Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sproet16

Sproet16

19-11-2012 om 18:52

Stiefzoon

Een mooie dikke blauwe kaars voor mijn stiefzoon die momenteel niet zo lekker in zijn vel zit. Net op de middelbare school en weer gepest worden..... Komt goed jochie

Geerke

voor jou en je lieve Enzo een mooie kaars,ik moest aan je denken omdat dit vast rare, moeilijke dagen voor jullie zijn.

hilse

hilse

19-11-2012 om 21:17

Geerke en familie

Lieve Geerke,
Voor jullie een kaars omdat deze tijd ongetwijfeld weer voor veel flashbacks en nare herinneringen zorgt. Virtuele knuffel!

(En wat betreft mozaïek; wat jammer dat S niet in het weekend kan; misschien een keer op een studiedag of vrije middag? Vond het eraan meewerken destijds wel heel waardevol, dat is het, hoe vervelend ook, uitstellen wel waard.)

hilse

hilse

19-11-2012 om 21:24

Mijk

Wat lief van je, dank je. Al dit soort dagen zijn idd nog steeds beladen, hoewel voor mij dit jaar minder 'snijdend' (maar dat kan een ander moment heel anders zijn).

(Nickwissel dus )

hilse

hilse

19-11-2012 om 21:27

Voor vriendin m

Die alwéér in het ziekenhuis ligt met een zeer ernstige infectie een kaars van kracht en hoop, dat er deze keer alsjeblieft geen operatie nodig is.
Daarnaast een kaars van kracht en moed voor je man en kinderen om jullie hier weer doorheen te slaan.

hilse

hilse

19-11-2012 om 21:28

Vrouw

Voor de vrouw waar 'liever geen naam' over schrijft een kaars. Wat oneerlijk is het leven soms.

hilse

hilse

19-11-2012 om 21:35

Rinus en familie

Een kaarsje voor de nacht voor jullie! Wat een rollercoaster van emoties hebben jullie gehad, maar wat fijn dat het zo de goede kant op gaat!

Lilian en hilse

Precies op 19 november, de dag waarop het ineens zo mis ging in ons leven - dank je wel xx

Hilse

Ook voor jullie! Ik denk zovaak aan jullie.
(en ja, dat is het uitstellen waard)

Voor rinus

en zijn familie een mooie warme kaars.

Voor de buurman.

Die over 2 weken hoort of genezing een echte optie is. Precies hetzelfde als Bas van Kaatje, en nota bene in hetzelfde ziekenhuis. Afgelopen weekend was het nog feest, en nu opeens dit...

Ik duim dat het meevalt allemaal...

Ingrid

Petr@

Petr@

20-11-2012 om 15:29

Geerke

Een stoer blauw kaarsje voor Enzo* en voor jullie...

liefs,
Petr@

Rafelkap

Rafelkap

20-11-2012 om 18:36

Geerke

Ik wist dat het november was, maar niet de dag. Jij zal dit echter nooit vergeten.. Ik weet nog zo je eerste berichtjes erover en de mooie foto's op jullie site! Zo'n lief, mooi jongetje! Voor jouw kleine lieve Enzo* een mooie kaars.

Heli

een hele mooi kaars voor je mannetje wat nu gewoon een schoen moest zetten!

( en op je vraag van een poos geleden terug te komen, ja ik heb de deur vast gezet achter een stapel pallets! ik had m even gemist,was er een paar dagen niet toen)

x

Snuggle's

Snuggle's

20-11-2012 om 23:26

Geerke

Voor jullie en voor Enzo* een mooie kaars in deze moeilijke dagen.

De precieze dag was ik vergeten, maar Enzo* vergeet ik nooit meer ook al heb ik hem nooit gekend.

Dat is lief

De datum van 19 nov gaat ook nog wel eens ongemerkt aan ons voorbij hoor. Toevallig maandag niet. Als het op een zaterdag valt komt er wel even extra veel terug.

En voor de buurman van ingridt

een kaars om je aan te warmen.

amk

amk

21-11-2012 om 17:08

Voor d

dat het maar snel mag gebeuren en dat je niet langer hoeft te lijden.
Het is veel te vroeg, en het gaat nu ook veel te snel.
Net gewend aan het idee dat het afgelopen is, ga je vannacht waarschijnlijk al niet meer halen.

Ik denk aan jou en aan je vader en moeder en aan iedereen die van je houdt.

Dag lieve D, T gaat je missen ook al heeft ze je alleen via skype mogen zien wegens infectiegevaar.

amk

amk

21-11-2012 om 17:11

En voor mijn zus

die gister gewoon 40 had moeten worden.

ilsepilse

ilsepilse

21-11-2012 om 19:51

Voor mijn lieve vriendin

35jr, ontdekte tijdens zwangerschap een knobbel id borst, na een week werd ze al geopereerd, en 2 weken later werd haar mooie dochter gehaald die nu alweer 4 weken is, wat een mooi meisje.
Sterkte met je volgende Chemo morgen xxx

ilsepilse

ilsepilse

21-11-2012 om 19:52

En buzz, martijntje etc

heel veel kaarsjes X

ilsepilse

ilsepilse

21-11-2012 om 19:57

En rinus

je hebt mijn droger nog gered..
heel veel sterkte !!

MikMak

MikMak

21-11-2012 om 20:23

Kaars voor mijn zwager

Ik wil graag een warme dikke kaars aansteken voor mijn zwager, die wordt opgenomen in een hospice.
MikMak

Petr@

Petr@

21-11-2012 om 20:36

Amk

Twee kaarsjes voor jou, een voor je nichtje en een voor je zus...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

21-11-2012 om 20:36

Ilsepilse

Een kaars vol hoop voor jouw vriendin en haar gezin...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

21-11-2012 om 20:37

Mikmak

Een kaars vol kracht voor jouw zwager en iedereen die van hem houdt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

21-11-2012 om 20:38

Ingridt

Een kaars vol hoop voor jouw buurman...

liefs,
Petr@

Dropke

Dropke

22-11-2012 om 01:06

Voor nikus en heli

Jullie verhalen, ik schud nog steeds mijn hoofd. Jullie hebben me zo gesteund en dan jullie verhalen kennen, pfff.
Heli, jouw ellende kwam pas na ons drama...je had zo vaak aan mij gedacht en ineens was jullie leven ook een nachtmerrie. Ik heb dat altijd heel bizar gevonden. Ik las het op teletekst en kwam er pas een dag later achter hier op OOL dat het om jullie gezin ging..wat heb ik gehuild om jullie.

Nikus, je was er altijd voor me. Twee jaar geleden, zat ik aan het bed van mijn zoontje..die net geopereerd was en lag bij te komen. Ik zat te lezen en herkende het verhaal. Snel gekeken wat de namen waren en toen wist ik het zeker, dit ging over Daniël en Monique. Dat kwam toen ook wel binnen. Mijn zoontje zou zo weer wakker worden en kon hij weer lekker mee naar huis.
De pijn wordt inderdaad minder, het slijt..maar het gemis blijft.

Liefs Dropke

Kaarsjes in de kerk

Vandaag is de laatste zondag van het kerkelijk jaar en worden er in heel veel kerken kaarsen aangestoken voor de mensen die afgelopen jaar zijn overleden. Na de nabestaanden van die mensen, mogen vaak alle mensen uit de kerk ook naar voren komen om een kaars voor iemand aan te steken. De favoriete kerkdienst bij mijn kinderen.
Hier dus straks een kaars voor onze Enzo* en voor mijn moeder die mijn kinderen nooit gekend hebben.
En ik zal ook 1 kaars aansteken voor alle kinderen, vaders en moeders hier op Ouders Online die zo gemist worden.

liever geen naam

liever geen naam

25-11-2012 om 23:09

Zo snel kan het gaan

Op 16 november schreef ik over die vrouw die te horen heeft gekregen dat ze nog maar een paar maanden (tot een half jaar) te leven had.
Ze is dit weekend overleden......

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.