Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Kaaskopje

bedankt voor het compliment.
Als familie zijn we de laatste jaren steeds hechter geworden ondanks dat we steeds verder bij elkaar uit de buurt zijn gaan wonen.
Ze krijgt nu volop dialyse en de hoop is dat haar nieren het uiteindelijk zelf op gaan pakken. De rest van de organen gaan beetje bij beetje voorop. De hoop is dat ze uiteindelijk sterk genoeg is om ook de laatste hobbels op haar pad te kunnen ondernemen.

Hoe gaat het met jouw man? Jullie hebben ook een pittig jaar achter de rug. Dat 2013 maar een beter jaar mag worden.

Petr@

Petr@

31-12-2012 om 11:38

De laatste kaars van 2012

is voor iedereen die iemand missen moet, klein of groot.
En 2 speciale kaarsjes voor An en Urslau. Voor An voor de hoop op een wonder... voor Urslau dat het goed mag blijven gaan met haar schoonzus...

Zoals elk jaar spreek ik de hoop uit dat ik het volgende jaar niet al te veel kaarsjes hoef aan te steken....

liefs,
Petr@

May

May

31-12-2012 om 13:06

Voor een vriendin

Die op de dag voor kerst haar man verloor. Dat ze het komende jaar naast haar verdriet ook warmte voelt en licht ziet

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Genista

Genista

31-12-2012 om 13:13 Topicstarter

Voor mijn collega

Ik hoor net dat een verre collega die ik niet veel spreek, tijdens zijn werk is overleden. Een kaars voor zijn gezin en degenen die het hebben zien gebeuren.

Voor iedereen

die een echte kaars kan gebruiken in donkere tijden.

Dat 2013 jullie extra kracht mag geven om door te gaan en door te blijven vechten.

Anke

Anke

01-01-2013 om 21:37

Voor mijn buurjongen....

Grote kaars voor mijn buurjongen van 18 die altijd zo lief was voor mijn kinderen...

Feestend ten onder gegaan.... Had je zoveel meer in het leven gegund....

Rust zacht...

Voor de buurjongen van anke

wat een verdriet moet dat zijn. Grote kaars er naast.

Kaaskopje

Kaaskopje

02-01-2013 om 00:22

Urslau

Ik hoop dat jullie bij de volgende feestdagen terug kunnen kijken op deze periode als zwaar, maar 'achter de rug'.
Lichamelijk gaat het goed met mijn man, maar naar mijn gevoel is er nog niet echt sprake van verbetering. Binnen het gezin komt hij redelijk uit zijn woorden, maar als hij met een 'buitenstaander' (dat kan ook mijn vriendin, of zijn vader zijn) moet praten en er iets meer druk ligt op dat hij iets moet zeggen, blokkeert dat juist. Hij heeft het wel in zijn hoofd wat hij wil zeggen, maar zie dat er maar eens uit te krijgen. Zo is het dus. Aanstaande maandag is de tweede logopedie-afspraak en gaan ze er mee aan het werk. Ik ben benieuwd. Dank je wel voor de vraag

Hanny61

Hanny61

02-01-2013 om 10:50

Voor de jongen die

gisteren dood in een sloot werd aangetroffen, voor zijn familie, maar ook voor mijn zoon en de andere vrienden.
De verslagenheid is groot.

Bellefleur

Bellefleur

02-01-2013 om 12:07

Ook een kaars

voor deze jongen. Zo dichtbij. Het blijft maar in mijn hoofd rondspoken. Zijn broer, zijn moeder. Dit is te groot voor woorden.

Rafelkap

Rafelkap

02-01-2013 om 18:25

Voor kaaskopje en man

Voor jullie gezin een kaars. Door het oogje van de naald maar jullie zijn er helaas nog niet. Daar is nog heel veel geduld en kracht voor nodig. Heel veel sterkte de komende tijd.

sjevon

sjevon

02-01-2013 om 20:46

Sietske´s mamma

voor de mamma van Sietske,die nog steeds niet gevonden is

Ely

Ely

02-01-2013 om 21:50

Kaarsen van mij

Voor Kaaskopje en haar gezin, voor kracht en herstel.
en kaarsen voor de kinderen, de ouders, familieleden en vrienden, een ieder die zich wil warmen. Wat een verdriet toch altijd weer, elke dag en wat mooi deze anonieme plek waar vaak zo persoonlijk en warm echte aandacht wordt gegeven.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Hoop voor allemaal

dat iedereen die het nodig heeft de kracht krijgt of behoud om door te vechten voor zijn geliefde(en) of de kracht om door te gaan met leven.

met mijn schoonzus gaat het steeds een klein beetje beter. De dialyse gaat goed en ze begint langzaam weer de kracht te krijgen om steeds meer zelf te gaan doen.

Kaaskopje: niets te danken. Hoop dat 2013 een relatief rustig jaar voor jullie mag worden en jouw man toch iets verder op mag gaan knappen.

Voor iedereen die deze dagen iemand verloren heeft. Wat een gemis. Hoop dat jullie de kracht vinden om verder te leven en de draad van het leven weer een beetje op kunnen pakken.

Bekend wat schoonzus had

ze heeft een luchtembolie gehad die door de handmatige verwijdering van de placenta wrs is ontstaan.
Ze zijn er door de placenta en de aangeleverde informatie achter gekomen. Overlevingskansen 1%

Kaaskopje

Kaaskopje

03-01-2013 om 23:06

Jee urslau...

Door het oog van een mini naaldje dus.

Rafelkap

Rafelkap

04-01-2013 om 07:48

Urslau

Ik hoop dat je schoonzus goed blijft herstellen. Zijn haar overlevingskansen nu wel goed?

Kaarsjes voor de jongens

De buurjongen van Anke, en de jongen waar Hanny over schrijft.

En voor de gezinnen

van Urslau en haar broer, van het gezin van Kaaskopje, voor alle gezinnen waar kinderen worden vermist.
Voor gezinnen waar helemaal geen licht was met kerstmis en waar nog steeds alles duister is.

Rafelkap

haar overlevingskansen zijn nu zeer goed. Ze herstelt voorspoedig en mocht vandaag naar zaal. Ze krijgt nog wel dialyse en de verwachting is dat dat nog wel even kan duren. Ze is veel moe, maar dat vind ik niet vreemd.

Bedankt voor de belangstelling

Kaars

voor de donkere tijden die nu bij helaas te veel mensen heerst

Kaaskopje

Kaaskopje

05-01-2013 om 00:31

Urslau

Oh, wat fijn om te horen!

Kaaskopje

Kaaskopje

05-01-2013 om 00:32

Geerke

wat lief van je

Kaars voor an

wat een geweldige vechter ben jij. Jouw man gaat er komen. maar heb heeeeeeeeeel veel geduld.

Geerke

ook bedankt. Zag net pas staan dat er ook een kaars voor mijn broer en schoonzus door jou is bijgezet. Wat fijn dat de kaars nog steeds blijft branden. Vandaag werd het haar allemaal te veel en wilde geen bezoek of mijn broer zien. Ze heeft ook veel te verwerken.

Schoonzus

voor jou en mijn broer een grote kaars. Nu moeten jullie alles gaan verwerken. Helaas zien jullie beiden niet waar jullie tegenaan lopen. Hoop dat jullie weer tot elkaar komen. Blijf met elkaar in gesprek lieverds.

Nog een kaars erbij

Voor je broer en schoonzus, Urslau, ze zijn er nog niet, pff wat moeilijk allemaal.

Bellefleur

Bellefleur

07-01-2013 om 10:19

Vandaag is de begrafenis

van de jongen die verdronken is. Mijn hart gaat uit naar zijn broer en zijn moeder. En zijn vriendengroep. En alle buren die hem goed kenden.

Bellefleur

een kaars voor jouw betrokkenheid, sterkte toegewenst en natuurlijk een warmte-kaars voor alle dierbaren van die jongen!

sterkte,
Jons

Bellefleur

wat een vreselijke tijd moet dit zijn de familie van die jongen, alle buren en vrienden. Brrrr.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.