Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
sascha2

sascha2

28-12-2012 om 13:06

Urslau

O wat een geweldige ontwikkeling! Pfieuw, zucht van opluchting vanuit hier

Was weg met de kerst - wat veel berichtjes hier

Ik lees alles door en brand een kaarsje voor de man van An en voor het gezin van de broer van Urslau, voor Sini en haar kinderen en voor Vriendin (dank je voor je lieve bericht).
En voor iedereen die niet genoemd zijn omdat je niet iedereen kunt noemen.

En voor jou

.... omdat je ineens kerst alleen moet vieren omdat je man er niet meer is. Ik denk veel aan je. Ook al lees je hier waarschijnlijk nooit, ken je dit forum misschien niet eens, er brandt toch echt een kaars.

Petr@

Petr@

28-12-2012 om 16:33

Urslau

Wat een goed nieuws! Ik zet nog een kaarsje neer dat het allemaal zo goed mag blijven gaan...
En... gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje!

liefs,
Petr@

Rafelkap

Rafelkap

28-12-2012 om 17:51

Urslau

Goed nieuws! Een kaars op een goed herstel voor je schoonzus!

Fiorucci

Fiorucci

28-12-2012 om 18:39

Urslau

Wat geweldig zeg, ik wens jullie veel lichtpuntjes in het nieuwe jaar.

Petr@

Petr@

28-12-2012 om 22:20

Annomiepie

Een kaars vol kracht en hoop op vele lichtpuntjes in 2013!

liefs,
Petr@

Urslau

wat een vreselijk spannende tijd voor jullie allemaal, gelukkig lijkt alles nu beter te gaan, een grote kaars voor jullie en speciaal voor je schoonzus! Dat ze maar gauw haar kleintje in de armen kan houden!

Fleurtje

11 jaar
voor de dag ertussen in..
niet meer verdrietig,
niet meer ontredderd,
maar verder levend met jou in ons hart
en een gevoel dat het heel ver weg is
dat het leven weer fijn is
kerst weer warm en gezellig is,
zoals het altijd was..
Dag meissie!

Fiorucci

Fiorucci

28-12-2012 om 22:57

Fleur *

Dag lief grietje!

Rafelkap

Rafelkap

29-12-2012 om 07:56

Fleur

dag Fleurtje, bloemenmeisje! Als er een hemel is dan zorg jij goed voor je mama.

Voor fleurtje

Voor de 11e keer brandt hier de hele dag een kaarsje voor Fleur. Een prachtig meisje dat is geboren en overleden in een bijzondere tijd die elk jaar weer het dubbele gevoel boven brengt van de schok en het verdriet van een onrechtvaardig verlies en de blijdschap van nieuw leven.

Elk jaar een kaars en elk jaar kijk ik naar haar foto, Mien en Henk, Fleur wordt niet vergeten!

Liefs Nina

Fleurtje

Natuurlijk wel met een hoofdletter!!!

Rixa en sini

Ik kwam hier om een virtuele kaars aan te steken voor Fleur toen ik het bericht over Rixa las, wat verdrietig! Ik heb haar zo vaak zien lopen hier in het park, een lieve altijd blije hond met een immer kwispelende staart...

Sterkte Sini voor jou en je kinderen

Groetjes,

Nina

Petr@

Petr@

29-12-2012 om 11:33

Fleur*

Een stralend roze kaarsje omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

knevel

knevel

29-12-2012 om 14:25

Fleur*

En een roze kaars ernaast!

liefs knevel

knevel

knevel

29-12-2012 om 14:27

Enzo en lynn

Een beetje te laat deze kaarsen voor jullie, Enzo en Lynn. En nog twee kaarsen erbij voor jullie moeders (en natuurlijk ook voor jullie vaders en broers).

liefs knevel

Fleurtje

Nog een kaars voor Fleurtje, het zijn jouw dagen weer en je wordt niet vergeten, lief klein meisje! En ook voor je mama en papa, die een warme kerst vieren met jou in hun hart.

Fleur

mooie naam. Vast een mooie ster aan de hemel die schijnt over de rest van het gezin

Kaars voor schoonzus

ze is terug op de ic in het regionale zh. Haar dochter mag een tijd op haar kamer staan. Wauw wat een verschil met eergisteren. Toen was het nog vechten voor je leven.

Volgens de artsen heb je nog veel in het zh te liggen, maar deze mooie momenten nemen ze je niet af. Blijf doorvechten lieve schoonzus!!

Petr@

Petr@

29-12-2012 om 23:01

Urslau

Ik zet er een dikke kaars vol hoop en kracht naast...

liefs,
Petr@

tonny

tonny

30-12-2012 om 10:41

Urslau

wat fijn, deze positieve ontwikkelingen, al zal het tijd kosten om van de schrik te bekomen. Daarom een lichtje op deze zondag!

tonny

tonny

30-12-2012 om 10:41

Voor sini

voor het gemis van jullie trouwe kameraad!

tonny

tonny

30-12-2012 om 10:43

Fleurtje...

in jullie hart. De datum gaat steeds met je mee. Bijzonder te lezen hoe je je nu voelt. Alle goeds!!

tonny

tonny

30-12-2012 om 10:44

Enzo

de kerstspullen kunnen weer bijna naar de zolder, maar bij de adventsster denken we nog altijd aan Enzo. Alle goeds voor jullie allen!

Kaaskopje

Kaaskopje

30-12-2012 om 15:41

Sini

Ik moet ook vaker in dit draadje kijken... Wat akelig en sneu dat jullie Rixa op deze manier moesten verliezen. Ik weet wat voor lieverd het was, dus heel veel sterkte met het gemis van jullie fijne hond. Namens ons allevier uiteraard.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-12-2012 om 15:44

Urslau

Ik las gister pas wat zich bij jou afspeelde. Wat een tijd hebben jullie achter de rug. Ik ben blij voor jullie dat er nu weer zicht is op een toekomst. Heel veel sterkte en wat lijkt het mij heerlijk om zo'n lieve zus te hebben.

Kaaskopje

Kaaskopje

30-12-2012 om 15:47

Daar bedoel ik jou dus mee Urslau

Knevel

Het is niet te laat hoor. Ik vind het lief.
Ook een kaarsje voor jou.

Ook voor anoniempje

een kaars vol warmte voor 2013...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.