Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

01-06-2009 om 21:40

Airbus

Een heleboel kaarsjes voor de nabestaanden van de inzittenden van de Airbus die vanochtend is neergestort in de Atlantische Oceaan....

Asa torell

Ik lees hier niet zo heel vaak meer, en nu kijk ik, en zie ik een kaarsje voor Evy! Wat ontzettend lief dat je eraan denkt! Je zit heel goed in de buurt, Evy is 4 juni geboren en de 23ste overleden. Gaan een heftige maand tegemoet. Fijn om te lezen dat ze ook hier niet vergeten is. Dank je wel.

Tango

Tango

01-06-2009 om 22:05

Voor de moeder van mijn vriendin

Die voor de tweede keer haar man/vriend is verloren. 5 jaar geleden geheel onverwachts haar man en nu haar vriend die een hartinfarct heeft gehad toen hij in zijn auto zat. Zo triest.

Asa Torell

Asa Torell

02-06-2009 om 10:04

Marije

Ja, ik ken niemand die Evy heet dus ik denk aan jouw meisje als ik die naam lees (zoals hierboven). Je hebt zo liefdevol over haar geschreven. Ik wens je heel veel sterkte in deze ongelofelijk moeilijke maand!

Merel78

Merel78

02-06-2009 om 10:15

Voor marije en madelief

voor marije, omdat je evy zo mist, voor een moeilijke week...sterkte!
voor madelief, je wist het nog maar net, en het is mis, ook jij heel veel sterkte!

Merel

Voor mijn zoon

die zich zo zorgen maakt om zijn arm en die bang is dat zijn 3e zomervakantie verpest gaat worden door een operatie. dikke kus lieverd het valt vast wel mee
een kaars om te hopen dat de dokter vanmiddag je gerust kan stellen

madelief74

madelief74

02-06-2009 om 12:35

Evy

Marije, heel veel sterkte deze maand. Ik kan me niet voorstellen hoe het voor je moet zijn.
Liefs madelief

Jacobien

Jacobien

03-06-2009 om 14:36

Voor mijn zus

Een hele grote en dikke kaars voor mijn zus en haar klimmaat. Voor een vreselijk ongeluk en heel veel verdriet.

Bastet

Bastet

03-06-2009 om 21:49

Pandia

Ik brand een kaarsje meer voor je nichtje,haar man,hun kind en hun hummeltje...
liefs,Bastet

Voor jacobien en pandia

.... en allen die de reden zijn van jullie kaarsjes. Jullie zelf kunnen er ook wel even eentje vet goed gebruiken!

Asa Torell

Asa Torell

04-06-2009 om 10:46

Voor evy

een grote roze kaars op haar geboortedag. Ik hoop voor jullie dat de steen vandaag geplaatst kan worden. Veel sterkte vandaag!

yadira1980

yadira1980

04-06-2009 om 11:29

Voor enzo...

gewoon..omdat ik gisteravond in het restaurant een jongetje had dat sprekend op jou leek...
*kus en knuffel voor pappa, mamma en je broertjes*

yadira1980

yadira1980

04-06-2009 om 11:30

Voor oma..

de zomer komt er weer aan...en dan besef ik ineens weer, dat U er echt niet meer bent...
Dikke Kus!

Evy

een mooi kaarsje voor jou!

Ayanna

Ayanna

04-06-2009 om 13:42

Voor

Pandia en voor Polly en voor Morgana en voor iedereen die een kaarsje nodig heeft.....

knevel

knevel

04-06-2009 om 20:08

Voor evy*

Elke keer wanneer ik de datum opschreef vandaag, moest ik even aan je denken. Dag lieve klein meid, een mooie roze kaars voor jou.

Heel veel sterkte voor je ouders en zus.

liefs Eveline

Voor evy*

Een mooi roze glitterkaarsje voor jou... Veel sterkte voor je mama en papa, je zus en ieder die jou zo mist!

Liefs, Beertje(s)

Carolien

Carolien

04-06-2009 om 22:04

Evy*

............

Sterkte marije en familie.

Petr@

Petr@

04-06-2009 om 23:01

Evy*

Een felroze kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

04-06-2009 om 23:05

Kaars

voor een veilige thuiskomst voor mijn oudste zoon die vannacht naar Polen vertrekt en maandagmiddag weer terug komt.
Het is niet voor het eerst dat hij een paar dagen weg gaat, maar niet eerder was hij zo vér van huis...

Petr@

Eva

omdat je het nog zo moeilijk heb geniet van je kids meis en kijk naar wat je hebt en waarvoor je knokt.

een heldere kaars voor jou

Kaars

Een heel hoog kaarsje dat in de VS te zien is, voor mijn achternichtje dat daar woont. Haar vriend is in elkaar geslagen door een 'gang' en aan zijn verwondingen overleden.

Maatje

Maatje

05-06-2009 om 08:57

Voor iedereen

die zich na de verkiezingsuitslag van gisteravond rot voelt. Ik kan het moeilijk uitleggen, maar wat ík voel lijkt nog het meest op 'schaamte', dat er in Nederland zo veel mensen zijn die denken dat problemen opgelost kunnen worden door naar anderen te wijzen (en bleef het daar dan maar bij ). Ik vind het naar.

Voor anna

Omdat ik vandaag op deze vrijdag ineens aan je moest denken. Ik mail je heel snel meid. Echt!

Liefs, Isabel

Twee kaarsen

voor Evy en voor die vriend van het achternichtje vab Genista. En voor jullie zelf.

Yadira

je bent vreselijk lief!!!!!!!!!!!!!!

Noep

Noep

05-06-2009 om 11:46

Genista

Wat afschuwelijk Sterkte!

Petr@

Petr@

05-06-2009 om 14:17

Anna

Vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Bastet

Bastet

05-06-2009 om 18:49

Genista

Ik ben er stil van,vreselijk!
Liefs,Bastet

Anna :-)

Anna :-)

05-06-2009 om 22:36

Wat lief

Pinda en Petra, ik dacht vanavond nog jeetje nou is het al bijna 4 jaar geleden dat mijn moeder overleed (wat voelt dat nog steeds stóm om te schrijven trouwens) en hier staat nóg elke vrijdag een kaarsje. Ik vind het zo lief van jullie!! Bedankt dat jullie aan d'r denken, dat ontroert me, elke vrijdag weer.

Liefs, Anna

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.