Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
liefdevollemama

liefdevollemama

24-12-2012 om 17:05

Mijn kids

Dat ze ondanks de ots in sept 2013 bij ons mogen blijven wonen want dan loopt het af!
En voor de mensen op dit forum die een hele moeilijke periode doorstaan want ik lees het wel maar jullie kennen elkaar allemaal veel langer!en ik weet kwa namen niet vaak om wie het gaat welk kind maar ik denk wel aan jullie fijne kerst allemaal!

krin

krin

24-12-2012 om 17:13

Een kerstavondkaars

Voor de mensen die ik geen kerstkaartje meer kan sturen, niet meer kan bellen om bij te praten, niet straks met Oudjaar een zakje zelfgebakken oliebollen en klapzoenen kan brengen. To absent friends.

Voor mijn schoonzus

vandaag een dochter gekregen en nu vecht ze voor haar eigen leven. Sterkte broer en zet hem op lieve schoonzus. De IC is geen plek om kerst te vieren.

een dikke, vette kaars voor An en haar gezin. Dat haar man toch nog maar snel wakker mag worden na zijn operatie!!!

Rafelkap

Rafelkap

25-12-2012 om 13:51

De man van an

voor de man van An een kaars vol hoop en beterschap, voor An een kaars vol kracht om het lange wachten vol te houden

Vriendin

Vriendin

25-12-2012 om 14:37

Een kaarsje

voor alle mensen die onze dierbare vriendin zo erg missen. Haar man, andere familie, vrienden en natuurlijk ook wij. Vandaag is een confronterende dag en er zo zullen er nog veel van dit soort dagen komen. Een kaarsje voor wat licht en warmte. En voor de moed die we nodig hebben om er toch wat van te maken.

Vriendin

Vriendin

25-12-2012 om 14:43

Geerke

natuurlijk ken ik je. Als je wat langer meeloopt op OO kan jullie verhaal je niet ontgaan. Maar ik denk niet dat jij mij kent, hoor. Ik kom hier al wel lang onder verschillende nicks, maar hoor toch echt niet bij de harde kern, dus breek je hoofd er niet over .
In ieder geval voor jou en jouw gezin een warme kaars voor deze dagen. Je zet zelf zo vaak kaarsjes van meeleven voor anderen neer, met warme woorden: dat doet goed.

Vriendin

Vriendin

25-12-2012 om 14:44

Een zee van kaarsjes

voor al die mensen die het nodig hebben. Zo veel verdrietige verhalen hier. Sterkte ook voor jullie allemaal!

Petr@

Petr@

25-12-2012 om 15:03

Voor iedereen

die iemand missen moet deze dagen, jong of oud, een felrode kaars...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

25-12-2012 om 15:04

Urslau

Een kaars vol hoop voor jouw schoonzus... Hopelijk kan ze snel van de IC af en naar huis met haar gezin...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

25-12-2012 om 15:06

Een kaars vol hoop voor jouw man en een kaars vol kracht voor jouw gezin...

liefs,
Petr@

Thank petr@

helaas is het vannacht nog slechter gegaan en is ze vervoerd naar IC van een academisch zh. We houden hoop, maar dit jaar even kerstgevoel voor ons.

Voor iedereen

die met deze dagen geen kerstgevoel heeft.

Voor mijn lieve hond rixa

die we vanmiddag door een plotseling interne bloeding moesten laten inslapen, 13 jaar oud, en voor mijn kinderen die daardoor een eerste "gescheiden" Kerst op een wel zeer moeilijke manier beleven.

Sinilind

sascha2

sascha2

25-12-2012 om 23:22

Urslau

He toch, wat een verdrietige ontwikkelingen. Veel sterkte. Ik duim voor je broer en zijn gezin

Petr@

Petr@

26-12-2012 om 00:00

Urslau

Jeetje Urslau, wat een naar bericht.
Een kaarsje vol hoop voor deze donkere nacht...
En heel veel sterkte voor jullie allemaal om hen heen!

liefs,
Petr@

Iedereen

een dikke kaars, ook voor Sinilind - ik kan me het verdriet voorstellen. Dit is er eentje die jullie wellicht gauw willen vergeten!

Sterkte allemaal!

Jons

Fiorucci

Fiorucci

26-12-2012 om 10:49

Sini

Sterkte, wat naar!

Fiorucci

Fiorucci

26-12-2012 om 10:49

Urslau

Sterkte....

Rafelkap

Rafelkap

26-12-2012 om 11:59

Sini

Sterkte! Ook om je kinderen zo verdrietig te zien!
(en nog gefeliciteerd met je verjaardag..)

Sini

Ook van mij heel veel sterkte. Ik herinner me nog goed je jaarlijks 'zoektocht' in de vakantieperiode naar een geschikte oppas voor je hond.
Wat zal het stil zijn in huis... n@nny

Voor sini

ah wat verdrietig. Veel sterkte deze dagen

Dikke kaars voor schoonzus

en alle anderen die het moeilijk hebben.
Gister even van de beademing en al vrij snel weer eraan. Blijf vechten lieverd.

Aagje Helderder

Aagje Helderder

26-12-2012 om 23:12

Ach,

wat naar Urslau. Ik zet er gauw n kaars bij. Hoop op een goede afloop voor haar en haar gezin en alle anderen die van haar houden.
Aagje

Petr@

Petr@

26-12-2012 om 23:33

Urslau

Zet er een dikke kaars vol kracht en hoop naast... Hopelijk kan je hier snel een positief berichtje plaatsen; de duimen draaien hier...

liefs,
Petr@

Rafelkap

Rafelkap

27-12-2012 om 06:18

Urslau

voor je schoonzus een dikke kaars opdat het gauw wat beter gaat..

Fiorucci

Fiorucci

27-12-2012 om 15:33

Urslau

Hoe gaat het vandaag??

Fiorucci

helaas nog hetzelfde. Soms even een beetje wazig bij, maar veel weg en de toeters en bellen om haar heen wisselen elkaar af. We gaan gewoon voor pluk de dag.
Ze had wel iets meer kleur in haar gezicht dus dat biedt hoop. Bedankt voor de vraag.

Fiorucci

Fiorucci

28-12-2012 om 08:31

Urslau

Ik hoop dat er snel verbetering komt, ik duim!

Fiorucci

en of die gekomen is! Ze mag van de beademing en als alles goed blijft gaan snel terug naar het regionale zh. Dat is wel zo fijn voor mijn broer. Dichter bij huis en moeder en dochter liggen dan ook dochter bij elkaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.