Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaarsjes [wordt 16-4 gearchiveerd]

In verband met archivering van de oude draad, gaan we hier weer verder.
Ik start met nog een kaarsje voor C, want het gaat nog steeds niet geweldig. Sterkte jullie!!

Liefs, Mick


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Gerdina

Gerdina

01-11-2010 om 13:33

Mij

ook hier wordt gedacht aan de papa en mama van die kleine baby. wat een afschuwelijke vondst hebben ze gedaan.

Voor dat babietje van 4 weken...

dat een paar dagen terug door haar moeder uit het raam is gegooid. Een absurd bericht, dat ik afgelopen vrijdag al ergens las, maar wat gisteren griezelig dichtbij kwam toen ik hoorde dat het een om het kindje van een goede vriendin van mijn schoonzus ging. Ze was mentaal nogal van slag, maar dat het zo uit de hand zou lopen had niemand in zijn ergste dromen kunnen voorzien. Het geboortekaartje lag nog bij mijn schoonzus op de kast.

Wat een drama. Godzijdank heeft de baby het overleefd, maar voor dit prille gezinnetje wordt het leven nooit meer zoals het was...vreselijk!

Ingrid

Wilma

Wilma

01-11-2010 om 14:45

Ingridt

Toevallig zat ik met m'n dochter in de auto toen dat op 't nieuws kwam, zij deed haar handen voor d'r oren en zei dat dit zó erg was dat ze 't niet wilde horen. Ikzelf had ook even kippenvel ervan.

Kan me voorstellen dat 't voor jou nu een nóg andere lading krijgt als 't zo dichtbij komt....

Groetjes,
Wilma

Mieske

Mieske

01-11-2010 om 14:52

Kinderen

Voor alle kinderen van wie een ouder die verschrikkleijke ziekte kanker heeft. Vandaag weer van een kindje op school gehoord dat moeder borstkanker heeft. Bah! K en L, I en F, W, L en D, M, R en P en ga zo maar door: sterkte!! Ook voor de ouders zelf natuurlijk.

jula

jula

01-11-2010 om 22:25

Voor lily allen

Zij was zo gelukkig met haar zwangerschap. Ik vind het zo ontzettend verdrietig...

Een kaarsje vol dankbaarheid

Omdat ik vanavond weer heb kunnen genieten van mijn puber die naar 3 jaar ellende en 3 operatie's weer mee kon doen met zijn voetbal team en zichtbaar genoot.

Sannie

Sannie

02-11-2010 om 12:58

Voor mijn collega......

die na een lange en heel oneerlijke strijd nu toch zijn vrouw heeft verloren....

De leuke plannetjes voor na zijn pensioen en het maken van verre reizen met z'n tweetjes zijn kapot....

Ben er zo triest van, en wat is het toch een rotziekte......

Sannie

Speciaal kaarsje voor

de vrouw en moeder, haar man die (door depressie en/of medicijnen) zo in de war raakte dat hij zichzelf van het leven beroofde en zijn zoon ook.

Gisteren bij de KRO ivm Allerzielen...ik probeer me soms een voorstelling te maken van de wanhoop waardoor je je eigen kind vermoordt, maar ik kon het niet..

Nu een klein beetje, wat een enorm verdriet, die stralende foto van vader en kind..ineens weg..

Petr@

Petr@

03-11-2010 om 13:06

11 kaarsjes

Voor de betrokkenen bij het ongeluk vanochtend tussen een tractor en een busje, 9 zwaargewonden en 2 doden, om stil van te worden...

Kaarsjes

Kaarsjes, voor het babietje waar jullie over schrijven, dat uit het raam gegooid werd, en voor de moeder. Voor de slachtoffers van dat vreselijke ongeluk waar Petr@ over schrijft, ik werd er echt naar van. En voor een meisje uit groep 5 met leukemie, voor een kindje van een collega met een tumor, voor een andere collega van wie de moeder heel erg ziek is, voor die ouders die hun kindje dood vonden. En er zijn nog veel meer kaarsjes nodig, er zijn zoveel mensen die er eentje kunnen gebruiken!
En eentje voor mijn lieve kleine mannetje die ik zo erg mis.

Gerdina

Gerdina

04-11-2010 om 14:56

Geerke

Een kaarsje voor jou omdat je Enzo zo mist.

Asa Torell

Asa Torell

04-11-2010 om 20:37

Dikke kaars

voor de forummers die op hun tandvlees lopen en toch maar steeds zo tegen de bierkaai moeten blijven vechten voor hun rechten.

Petr@

Petr@

05-11-2010 om 09:59

Anna

Op deze sombere dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Voor dropke

gewoon omdat ik je verhaal nog eens zat door te lezen dat destijds in Mijn Geheim heeft gestaan. Moet zo aan je denken. Dikke kaars voor jou x

Tijgeroog

Tijgeroog

05-11-2010 om 14:06

Enzo*

Nog eentje voor dappere lieve kleine Enzo, die zo gemist wordt door z'n mama.

Mmmm zo lief jullie xx

ja ik mis hem zo, ik kom dan weer foto's tegen van de dienst en de begrafenis, en dan zou ik hem zoooo graag even weer vast willen houden -

Geerke

Ik zet er ook eentje voor jou en je kleine mannetje bij; zo herkenbaar dat gevoel van vast willen houden, niet even, maar heel lang...

Petr@

Petr@

06-11-2010 om 18:19

Geerke

Een kaarsje voor jullie omdat het al weer bijna de 19e is...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

06-11-2010 om 18:21

Regien

Een kaarsje voor jou omdat het allemaal zo anders gaat dan verwacht...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

06-11-2010 om 18:25

Nikus

Een kaarsje voor jullie omdat Daniël* zo gemist wordt...
En je zegt het altijd tegen andere en nu zeg ik het dan tegen jou (hoop niet dat je dat erg vindt):
een kuz op je zere moederhart...

liefs,
Petr@

Daan

8 jaar geleden, jouw moegestreden lijfje, je blonde krullen, je grote ogen die niet meer groot waren, maar moe, zo moe..

Een grote kaars voor jou, voor Nikus en G en voor jouw puberbroer!

Daan

Vandaag is het 8 jaar geleden. Verbazingwekkend dat het leven gewoon verder is gegaan. Vanavond met mijn gezin en mijn oefenkind en zijn vriendin uit eten geweest. Mooi als je ziet dat we ons heel compleet voelden vandaag omdat we weten dat het leven doorgaat maar we jou nooit zullen vergeten!

Mien en Petra, het doet me goed te lezen dat jullie aan Daan dachten! Dank, ongemerkt kroop er een glimlach op mijn gezicht toen ik het las.

St. maarten - voor nokia

Ha Nikus, ik ben al in geen eeuwen meer hier geweest maar wilde toch ff een berichtje voor je achterlaten, en nu zag ik dat Mien me al voor was! . Als St. Maarten in het land is denk ik toch altijd weer even aan jullie Daan... 8 jaar alweer!

Dikke zoen
Marlou
(null)

Nokia = nikus

Nou moe!! Eigenwijze iPhone .
(null)

Marlou

*kus*

Mooi

Op dit moment Daniel van Elton John op tv! Een mooier Kado bestaat niet!

Bastet

Bastet

07-11-2010 om 08:50

Daan

Kaarsje voor Daan!*

Nog een kaarsje erbij

Ook voor Daan* en voor Nikus xx

En nog een

voor Daan, Nikus en de rest van de familie!

En voor

de familie van de vermiste zeiler. Al sinds dinsdag spoorloos... eerst nog 'een berichtje in de krant' en sinds gisteren weet ik om wie het gaat en komt het allemaal ineens een stuk dichterbij...
Familie, heel heel veel sterkte!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.