Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra-

Petra-

26-05-2009 om 18:34

Voor onze buurman

die morgen een grote bypass operatie krijgt, hij is nog zo jong, je moet weer helemaal beter worden hoor!

Asa Torell

Asa Torell

26-05-2009 om 20:29

Mirreke

Wat vreselijk, o ik ben hier ook altijd zo bang voor! Wat kan het toch snel misgaan. Veel sterkte voor je vriendin en haar familie.

Minet

Minet

27-05-2009 om 08:27

Voor....

een lieve vriendin, die nog wel even in het ziekenhuis zal moeten doorbrengen......voor haar man en kinderen die haar zo missen.....voor iedereen om haar heen die zo goed mogelijk voor hen zorgen.....voor mijn nichtje die gisteren is verhuisd naar een nieuw pleeggezin
.....voor mijn vader bij wie een operatie gisteren mislukt is.....voor iedereen die een prachtige kaars goed kan gebruiken!

mirreke

mirreke

27-05-2009 om 09:41

Ja, vreselijk

Het verhaal blijkt nog een beetje anders. 't Ventje was samen met papa naar huis gelopen en eenmaal thuis gekomen was hij ineens weg. Vader is gaan zoeken en zag een laarsje drijven in de sloot achter het huis. Samen met buurvrouw gaan zoeken. Zijn vader heeft hem zelf uit de sloot gehaald... Hij is nog gereanimeerd maar het mocht niet meer baten...
Dit is inderdaad ieders nachtmerrie, maar als het je dan gebeurt...
Ik heb er de hele nacht aan liggen denken. Wat erg...

Minet

Ik zet een rij kaarsjes naast die van jou, ze zijn allemaal zo welkom. Ik zet er eentje naast voor mijn eigen vader. En eentje voor Mickey's O. En nog een rijtje voor alle stevige ziektegevallen hier in mijn omgeving; ik schrik er gewoon van.

Polly Shearman

Polly Shearman

27-05-2009 om 13:26

Voor ruud

Nu zijn ook zijn ogen ontstoken.. pff dat arme kind, weer meer medicijnen, weer meer onderzoeken, weer meer ziekenhuisbezoeken.

Therese

Daar waar onze vlindertjes zijn,
is het warm gezellig en fijn
een plekje mooi en sereen
Maar missen kunnen we er geen een
Al die mooie vlindertjes fladderen daar rond
van de morgen tot de avondstond.
Denk bij elke traan die je laat
Dat dit mooie plekje nooit vergaat.

Heel veel sterkte.

Ook

En ook ik steek een kaarsje aan voor een dierbaar iemand die in het ziekenhuis ligt en daar nog wel even zal moeten blijven..

En een kaarje voor onze frummel die zich zo naar voelt, die zo slecht in zijn velletje zit. Dat er maar snel een oplossing mag komen voor onze kerel!

Voor

Een kaars voor Therese, wat baaaaaaaaaal ik voor je!!!!
(dank voor de kaarsjes, echt lief)

Therese

Therese

27-05-2009 om 22:37

Ooh wat lief!

Dank je voor de kaarsjes en dank voor het prachtige gedichtje Nina!

Liefs

Sancy

Sancy

28-05-2009 om 11:52

Voor

een bijzonder mens.

Jakiro

Jakiro

28-05-2009 om 15:56

Kaarsje voor mijn maatje

Die ondanks zijn eigen grote verdriet, vandaag op stap is geweest voor "Make a memory".
Waarna hij zelf tot in het diepst van zijn ziel zijn eigen verdriet weer voelde.
Ik ben zo trots op hem dat hij het doet, dat hij het kan !!!
Jakiro

mirreke

mirreke

28-05-2009 om 19:44

Voor finn dus

en voor zijn ouders en zusje, omdat het nu pas begint...

paniekje

paniekje

28-05-2009 om 21:57

Voor mijn kinderen

die een hele moeilijke tijd te gemoet gaan en ze zeker nog niet kunnen beseffen wat er gaat gebeuren.

Petr@

Petr@

28-05-2009 om 22:43

Therese

Een dikke kaars vol kracht voor jou en je man en daarnaast een dikke kaars vol hoop dat de volgende zwangerschap een mooi minimensje oplevert...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

29-05-2009 om 11:36

Een

kaars vol kracht voor mijn vriendin. Maandag is haar moeder overleden, vanmiddag gaan we haar begraven...

Petr@

Petr@

Petr@

29-05-2009 om 11:36

Anna

Op deze stralende dag een vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Ayanna

Ayanna

29-05-2009 om 15:01

Voor r. en de kinderen

Omdat jullie morgen definitief afscheid moeten gaan nemen van jullie vrouw en mama....

Ayanna

Ayanna

29-05-2009 om 15:06

Voor m.

Omdat ik net te horen heb gekregen van je beslissing om te stoppen met alle medicatie. Het gevecht van jaren tegen borstkanker is nu bijna voorbij. Mijn hart en mijn gedachten zijn bij jou en je gezin.

help

help

29-05-2009 om 15:24

Voor nico

M'n lieve broer die plots verongelukte en nu een leegte nalaat bij iedereen die hem kende.
We missen je vreselijk
Voor mijn dochter die nu verder moet opgroeien zonder haar bijzonder leuke, lieve peter
Ik hou van jou

Help

Wat vreselijk gecondoleerd een kaarsje voor jou naast die van je broer!

Voor evie

meis wat heb je het toch moeilijk een mooie kaars voor jou en een kleintje voor jou vlinder!

Voor

een dijk van een mens, nu zo onmachtig!

Sterkte, ik denk vaak aan je en hoop op een snel plekkie in het VU, maar vooral op een goed aanslaande behandeling!

Liefs, Mien

Asa Torell

Asa Torell

29-05-2009 om 20:34

Voor de kleine evy

van Marije. Ik weet niet precies wanneer haar geboortedag is... ik denk rond deze tijd. Binnenkort wordt ze alweer een jaar gemist door haar ouders en zusje!

Voor

... een lieve vriendin die ik veel sterkte wens, ik wou dat ik wat voor je doen kon behalve meeleven uit de verte!
Dikke knuf, ook voor de onschatbare mensen om je heen.

Kus, Mick

Hetty en mika*

Verlaat, maar zeker niet vergeten... een mooi stoer hemelsblauw kaarsje voor jullie Mika* en voor jullie zelf!

Liefs, Beertje(s)

Heel veel fakkels...

...zoveel berichtjes weer... Zoveel om bij stil te staan, om koud van te worden, om drikke brokken in de keel bij weg te slikken, om...

Ik zet weer heel veel fakkels neer. Voor kracht, hoop, moed, geloof, licht, warmte, steun, liefde en nog weer zoveel meer... het blijft zo hard nodig! Veel sterkte voor iedereen die het moeilijk heeft, om welke reden ook!

Liefs, Beertje(s)

Christa.A

Christa.A

30-05-2009 om 12:14

Mijn vader.... (30-05-'80 / 30-05-'09)

Aan de hemel staat een stralende ster
dat is mijn vader, heel hoog en heel ver
Ik zou wel even willen kijken waar hij dan ook is
Even willen vragen hoe het gaat
en zeggen dat ik hem zo mis
Al was het maar voor even
kijken hoe mijn vader nu leeft
Even de groetjes doen van ons allen
en zeggen hoeveel men nog om hem geeft
Dan denk ik maar aan eerder
hoe leuk het samen is geweest
Ook al is mijn vader er niet meer
mijn vader leeft nog steeds!

Lieve pappa, na 29 jaar mis ik u nog steeds en bij vlagen zelfs heel erg.....
Kus van uw meissie Christa.

Petr@

Petr@

30-05-2009 om 12:41

Christa

Een dikke kaars voor jou omdat jij je vader zo mist...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

30-05-2009 om 21:33

Zoveel kaarsjes zijn er nodig

en zoveel ga ik er branden, voor jullie allemaal één! Kaarsjes omdat jullie het moeilijk hebben, omdat jullie iemand missen, omdat jullie kracht nodig hebben, of hoop, of een schouder om uit te huilen, of een luisterend oor. Maar zeker ook omdat OOl zo bijzonder is en iedereen zoveel steun van elkaar krijgt!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.