Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kien

Dank je voor de tip, ben nieuwsgierig geworden!

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

22-03-2013 om 12:48

Enzo

Je bent niet vergeten, ik was alleen vergeten een kaars aan te steken. Je naam blijft genoemd.

Rosa van der Zanden

mirreke

mirreke

23-03-2013 om 13:55

Enzo

Acht alweer, wat vliegt de tijd.
Geerke, ook hier wordt Enzo niet vergeten, jullie verhaal heeft zoveel indruk op me gemaakt en Enzo heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten.
Jullie lentekind...

Een mooie blauwe kaars

Voor het zoontje van de neef van mijn man. Na een te korte zwangerschap is hij vlak na de bevalling overleden. Wat een verdriet bij jouw papa en mama die zou uitkeken naar jouw komst.

Enzo en familie

Een mooie stoere blauwe kaars voor prachtige lieve Enzo.
Lieve Geerke, ook voor jou en natuurlijk de rest van de familie, ook voor jullie een mooie kaars! Veel aan jullie gedacht, natuurlijk vanwege deze week, Enzo's geboortedag (zelfde dag als uitgerekende datum van L, niet te vergeten dus) en ik was heel benieuwd of het gelukt is met het mozaïek, en nu lees is dat het geplaatst is. Wat fijn! Is het geworden zoaks jullie gehoopt hadden?
Liefs!

Marije123

Och wat intens verdrietig, ik brand een kaars mee.

Kien

Kaarsje ook voor jullie! Nog steeds bij sneeuw denk ik aan jou en je mannetje.

Petr@

Petr@

24-03-2013 om 18:58

Marije123

Wat een verdrietig berichtje. Ik zet er een dikke kaars vol kracht naast...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

24-03-2013 om 19:00

Heli

Ik zet ook een kaars voor jou neer, je leeft altijd zo mee met anderen en je hebt zelf zo'n immens gemis...

liefs,
Petr@

Marije

Ik zet er een kaarsjke naast want het is zo intens verdrietig....

Heli

Ja het mozaiek is zooooo mooi geworden. Sabina is fantastisch. Ik mail je een foto.

En kien

Voor jullie ook een kaars....

NaShA

NaShA

25-03-2013 om 20:51

Plaatsgenoot en schoolgenoot van zoon, 13 jaar

En zo kun je weer eens met je neus op de feiten gedrukt worden. Op de site van school en zoon vertelde het ook al, een jongen van zijn school, 13 jaar, is plotseling overleden, in zijn slaap. Bizar. Dan klik je op de site van de voetbalvereniging en lees je hetzelfde bericht. Zo dicht in de buurt, zo'n jonge jongen nog, slechts 1 jaar jonger dan mijn eigen zoon... Het is dan toch dichterbij dan je wilt....
Een grote kaars voor deze jongen en voor zijn familie.

Jeetje nasha

Gewoon "zomaar" niet meer wakker geworden.... eng hoor.
Een dikke kaars voor alle betrokkenen!

Petr@

Petr@

26-03-2013 om 10:01

Youri*

Een stoere blauwe kaars omdat je al 2 jaar zo ontzettend gemist wordt...
En een dikke knuffel voor jouw moeder...

liefs,
Petr@

Sneeuwitje

Sneeuwitje

26-03-2013 om 20:02

Kaarsjes

Een mooie kaars voor Enzo

Marije, een mooie blauwe kaars voor het kindje van de neef van je man. Wat verdrietig. Maar daarnaast zet ik een roze kaars voor je eigen lieve meisje. Wat moet dit nieuws juist jou zo raken.

Een kaars voor al die kleine en grote kinderen die er nog hadden moeten zijn en zo gemist worden.

Liefs, sneeuwitje

Asa Torell

Asa Torell

27-03-2013 om 21:17

Youri

Een te late kaars voor Youri... twee jaar alweer. Heel veel sterkte voor zijn moeder en familie.

Tango

Tango

29-03-2013 om 22:06

Voor mijn schoonvader

Die sinds vanmiddag in het ziekenhuis ligt met een maagbloeding en nog niet eens hersteld was van een hartinfarct enkele weken geleden. We hopen dat dit goed komt, zeker omdat onze dochter zondag haar 12e verjaardag viert. Het is haar lievelingsopa, dus het zo zo erg zijn als hij er dan niet meer is.

Voor de dochter van tango en haar opa

vandaag haar verjaardag - hopelijk is alles iets beter met je schoonvader, Tango.

Pasen

Voor iedereen die eenzame paasdagen heeft of verdriet heeft.

Petr@

Petr@

31-03-2013 om 21:52

Tango

Kaars vol hoop voor jouw schoonvader... Hoe gaat het nu met hem?

Petr@

Petr@

31-03-2013 om 21:55

Vermiste jongen

En een kaars vol hoop voor Jort Schaafsma... Hij wordt al vermist sinds vrijdag. Hopelijk is hij snel weer veilig thuis bij zijn ouders...

Tango

dat dochter vandaag een fijne verjaardag heeft mogen vieren en dat opa een goede dag heeft gehad.

Iedereen ...

die "bijna" een moeilijke dag achter de rug heeft. Een dag als vandaag zou iedereen in ieder geval iemand om zich heen moeten hebben die hem/ haar steunt of een schouder om de nek slaat. Dat morgen weer een gewone dag mag zijn.

Petr@

Petr@

01-04-2013 om 12:05

Vermiste duiker

Een kaars vol hoop dat de duiker die sinds vanochtend vermist wordt in Zeeland weer veilig en gezond boven water komt...

Tango

Tango

03-04-2013 om 21:45

Reactie

Wat lief dat jullie zo meeleven! Dochter heeft een fijne verjaardag gehad maar vond het wel heel jammer dat opa er niet bij was.
Met mijn schoonvader gaat het wat op en neer. De bloeding is gestopt en ook weer begonnen. Hij heeft tot gisterochtend 6 zakken bloed gekregen. Ze weten niet waar het probleem zit. Heeft vandaag een onderzoek gehad met een pil met camera erin. Morgen hopen ze de uitslag hiervan te hebben. Hij kreeg er gisteren ook nog koorts bij. Met antibiotica is dat nu weer weg. Erg onzeker nog allemaal dus. We wachten maar af.

Petr@

Petr@

04-04-2013 om 16:00

Kaatje en gezin

Alvast een kaars vol kracht voor de komende week...

liefs,
Petr@

Tineke

Tineke

04-04-2013 om 21:29

Dat is lief petr@

We hebben hier nu al allemaal zo onze instortmomenten. Moeilijk en zwaar. Zeker ook als men vindt dat het verdriet na vijf jaar toch echt wel verwerkt moet zijn.
Bedankt, het onroert me echt.

Rafelkap

Rafelkap

05-04-2013 om 06:12

Voor kaatje en kinderen

Hier ook een kaars voor Kaatje en kinderen. Want de dagen 'ervoor' en 'erna' zijn zo te lezen misschien wel moeilijker dan straks de dag zelf.... Vijf jaar is helemaal niks, heel vervelend dat anderen bepalen hoe lang je verdriet mag hebben.

Fiorucci

Fiorucci

05-04-2013 om 07:51

Kaatje

Voor jou, juist nu.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.