Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ach

Ach wat verdrietig, lievergeennaam!
Zo enorm snel kan het gaan.... je hebt niet eens tijd gekregen het te beseffen. Een warme kaars...

En voor lynn*

Voor Lynn*..... Vandaag 6 jaar geleden wisten je ouders dat het mis was, 4 dagen voor de uitgerekende datum, ik herinner me als de dag van gisteren dat ik het verschrikkelijke bericht hoorde. Je werd 1 december geboren.
Lieve Hieke, Wilfred en de jongens, een kaars en een warme knuffel van ons, we staan om jullie heen xx

Petr@

Petr@

26-11-2012 om 20:06

Lynn*

Een felroze kaarsje omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Een kaarsje voor dirkje

...... Omdat je het even heel goed gebruiken kan dat er mensen om je heen staan.

Dirkje64

Dirkje64

28-11-2012 om 23:50

Geerke

Superlief .... geeft me een goed gevoel ..

Galaxias

Galaxias

28-11-2012 om 23:53

Dikke kaars

Voor mijn schoonzusje die dinsdag de uitslag krijgt van een onderzoek n.a.v een operatie vandaag. Er staat veel op het spel en ik heb er een rotgevoel over....

G

Dirkje64

Dirkje64

28-11-2012 om 23:54

Dikke kaars - galaxias

Ik ga duimen voor zeker een positief bericht dinsdag. Een dikke kaars laten we idd branden ....

Rinus

Rinus

29-11-2012 om 00:47

Bedankje van rinus, de kaarsen hebben geholpen

De kaarsen en positieve gedachtens hebben zeker geholpen en er is een wonder gebeurd met vrouwlief.
In een hopeloze levensbedreigende situatie van 2,5 week geleden is vrouwlief op dit moment zo goed opgeknapt dat ze binnenkort het ziekenhuis mag verlaten en naar huis kan komen.Ik zelf geloof normaal gesproken niet in wonderen, maar het toch echt gebeurd en normaal gesproken was vrouwlief nu overleden en zou de begrafenis al zijn geweest!.Alle kaarsen en hulp van buiten af en ook hier hebben echt geholpen om dit wonder te laten gebeuren en het is echt ongelovelijk wat er is gebeurd...
Nogmaals mijn grote dank aan jullie en ook al kom ik hier al weer jaren niet meer, het is toch fijn om jullie berichtjes en steun te lezen, dank jullie.
Groet Rinus.
www.rinusrunning.nl

Wow rinus

Wat een geweldig nieuws zeg, ongelooflijk zeg, wat een wonder is er gebeurd bij jullie!

Fiorucci

Fiorucci

29-11-2012 om 07:50

Rinus

Wat fantastisch zeg!!!! Ik ben heel blij voor jullie.

Fijn!

Fijn, Rinus, voor jou en je gezin dat het zo gelopen is! Het zal wel 'raar' worden als ze weer thuis is (wellicht heb je ook iets van mijn verhaal meegekregen?). Geef jezelf en elkaar de ruimte om weer een ritme te vinden, de vele emoties te verwerken. Ikzelf zoek af en toe filmpjes of muziek op waarvan ik weet dat ik ervan moet huilen, gewoon omdat huilen kan opluchten...

Rafelkap

Rafelkap

29-11-2012 om 19:12

Rinus

Ik las het al in je blog. Ze is echt door het oog van de naald gekropen! Dat zal bij jullie allemaal nog wel een plek moeten krijgen. Sterkte!

Rinus

wat een groot Wonder (met hoofdletter omdat deze realist niet zo in wonderen gelooft ☺)
Pffffff..en dan valt de grootste spanning weg en zullen jullie samen een weg moeten vinden in dit ´nieuwe´ leven, dat klinkt heftig en dat is het ook..zo geconfronteerd met de kwetsbaarheid van het bestaan!

Sterkte en kracht gewenst, juist ook nu, naast de blijdschap en dankbaarheid.
Groetjes, Mien

amk

amk

30-11-2012 om 20:40

Nog eentje voor d

vorige week was ze al kritiek, maar ze is er nog.
Nog een kaarsje voor D en de hele familie om haar heen.

En dan is het fijn om te lezen dat er ook gewoon hele mooie dingen in de wereld gebeuren zoals de vro

amk

amk

30-11-2012 om 20:41

Was nog niet klaar

mooie dingen zoals de vrouw van Rinus.
Daar mag ook wel eens een kaars voor gebrand worden om alle goede dingen die er gebeuren te gedenken.

amk

amk

01-12-2012 om 08:59

Lieve d

je strijd is nu gestreden. Ga maar naar opa J en geef hem een dikke knuffel ook namens ons. Hij zal op je letten en wij staan om je ouders heen.

Hanny61

Hanny61

01-12-2012 om 14:34

Amk

Sterkte!

Kaarsje voor d en amk

Kaarsje voor D, om bij te lichten op je laatste reis. En een kaarsje voor amk en familie. Wat verdrietig..

Petr@

Petr@

02-12-2012 om 14:15

Amk

Een felroze kaarsje voor D omdat ze zo gemist gaat worden...
Heel veel sterkte!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

03-12-2012 om 17:11

Grensrechter

Een kaars vol kracht voor het gezin van de grensrechter die gisteren tijdens een voetbalwedstrijd mishandeld is door een aantal voetballers en vandaag overleden is...
Onvoorstelbaar, ben je vrijwilliger en dan overkomt je dit...

Petr@

Petr@

03-12-2012 om 17:12

Moeder

Een kaars vol kracht voor het gezin dat vandaag afscheid moet nemen van hun moeder... Wat een verdriet...

Grensrechter

Ik brand ook een kaars voor de grensrechter van Buitenboys en zijn familie, zo in triest.

Genista

Genista

03-12-2012 om 20:29 Topicstarter

Grensrechter

Verbijsterd was ik. Een kaars voor deze grensrechter.

NaShA

NaShA

03-12-2012 om 21:01

Grensrechter

daar zet ik er een bij...Hier thuis is ademt alles ook voetbal, 1 zoon voetbalt, andere fluit, en ik vind dit zo erg, voor die zoon, voor de andere nabestaanden, voor de club....vreselijk!

Fiorucci

Fiorucci

04-12-2012 om 07:28

Jeroen willems

Kaarsje voor Jeroen Willems, Geweldig acteur, gestorven in het harnas...

Rinus

Hoe is het nu thuis? Zijn jullie al wat rustiger? Ben erg benieuwd en hoop dat alles boven verwachting gaat!

Jons

Voor enzo

Een klein maar fel fonkelend adventssterretje. Warmte en licht voor je ouders en je broertjes die je zo moeten missen.
n@nny

ilsepilse

ilsepilse

05-12-2012 om 20:30

Grensrechter

een kaarsje , wat een ellende, heb ook een zoon die in B1 speelt, we hadden zaterdag ook een tegenpartij die alleen maar duwde en trok, bijna ook een vechtpartij, ik begrijp die tieners niet hoor, het is een spel ...

Kaarsjes

Voor de vader van G, omdat het nog maar niet op wil schieten allemaal. Sterkte daar!

Ook eentje voor mijn eigen vader die vandaag zijn 80e verjaardag had moeten vieren.

En natuurlijk voor de grensrechter, te triest voor woorden wat daar gebeurd is, dat heeft niets meer met sport te maken... Sterkte voor zijn familie.

Kaarsjes

Kaarsjes voor de mensen van het bedrijf waar mijn man werkt. 1800 mensen, nu reorganisatie om terug te gaan naar 1000. Vandaag en morgen krijgt iedereen een gesprek, en krijgt te horen of hij mag blijven of ontslagen is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.