Verlies en Verdriet
Petra-
03-02-2009 om 23:13
Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]
voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!
purk
19-06-2009 om 17:14
Lieve moeder mari
wat een dappere keuze gemaakt uit liefde voor je kind. Een mooie dieppaarse kaars voor jou en een vuurrode voor je zoon.
Knuffel van Purk
Jessy69
19-06-2009 om 17:19
Even voor mezelf
even de tranen de vrije loop, diep ademnhalen en doorgaan.
Een kaars in de hoop op wat rust binnen ons gezin.
purk
19-06-2009 om 17:34
Sjoukje jansen
wat een dappere vrouw....een mooie kaars voor jou en je gezin dat je achterlaat. We hebben veel van je geleerd.
Purk
Lindis
19-06-2009 om 19:54
Sjoukje
Je blogs raakten me. Ik ben diep van je onder de indruk. Ik wil een mooie kaars voor jou en je familie opsteken, die nu een groot verlies moeten dragen.
Polly Shearman
19-06-2009 om 22:17
Vincent
Morgen echt afscheid nemen. Zoon zal trots het shirt van de club dragen waar jij hem hebt geleerd wat hij nu kan. Je stem zal nooit meer over het veld klinken, het zal zo stil lijken zonder jou.
Beertje
19-06-2009 om 22:55
Familie heksenvet
pfffff, ongelooflijk... hoe konden ze op school nu zo'n misser maken...
Ik plaats hier gelijk een krachtige grote kaars voor jou en je gezin, voor aankomende vaderdag, want wat troffen je woorden me... over het ontbijt zondagochtend...
Hoop op een droge ochtend... of misschien juist niet? hoe dan ook...
Veel kracht!
Liefs, Beertje(s)
Beertje
19-06-2009 om 22:56
Fakkels voor iedereen
Zo nodig weer... altijd weer onder de indruk van alle berichten hier... Voor kracht, een beetje licht, warmte, troost, hoop, liefde en nog zoooooveel meer nog!
Liefs, Beertje(s)
Beertje
19-06-2009 om 23:04
Vaderdag-fakkel...
Een speciale voor alle kinderen, groot én klein, die hun papa missen... voor alle papa's die hun kindje(s) missen, wederom groot én klein... alle mannen die zo graag papa willen zijn, maar voor wie deze wens (nog) niet is uitgekomen... mama's die de papa van hun kroost missen...
.........
Veel sterkte!
Liefs, Beertje(s)
Bastet
20-06-2009 om 09:58
Voor een vriendin,de dikste kaars!
Oh komop meissie!Een dikke kaars voor jou!!
Mien*
20-06-2009 om 10:08
Voor
de stoere, de humoristische, de altijd voor een ander klaarstaande, nu zelf zo ´out..´
Sterkte, liefs en alle goede vibes die ik maar verzamelen kan!
Beter worden hoor!!!
Petra-
20-06-2009 om 10:52
Ik begrijp dat er kaarsjes nodig zijn
dus steek ik hier een grote vlam aan, voor al die lieve mensen, die het zo hard nodig hebben!
Dozenschuiver
20-06-2009 om 13:31
Kaarsje
Voor mijn maatje, die zo ontiegelijk veel doet voor anderen, die zo betrokken is bij anderen. Kaars!!!!!!!
Minet
21-06-2009 om 09:19
Een batterij kaarsen
Voor alle kinderen die hun papa juist vandaag nog eens extra missen. Voor sommigen voor de 1ste keer, voor anderen al voor de zoveelste keer, maar vaderdag zonder papa is gewoon niet zoals het 'hoort' vandaag.
Ook een prachtige kaars voor mijn lieve vriendin, haar man en kinderen. Ze kunnen hem deze dagen supergoed gebruiken!
Petr@
21-06-2009 om 09:34
Vaderdagkaarsjes
Voor alle kinderen die hun pappa missen en voor alle pappa's die een kind missen...
liefs,
Petr@
Anneque
21-06-2009 om 12:09
Voor alle kinderen
die kun vader moeten missen, maar ik denk speciaal aan de kinderen van Kaatje. Sterkte vandaag!
Geerke
21-06-2009 om 12:14
Mark
Jouw zoon had je vandaag ook moeten verrassen met een vaderdagontbijtje.... nu zal je dochter het gedaan hebben misschien, maar ze hadden het vast heel erg graag samen gedaan....
Geerke
21-06-2009 om 12:17
Wilfred
Jij had graag gezien dat alle vier je kinderen je een ontbijtje kwamen brengen....
Wat een gemis dat je kleine meisje er niet bij kan zijn, het is zo verdrietig.....
Kaarsje voor jou, voor Hieke en de jongens, kaarsje voor Lynn*
Beertje
21-06-2009 om 13:59
Lieve geerke
Zoals mijn eerdere bericht al liet weten, denk ik deze dagen, en vandaag helemaal, aan alle kinderen en papa's die elkaar missen... en aan mama's die hun partner missen deze dag...
En nu denk jij hier ook weer aan zovelen, maar ik denk ook aan jou en je hubbie! En dus speciaal voor jullie een mooi kaarsje hier, want Enzo* had er ook bij moeten zijn vandaag...
Liefs, Beertje(s)
Beertje
21-06-2009 om 14:02
Pelle
Wat een vreselijk bericht! en dan te denken, dat zij net zo goed... brrrr. Kaarsjes voor je familie en hun collega's, en hun families... geen woorden voor...
Liefs, Beertje(s)
Geerke
21-06-2009 om 14:47
Lieve beertje
Ja ik heb hem zo gemist op bed vanmorgen - zo raar dat hij er niet gewoon bij was
dank je!
Vic
21-06-2009 om 15:56
Voor mijn vader
Ik ben niet zo van de kaarsjes, maar vandaag eentje voor mijn vader. Het is zijn eerste vaderdag zonder vader en dat valt hem erg zwaar.