Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Marja Grootveld

Marja Grootveld

22-11-2010 om 19:55

Ervaringen van ouders

Ik begrijp heel goed hoe ontzettend verdrietig en verscheurend het is om een kindje te verliezen.
ik ben een wat oudere student kraamverzorgster en ben bezig met mijn scriptie, mijn onderwerp is het overlijden van een baby voor tijdens of na de geboorte,
mijn leerdoel is om ouders tijdens deze verdrietige kraam periode zo goed mogelijk bij te staan, daarom zou ik heel graag als dit mogelijk is van ouders zelf willen weten wat voor hun heel erg belangrijk was of juist heel vervelend was, wat zij juist miste in de zorg of juist fijn vonden in de zorg, dit wil ik graag weten omdat het voor mij heel belangrijk is wat de ervaringen van ouders zijn.

bericht met toestemming geplaatst


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
knevel

knevel

22-11-2010 om 21:12

Je kunt me benaderen

Marja,

Mijn mailadres is bij de forumredactie bekend, mochten ze die niet willen/kunnen geven dan moeten we het anders regelen. Ik wil mijn ervaring wel met je delen, als het tenminste niet uitmaakt dat ik geen kraamzorg heb gehad. Ik heb daar bewust niet voor gekozen en had gelukkig voldoende support vanuit mijn omgeving.

knevel

mpronk

mpronk

22-11-2010 om 21:21

Marja

Mijn mailadres is [email protected]

mail mij maar

Wilma

Wilma

23-11-2010 om 14:47

Kun je je vragen niet hier neerzetten?

Hier zijn helaas zoveel ervaringsdeskundigen dat je een hele reeks aan ervaringen zult krijgen. Positieve en negatieve.

Ikzelf heb al meerdere malen op een verloskundigenopleiding gepraat om mijn ervaring te vertellen, zij kunnen dan ook vragen stellen. Is altijd erg verhelderend.

Groetjes,
Wilma

Marja Grootveld

Marja Grootveld

24-11-2010 om 20:58

Contact met knevel