Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tineke

Tineke

19-06-2009 om 12:09

Mari?

Sterkte!

Lieve moeder mari

wat een dappere keuze gemaakt uit liefde voor je kind. Een mooie dieppaarse kaars voor jou en een vuurrode voor je zoon.

Knuffel van Purk

Jessy69

Jessy69

19-06-2009 om 17:19

Even voor mezelf

even de tranen de vrije loop, diep ademnhalen en doorgaan.

Een kaars in de hoop op wat rust binnen ons gezin.

Sjoukje jansen

wat een dappere vrouw....een mooie kaars voor jou en je gezin dat je achterlaat. We hebben veel van je geleerd.

Purk

Lindis

Lindis

19-06-2009 om 19:54

Sjoukje

Je blogs raakten me. Ik ben diep van je onder de indruk. Ik wil een mooie kaars voor jou en je familie opsteken, die nu een groot verlies moeten dragen.

Asa Torell

Asa Torell

19-06-2009 om 20:42

Kaars voor koentje

Wat erg toch dat ze haar moeder moet missen!

Polly Shearman

Polly Shearman

19-06-2009 om 22:17

Vincent

Morgen echt afscheid nemen. Zoon zal trots het shirt van de club dragen waar jij hem hebt geleerd wat hij nu kan. Je stem zal nooit meer over het veld klinken, het zal zo stil lijken zonder jou.

Familie heksenvet

pfffff, ongelooflijk... hoe konden ze op school nu zo'n misser maken...

Ik plaats hier gelijk een krachtige grote kaars voor jou en je gezin, voor aankomende vaderdag, want wat troffen je woorden me... over het ontbijt zondagochtend...

Hoop op een droge ochtend... of misschien juist niet? hoe dan ook...

Veel kracht!

Liefs, Beertje(s)

Fakkels voor iedereen

Zo nodig weer... altijd weer onder de indruk van alle berichten hier... Voor kracht, een beetje licht, warmte, troost, hoop, liefde en nog zoooooveel meer nog!

Liefs, Beertje(s)

Vaderdag-fakkel...

Een speciale voor alle kinderen, groot én klein, die hun papa missen... voor alle papa's die hun kindje(s) missen, wederom groot én klein... alle mannen die zo graag papa willen zijn, maar voor wie deze wens (nog) niet is uitgekomen... mama's die de papa van hun kroost missen...

.........

Veel sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Petr@

Petr@

19-06-2009 om 23:47

Anna

Een zonnig vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-06-2009 om 00:02

Mari

Voor jullie allebei een dieprode kaars...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

20-06-2009 om 00:05

Sjoukje jansen

Een kaars vol kracht voor jouw gezin...

Petr@

Sancy

Sancy

20-06-2009 om 00:23

Kaars

voor een vriendin

Tineke

Tineke

20-06-2009 om 09:25

Allergrootste dikste kaars

voor een vriendin

Bastet

Bastet

20-06-2009 om 09:58

Voor een vriendin,de dikste kaars!

Oh komop meissie!Een dikke kaars voor jou!!

Voor

de stoere, de humoristische, de altijd voor een ander klaarstaande, nu zelf zo ´out..´

Sterkte, liefs en alle goede vibes die ik maar verzamelen kan!

Beter worden hoor!!!

Voor jou

Lief vriendinnetje! Zet 'm op... we denken aan je.

Kus, Mick

Petra-

Petra-

20-06-2009 om 10:52

Ik begrijp dat er kaarsjes nodig zijn

dus steek ik hier een grote vlam aan, voor al die lieve mensen, die het zo hard nodig hebben!

Dozenschuiver

Dozenschuiver

20-06-2009 om 13:31

Kaarsje

Voor mijn maatje, die zo ontiegelijk veel doet voor anderen, die zo betrokken is bij anderen. Kaars!!!!!!!

Ayanna

Ayanna

20-06-2009 om 18:46

Voor m.

Omdat het einde nu in zicht is....

Minet

Minet

21-06-2009 om 09:19

Een batterij kaarsen

Voor alle kinderen die hun papa juist vandaag nog eens extra missen. Voor sommigen voor de 1ste keer, voor anderen al voor de zoveelste keer, maar vaderdag zonder papa is gewoon niet zoals het 'hoort' vandaag.

Ook een prachtige kaars voor mijn lieve vriendin, haar man en kinderen. Ze kunnen hem deze dagen supergoed gebruiken!

Petr@

Petr@

21-06-2009 om 09:34

Vaderdagkaarsjes

Voor alle kinderen die hun pappa missen en voor alle pappa's die een kind missen...

liefs,
Petr@

Voor alle kinderen

die kun vader moeten missen, maar ik denk speciaal aan de kinderen van Kaatje. Sterkte vandaag!

Mark

Jouw zoon had je vandaag ook moeten verrassen met een vaderdagontbijtje.... nu zal je dochter het gedaan hebben misschien, maar ze hadden het vast heel erg graag samen gedaan....

Wilfred

Jij had graag gezien dat alle vier je kinderen je een ontbijtje kwamen brengen....
Wat een gemis dat je kleine meisje er niet bij kan zijn, het is zo verdrietig.....
Kaarsje voor jou, voor Hieke en de jongens, kaarsje voor Lynn*

Lieve geerke

Zoals mijn eerdere bericht al liet weten, denk ik deze dagen, en vandaag helemaal, aan alle kinderen en papa's die elkaar missen... en aan mama's die hun partner missen deze dag...

En nu denk jij hier ook weer aan zovelen, maar ik denk ook aan jou en je hubbie! En dus speciaal voor jullie een mooi kaarsje hier, want Enzo* had er ook bij moeten zijn vandaag...

Liefs, Beertje(s)

Pelle

Wat een vreselijk bericht! en dan te denken, dat zij net zo goed... brrrr. Kaarsjes voor je familie en hun collega's, en hun families... geen woorden voor...

Liefs, Beertje(s)

Lieve beertje

Ja ik heb hem zo gemist op bed vanmorgen - zo raar dat hij er niet gewoon bij was
dank je!

Vic

Vic

21-06-2009 om 15:56

Voor mijn vader

Ik ben niet zo van de kaarsjes, maar vandaag eentje voor mijn vader. Het is zijn eerste vaderdag zonder vader en dat valt hem erg zwaar.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.