maar je zat gewoon 'steeds in mijn hoofd'. Ik mail je binnenkort even.
Liefs!

Ouders en familie van milly boele

Voor hen een kaars voor heel veel kracht, moed en liefde. Vandaag begint de rechtszaak en ik las dat ze een slachtofferverklaring gaan voorlezen. Dat lijkt me zo ontzettend zwaar!
Voor ons was het schrijven ervan al iets dat met letterlijk veel tranen gepaard ging; wij konden/wilden het echt niet voorlezen. Al was onze situatie natuurlijk totaal anders en was het voor ons geen beschuldiging. Laat staan als dat het wel is; heel veel sterkte! Ook met de aandacht die het in de media weer op zal brengen.

Het stormt

Mijn kaarsje werd uitgeblazen. Niet leuk! Ik zet me schrap voor de blije kindertjes. Het eerste jaar dat ik het legitiem niet meer leuk hoef te vinden. Puber loopt niet meer en nu moet ik voor wildvreemde kinderen blij zijn. Ik sla dit jaar over denk ik! Hier woont juffrouw kikkkerbil......

Petr@

Petr@

11-11-2010 om 21:26

2 vermisten

Voor de 2 vermisten van de omgeslagen sleepboot een dikke kaars vol hoop dat ze inderdaad in een luchtbel onder de boot zitten...

Annemiek68

Annemiek68

11-11-2010 om 21:33

Voor de juf

van de klas van mijn dochter een hele dikke kaars. Vanmiddag onder schooltijd een hartstilstand gekregen en nu vechtend voor haar leven op de IC.

annemiek

Beetje voor mezelf

Omdat ik altijd dat koppie van mijn mannetje zo mis tussen mijn twee andere ventjes met hun lampionnetjes aan de deuren. Ik weet gewoon niet hoe het geweest zou zijn, dat vind ik zo erg hij is 1 keer meegeweest met Sint Maarten, liggend in de wagen, en dat was tegelijk de laatste keer. Ik vind het moeilijk altijd.... en toch ook weer mooi, mijn kleine Neo die nu zong "kijk mijn lichtje, kijk mijn lichtje, kijk mijn lichtje, kijk mijn lichtje, mikmak, mikmak, mikmak, mikmak!" zo lief xx
pffff altijd een beetje emotioneel op 11 nov -

Voor geerke

En een dikke knuf.........

notje

notje

12-11-2010 om 09:23

Voor geerke

Een mooie grote kaars voor jullie omdat jullie mannetje zo gemist wordt.
Ik denk regelmatig aan je,en als ik dan je berichtje zie wil ik je even een knuffel geven.
liefs Notje

Fiorucci

Fiorucci

12-11-2010 om 09:28

Jeetje annemiek

Wat enorm heftig voor de kinderen en juf zelf natuurlijk!

Janna

Janna

12-11-2010 om 10:01

Annemiek68

hoe gaat het nu met juf?

Ik brand een kaars voor haar en de geschrokken kinderen.

Annemiek68

Annemiek68

12-11-2010 om 12:02

Juf

Juf ligt in zeer kritieke toestand in het ziekenhuis. Elk uur is er eentje op dit moment.
Een felle kaars voor haar, haar man en baby en
de kinderen uit haar klas die allemaal zo vreselijk bezorgd zijn!

Annemiek

Ook voor die juf

en haar gezin en haar schoolkinderen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.