Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Kaars blijft branden

De eerste kaars van deze nieuwe draad van doorgegeven licht zet ik neer voor Buzz en haar moeder.
Verder zet ik er een waxinelichtje bij voor een vriendin, waar nu wat tegenslagen bij elkaar komen.


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Mick

verlaat kaarsje voor jouw papa en jullie allemaal!

Liefs, Mien

Voor de moeder

die gistermorgen hartverscheurend gilde toen haar kind werd aangereden op het zebrapad..ik zag het niet gebeuren, hoorde de klap en het gegil van de moeder, door merg en been..

toen dat witte meiske op straat, zo stil, zo wit en dat bloed op haar hoofdje..

Ik hoop van harte dat ze het toch heeft gehaald, maar het zag er slecht uit..

Een grote kaars

Rafelkap

Rafelkap

06-12-2012 om 11:11

Voor het meisje van mien* en voor mien zelf

Voor het meisje dat vanochtend verongelukte, en voor jezelf omdat zoiets op je netvlies blijft zitten.

Lieve mien

Dank je wel! Ik zet er eentje naast voor jullie, omdat het de maand van Fleur* is.
En voor het aangereden meisje en haar moeder, wat afschuwelijk om mee te maken. Hopelijk komt het goed...

Mama_Lynn

Mama_Lynn

06-12-2012 om 22:49

Voor a.

Omdat alles nu even zo moeilijk is en jij het ook niet meer weet. We denken aan jullie, lieverd.

Lynn

Alweer 6 jaar

Een kaarsje voor mijn jongste zoon die alweer zes jaar geleden is overleden. We missen je elke dag, maar vandaag een mooi blauw kaarsje.

Mama

Niny

Niny

07-12-2012 om 17:14

Voor steve's ma

Alweer 6 jaar geleden, ik herinner het me nog goed! Ook hier brandt vanavond een kaarsje voor je zoon.
Niny

Petr@

Petr@

09-12-2012 om 15:41

Wereldlichtjesdag

Om 19.00 uur steek ik een kaarsje aan voor alle kindjes die zo gemist worden...

liefs,
Petr@

hilse

hilse

09-12-2012 om 16:04

Wereldlichtjesdag

Ook hier branden de kaarsjes straks. Begon net met het opschrijven van alle namen van kinderen die zo gemist worden; het is helaas zo'n lange lijst en ik ben bang dat ik toch nog namen vergeet.
Daarom straks voor alle overleden kinderen en hun broertjes, zusjes, papa's, mama's, opa's, oma's, vriendjes, klasgenootjes en alle andere dierbaren die om hen heen stonden/staan een zee van lichtjes in deze donkere decembermaand die juist door alle 'feestelijkheden' het gemis en verdriet vaak zo benadrukt en daardoor extra donker kan zijn.

Hilse (heli)

hilse

hilse

09-12-2012 om 16:05

Steve's ma

Een kaarsje voor jullie!

Petr@

Petr@

09-12-2012 om 17:53

Steve*

Een stoer blauw kaarsje omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Fiorucci

Fiorucci

09-12-2012 om 18:26

Wereldlichtjesdag

Oh is dat vandaag? Mooi, ik heb net de kerstboon opgetuigd, met heel,heel veel lichtjes!

Een mooie kaars

voor allen die zo gemist worden.

Engeltje in de boom

Ik wist het niet dat het wereldlichtjesdag was. Mijn boom staat ook vol met lichtjes en traditiegetrouw hang ik altijd een engeltje erin voor hen die gemist worden. Voor mij is dit mijn lieve Oma (Moegie) die op tweede Kerstdag jarig was, en mijn neef John die op jonge leeftijd aan aids is overleden....
G

N@nny

Wat lief zomaar een kaarsje voor mijn kleine man. Moeilijke maanden wat dat betreft. Net een paar dagen geleden alles aan een collega verteld. Dat heb je als je ergens nog niet lang werkt, ineens weten mensen het helemaal niet, en je komt er ook niet zo mee binnen. Maar mijn zoon van 9 had Enzo* in de klas genoemd dus mijn collega was erg geschrokken, ik heb haar alles verteld, doet goed joh, weer even alles vertellen.

Mien

Mien wat erg wat je op straat meemaakte. Op een zebrapad.... een kaars voor het meisje en haar familie.

Vriendin

Vriendin

11-12-2012 om 22:35

Een kaarsje voor de nacht

voor de nacht voor onze lieve vriendin. Een hersenbloeding... We weten niets, we vrezen, we hopen en bidden.... Voor haar, voor haar man. Een onblusbaar lichtje!

Voor de vriendin van vriendin

Een warme kaars van hoop!! Hij brandt!!

Vriendin

Vriendin

12-12-2012 om 22:33

Opnieuw een kaarsje voor de nacht

voor jou, dierbare vriendin! Zo veel verdriet, zo veel spanning, vrees en hoop. Je kunt niet gemist worden.... Een waaklicht, een licht van hoop!
(Dank je Geerke, doet goed!)

Petr@

Petr@

13-12-2012 om 08:20

Vriendin

Zet er een dikke kaars vol hoop en kracht naast...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

13-12-2012 om 17:53

Voor dat meisje van 15

die afgelopen week voor de trein sprong. Oorzaak zou pesten zijn. Een dikke kaars voor haar ouders...

Ooo

staat mijn teller op 7 dagen zie ik nu pas allerlei berichtjes..!
Dank meiden!

(ik weet helaas niet meer over het ongeluk, behalve dat de krant schreef dat ze met hoofdletsel naar het ziekenhuis is gebracht, meisje van 3)

melanie venema

melanie venema

14-12-2012 om 22:57

Voor mijn boefie jesse

Wil graag een kaarsje branden voor mijn liefie Jesse. Mijn boefie,mis je zo.

mix

mix

16-12-2012 om 12:21

Melanie

een lichtje voor jouw Jesse, die eigenlijk door het huis had moeten rennen. Ik wens je sterkte en kracht

Vriendin

Vriendin

16-12-2012 om 13:16

Als alles duister is,

ontsteek dan een lichtend vuur dat nooit meer dooft. Vuur dat nooit meer dooft. Als alles duister is, ontsteek dan een lichtend vuur dat nooit meer dooft, vuur dat nooit meer dooft. Als alles duister is...
Voor jou! Voor ons! Deze dagen zijn zo moeilijk...

Petr@

Petr@

16-12-2012 om 16:32

Menne*

Een stoer blauw kaarsje omdat je zo gemist wordt...
En een dikke knuffel voor jouw mamma.

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

16-12-2012 om 16:32

Jesse*

Ook voor jou een stoer blauw kaarsje... zo gemist...

liefs,
Petr@

Vriend in nz

Voor Richard, onze vriend in Nieuw Zeeland. Op dit moment ligt hij op de ok voor een zes uur durende risicovolle operatie aan een aneurysma bij zijn hart. De duimen draaien hier op volle toeren dat hij goed uit de operatie komt en dat zijn herstel voorspoedig mag verlopen.
G

Vriendin - als alles duister is

Lieve Vriendin, ik ken dat liedje zooooo goed, eerst uit Taize en later nog meer uit het grond van van mijn hart en het diepst van mijn ziel..... ook wij hebben dat gezongen in zware tijden....
Ik zing het nu voor jullie, achter mijn pc. Met tranen in mijn ogen. Ik bid voor je vriendin dat alles goed mag komen -

Voor dirkje en melanie

Ook een kaars voor jullie in deze donkere tijd...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.