Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tineke

Tineke

16-06-2009 om 21:36

Voor merlijn

Hij moest vandaag op school een vaderdagkado maken, wat hij niet wilde, en wat net te laat begrepen werd...hij is er de hele avond al overstuur van.

Asa Torell

Asa Torell

16-06-2009 om 22:13

Kaars voor kaatje en gezin

Wat is het toch gemeen dat het zo moest gaan, en dan al die dingen die het er nog eens inwrijven.

Asa Torell

Asa Torell

16-06-2009 om 22:14

Voor zon

en haar familie, wat verschrikkelijk, zomaar zo'n jong iemand kwijt.

Asa Torell

Asa Torell

16-06-2009 om 22:14

En natuurlijk

een kaars voor Boeb, ik hoop dat het helpt!

Lieve kaatje

Ach Kaatje, net te laat begrepen..... daar had vantevoren over nagedacht moeten zijn....
Misschien heb je er iets aan, misschien ook niet, ik wil het toch zeggen. Een jongen uit mijn groep 7 heeft 3 jaar geleden zijn vader verloren, ik herinner het me nog heel goed. Hij maakt met vaderdag altijd iets voor bij het graf. Maakt er ter plekke ook een foto van voor als het na een poosje niet meer goed is.
Ik denk aan jullie!!

Petra-

Petra-

16-06-2009 om 22:32

Kaarsje voor merlijn

omdat ze niet bij zijn verlies hebben stil gestaan...
En voor jou Kaatje een grote vlam, omdat dit soort dingen zo'n pijn doen.

Ach...

Kaarsje voor Merlijn, en voor jou ook Kaatje! Dit soort dingen doen pijn

Liefs, Mick

Mien

Voor jou en je lief ook een mooie kaars. Omdat vaderdag eraan komt. Dank je voor je lieve woorden!

Liefs, Mick

Petra-

Ik sluit me aan bij jouw vaderdagkaarsje!

Liefs, Mick

Treurwilg

Treurwilg

16-06-2009 om 22:52

Voor het gezin

van mijn collega. Ze is gisteren doodgestoken op haar werk. Ze laat een man en twee jonge kinderen na.
En voor al haar directe collega's die verder moeten.......

Hinde

Hinde

16-06-2009 om 23:02

Ouders kleinkind pedo-opa

Eerst meemaken dat je 5-jarig zoontje door opa uit het oog verloren werd tijdens de zwemles. En dan nu te weten komen dat opa het te druk had met zijn pedo-activiteiten.
Verschrikkelijk. Wat heb ik met die ouders te doen. Een grote dikke kaars voor kracht.
Ook voor alle ouders die kinderen hebben die door deze man misbruikt zijn een kaars.
Hinde

Bastet

Bastet

17-06-2009 om 07:34

Kaatje

En zo ben je onverwacht weer even een stap terug...kaarsje voor jullie!
liefs,Bastet

Voor merlijn

Wat ontzettend verdrietig dat daar niet aan gedacht was....
En verder natuurlijk ook een kaars voor Kaatje en de andere kinderen, omdat vaderdag heel dichtbij komt.

Petr@

Petr@

17-06-2009 om 10:45

Kaatje

Bijzonder knullig dat daar nou niet aan gedacht is, daarom een kaarsje voor Merlijn...

liefs,
Petr@

Tineke

Tineke

17-06-2009 om 11:48

Dank je wel

Merlijn is blij dat hier zoveel mensen het wél snappen!

Rafelkap

Rafelkap

17-06-2009 om 12:08

Kaarsjes voor merlijn, zussen en kaatje

Wat ontzettend ontaktisch van de school! Hoeps! ik blaas het kaarsje bijna uit van boosheid..
Nog een kaarsje voor z'n zussen en Kaatje, omdat het bijna vaderdag is!

zon

zon

17-06-2009 om 13:46

Bedankt

bedankt voor de kaarsjes.

Zelf wil ik ook graag een kaarsje opsteken voor mijn broertje. Wat zal ik hem missen.....

Ja idd pelle (vaderdag)

Gewoon als juf even de kinderen apart aanspreken vantevoren: "Het is bijna vaderdag, voor wie wil jíj iets maken?" Kinderen komen met oplossingen: voor mijn opa, voor mijn vaders graf, voor mijn moeder, voor mijn broer. En jongen uit mijn klas die geen moeder meer heeft maakt vaak iets met moederdag voor zijn zus. Een meisje uit mijn klas heeft twee moeders en maakt absoluut never nooit iets voor haar vader. Ik neem altijd dat even persoonlijk met die kinderen door.
Dat is echt zó makkelijk, om het gewoon even goed te doen.

Voor dropke

..... omdat ook voor jou vaderdag heel moeilijk zal zijn.

Mamma

Mamma

17-06-2009 om 16:32

Voor mijn dochter...

Voor mijn meissie een hele grote kaars!!!! Ben zo trots op haar dat ze na anderhalf jaar eindelijk durfde te vertellen waarom ze niet meer uit logeren wil bij een kennis.... Ze is misbruikt door een buurjongetje en was bang dat als ze het ons zou vertellen dat we boos op haar zouden worden.....
Lieve schat van me, op jou zijn we niet boos! Op dat joch wel! En maandag gaan we ervoor zorgen dat de zedenpolitie er wat aan gaat doen!
Ik hou van je lieve S.
Kus je mamma.

reina

reina

17-06-2009 om 17:38

Voor kaatje en haar kinderen

Omdat het verdriet zo groot is en sommige mensen zó onnadenkend zijn!!

Petr@

Petr@

17-06-2009 om 18:52

Therese

De aller, állerdikste kaars die ik kan vinden is voor jou en ukje. Een kaars vol hoop dat het dit keer wél goed gaat...

liefs,
Petr@

Merel78

Merel78

17-06-2009 om 20:36

Therese

ja ik zet er ook een hele dikke kaars voor jou bij. voor hoop, voor kracht, voor moed! Ik denk aan je.

liefs, Merel

Mari

Mari

19-06-2009 om 04:54

Voor mijn zoon

Een dikke kaars voor mijn zoon als houvast. Hij ligt heerlijk te slapen, niet wetend wat er morgen boven zijn hoofd hangt. Het zal erg zwaar voor hem zijn, voor mij ook. Lieve schat, ik hou ontzettend veel van je, maar soms is houden van ook tijdelijk loslaten.

Yta Chalne

Yta Chalne

19-06-2009 om 07:44

Voor mari

Want aan de tijd is wel te zien dat je het er heel moeilijk mee hebt. Je kind, dat is je hart op beentjes...

Sterkte voor jou en je mooie mannetje vandaag!

Mari

sterkte een mooie kaars voor jou en je zoon

Petra-

Petra-

19-06-2009 om 10:45

Mari

Sterkte, diikke knuffel voor jullie!

Zon

Heel veel sterkte, een grote kaars voor je broertje.

Therese

Een kaars, vol hoop. Dat het nu wel goed mag gaan. Ik hoop het zo.

Bastet

Bastet

19-06-2009 om 11:54

Mari

Sterkte!!!!Voor jullie allebei.
liefs,Bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.