Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

04-02-2014 om 14:22

voor N en I

N die vandaag met haar chemo begint en voor I die vandaag vertelde ook kanker te hebben.

voor N en I

extra kracht erbij. Dat zijn geen leuke berichten amk.

voor mijn zus

die gisteren afscheid moest nemen van haar zoon.

Juno

Juno

10-02-2014 om 23:27

Els Borst

Een vrouw die veel heeft betekend voor oa de euthanasiewetgeving.

Voor.....

.....
de zus van Zofia. Een kind hoor je niet weg te brengen. Wat een verdriet.

Voor Els Borst. Dit is geen manier om het leven te moeten beëindigen. Hoop dat je ergens omringd wordt door liefde.

Voor de man en jonge kinderen van een kennis. Vandaag moesten jullie mama begraven. Dikke kaars vol kracht om door te gaan.

Mijn kennis die een vriendinnetje van haar dochter in huis heeft genomen, omdat het bij haar thuis niet goed gaat. Wat dapper dat je dit avontuur aangaat. Hoop dat alles goed gaat komen.

En verder iedereen die wel wat liefde, hoop en vooral kracht kunnen gebruiken een heel dikke kaars en een karrenvracht aan liefde en knuffels.

voor de familie een kaars

die vandaag afscheid moeten nemen van hun dochter en zus. Een meisje zo jong nog, zo plotseling overleden. Ik moet er steeds aan denken.

Voor de achterbuurvrouw, waarbij de kanker zo ongenadig hard terug kwam dat het nu echt kort dag wordt en een klein zoontje en man achter laat.

Voor mijzelf

en toen werd ik weer met de werkelijkheid geconfronteerd.
Manlief is toch echt flink ziek en als hij niet wat beter gaat eten is hij ook niet meer transplantabel. Schat kracht en karrenvracht vol kusjes naar jou in de hoop dat de artsen jou weer een beetje op kunnen lappen en je weer transplantabel mag zijn en je het gaat redden. We missen je nu al.

voor urslau

een kaarsje voor jullie allemaal. ik wens jouw, je man en je gezin alle kracht en sterkte die nodig zijn

ijsvogeltje

ijsvogeltje

28-02-2014 om 21:52

Urslau

Urslau, heel veel sterkte en kracht toegewenst!

Rafelkap

Rafelkap

01-03-2014 om 09:36

kaarsje voor Urslau

helemaal in de verkeerde film nu.. Heel veel sterkte voor jou, je man en jullie gezin!

Urslau

Ik zet er een kaars bij voor je man, en een voor jou en je kinderen. Sterkte!

En nog een mooie kaars voor mijn zusje, die het door chemo nog volhoud.....maar de hele dag in bed ligt, moe en met pijn. Ik hoop zo op nog een paar mooie fijne dagen met haar!

Gruffalo

Hoop dat de mooie dagen waar je op hoopt spoedig weer mogen komen.

Hoe zijn haar vooruitzichten?

Thanks allemaal

de film gaat helaas nog verder. Alsof hij nog niet genoeg aan zijn lijf heeft is zijn leverslagader nu ook dicht gaan zitten (leuke bij werking ).
Nu weer aan de trombosespuiten en bloedverdunners in de hoop dat dat iets doet.
Hij doet verder zijn best om te blijven vechten. Moeilijk is het af en toe wel.

@Urslau

Ik volg je berichten al een tijdje hier en krijg er regelmatig tranen van in mijn ogen, met name omdat je naast je eigen ellende ook zoveel oog hebt voor andermans, heel veel sterkte, ook een sterke vrouw heeft dat nodig, hug.

Rafelkap

Rafelkap

02-03-2014 om 08:59

urslau

onee.. wat een verschrikkelijk moeilijke tijd voor jullie allemaal. Een hele dikke grote kaars.

Rafelkap

Rafelkap

02-03-2014 om 09:00

gruffalo

jij ook een hele grote kaars. Zusjes horen niet ziek te zijn.

Och

Och urslau bij jullie zit het ook telkens tegen he? Tijd voor een beetje geluk bij jullie, een keer positief nieuws. Ik hoop dat dat snel komt, sterkte meid!

Het vooruitzicht bij mijn zusje is onduidelijk. We weten niet of ze 2 weken of nog 2 maanden te gaan heeft. Elke goede dag is meegenomen. Moeilijke tijd.

Urslau

Wat een tegenslagen en een gevecht. Heel sterkte, ik hoop dat het helpt te horen dat er aan jullie wordt gedacht.

Gruffalo

Geniet inderdaad van iedere dag die ook maar een beetje positief lijkt te zijn.
Soms is het leven zo oneerlijk. De een lijkt overal doorheen te vliegen en heeft nooit ergens last van tot de kaars in ene uitgaat.

"Gelukkig" weten jullie dat de kaars een keer uitgaat. Nu gaan jullie vast extra genieten van de momenten die jullie gegund zijn.
Een collega van mij is vorig jaar november gestorven ook de ziekte K.
Hem heeft het ook enorm geholpen om gewoon van een kop koffie, elkaars aanwezigheid, samen nog eens in een foto album kijken en dat soort simpele dingen te kijken of te doen.

Sterkte ermee.

en hier draait de molen gewoon verder

ik krijg zo stilaan het idee dat ze af en toe van gekkigheid niet weten wat ze moeten doen. Nu heeft hij weer meer last van bloedverlies, krijgt daarvoor zakken bloed alsof die bij de supermarkt te verkrijgen zijn en mag als zoethoudertje ook nog eens allerlei "heerlijke" onderzoeken in het vooruitzicht hebben.

Maar hopen dat al die proefballonnen tot iets gaan leiden en hopelijk dan iets goeds.

Schat dikke kus en kaars om je extra warmte te geven.

urslau

je hebt gelijk, ik denk dat ik achteraf met een heel goed gevoel op deze tijd terug ga kijken. veel fijne momenten samen, en goede gesprekken. veel lol, veel verdriet. mooie tijd, maar zwaar. ik ga wekelijks heen om een dag te zorgen, 2,5 uur rijden voor een enkele rit maar het is het zo waard!

het is nu bij jou 2 dagen later, hoe gaat het met je man? helpt het bloed, voelt hij zich al wat beter? zijn er vooruitzichten voor een transplantatie? een hele dikke knuffel en een kaars met een grote warme vlam…

gruffalo

vandaag hebben ze een echo van zijn lever gemaakt. Een boer van een arts heeft dat onderzoek gedaan zei mijn man. Het deed pijn en hij mocht zelf alles verder oplossen. Ik snap niet dat ze dat soort mensen laten werken met kwetsbare mensen. Ik ben zelf heel anders gewend en heb al meer gezien als menigeen in zijn hele leven.
Helaas heeft hij daar nog niet de uitslag van. Hij weet wel dat voldoende eten niet gaat lukken en dat hij ondanks dat hij liever niet wil, morgen een voedingssonde gaat krijgen. Hopelijk morgen weer een klein stukje duidelijkheid.

Wat mooi dat je dat voor jezelf en jouw zus over hebt. Knap hoor!!

Klein lichtpuntje

vandaag heeft mijn man te horen gekregen dat hij weer transplantabel is. Pfieuw....
Nu maar hopen dat er op tijd voor hem een geschikt aanbod komt. Voor nu staat hij even eerste. Helaas kan dat iedere week weer veranderen. De slechtste komt iedere week op 1 te staan.

Schat een kar vol met energie, kaarsen en hoop.

Voor ieder ander die een beetje ervan kan gebruiken; neem een beetje mee, maar laat ook positieve gedachten achter.

urslau

Ik duim heel hard dat je man op 1 blijft staan en dat t geschikte aanbod er snel komt!

net terug van vakantie

en dan lees je dat je achterbuurvrouw en moeder al is overleden, zo erg.
Een hele mooie kaars voor je!

Lilian1

Jeetje dat zijn geen leuke terugkom berichten. Krachtige kaars erbij!

Voor mijn zoon

die het moeilijk heeft met de huidige situatie.
Jongen samen kunnen we het aan.

Papa vecht, laten wij mee strijden.

amk

amk

07-03-2014 om 11:35

Urslau

Een hele dikke kaars voor jullie. En een dikke knuffel voor jullie allemaal.

Rafelkap

Rafelkap

07-03-2014 om 11:57

voor de zoon van urslau

een dikke kaars, en voor zijn ouders, omdat het zo moeilijk is de hele tijd af te moeten wachten en 'flink' te blijven.

Van de Forumbeheerder

Van de Forumbeheerder

09-03-2014 om 10:59

Nieuw draadje?

Beste allemaal,

We willen voortaan draadjes maximaal 1000 berichtjes lang laten worden met het nieuwe forum dus zouden jullie een nieuw draadje willen beginnen?

Met vriendelijke groet,

Forumbeheer Ouders Online

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.