Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

23-05-2009 om 14:08

Mika*

8 blauwe stoere kaarsjes voor jou...
Die hadden gewoon vandaag op de taart moeten staan!
En een dikke kaars voor jouw pappa, mamma en broertjes...

liefs,
Petr@

Mika*

Op deze mooie mei-dag zet ik een mooie donkerblauwe kaars neer voor jou!

Liefs, Mien

Voor mijn dochter die door haar papa is vergeten

Een hele dikke kaars, omdat haar papa vandaag zou komen met een verlaat verjaardagscadeautje en hij dat vergeten is en ook nog doodleuk zegt "ik ben je vergeten". In- en in-verdrietig is ze en ik ook om mijn grote kleine meisje.
Sonja

Mika*

Lieve Hetty en gezin,

Ik hoop dat het vandaag een mooie, speciale dag geweest is. Jullie en vooral Mika* waren in ieder geval in mijn gedachten...

Kus,
Tessie en de mannen

Voor anoniem hierboven

...omdat ik zooooveel bewondering voor je heb!
Ik ken je niet, ken je leven niet, maar ik vind je dapper!

Voor die jongen van 16

....die overleed nadat hij per ongeluk door een golfclub werd geraakt op de golfbaan. Ik had het al gehoord, maar nu blijkt hij een neef van een vriendin, dat voelt op één of ander manier extra zwaar....

Hetty,*

Hetty,*

23-05-2009 om 23:27

Voor mika

Wat heb jij ons leven 8 jaar terug veranderd vent. De mooiste dag van je leven, de geboorte van je 1e kind werd ineens ook de meest vreselijke dag uit ons leven.
En toch had ik jou nooit willen missen!
We missen je nog steeds mannetje. Juist op de momenten dat we zo gelukkig zijn met die andere 3 mannetjes, word jij het meest gemist. Altijd het besef: er had nog zo'n mannetje rond moeten lopen.
Lieverd, ik hoop zo dat jij op een mooie plaats bent waar je ons kunt zien en waar je gelukkig bent.
Heel veel kusjes van je mama.

knevel

knevel

24-05-2009 om 11:44

Verlaat kaarsje voor mika*

Een dag te laat, maar niet minder gemeend. Een stoere kaars voor jou Mika*.

En nog een kaars voor je moeder, vader en broers.

liefs Knevel

Rembrand

Rembrand

24-05-2009 om 12:05

Mika*

Acht jaar had je alweer geworden....
Je had gewoon een gezonde hollandse doerak moeten zijn, met kapotte knietjes van het buitenspelen.
Het is niet eerlijk........
M.

mirreke

mirreke

24-05-2009 om 14:35

Mika

Alweer acht jaar. Ik kan het me nog herinneren alsof het gisteren was...
Mijn mannetje hier, inderdaad acht jaar, een kapotte knie van het skaten, natuurlijk zónder beschermers...

Wilma

Wilma

24-05-2009 om 18:43

Mika

Ook van mij een kaarsje. En een dikke knuffel voor je mama.

Liefs, Wilma

Wilma

Wilma

24-05-2009 om 18:44

Lio

Van mij een kaarsje, gewoon omdat ik vandaag een paar keer heb verteld over 't leuke uitje met je moeder gister en als dan iemand vroeg "wat leuk, heeft zij ook kinderen", dan zei ik 'jazeker, vier' en dacht aan jou ...

Kus voor je mama.

Liefs, Wilma

Ach mika*

Een dag te laat maar vanuit het diepst van mijn hart gemeend, een warm kaarsje voor jou omdat je zo gemist wordt....

Merel78

Merel78

24-05-2009 om 19:49

Therese

voor therese, voor alle kracht en moed die je weer nodig zult hebben

Voor jou, mijn kleine

omdat ik je mis mijn schat

Wilma

Wilma

25-05-2009 om 10:51

Voor geerke

Omdat 't je zo ineens zo kan overvallen hè, 't gemis. 't Is steeds langer geleden dat je voor 't laatst hebt geknuffeld, 'm hebt gezien, enzovoort.

Mooie kaars voor jou !

Liefs,
Wilma

Rembrand

Rembrand

25-05-2009 om 14:00

Voor wilma en geerke,

Zo bijzonder maar ook zo verdrietig dat het verliezen van je kind je zo dicht bij elkaar kan brengen op deze momenten...........
M.

emmonis

emmonis

25-05-2009 om 16:20

Even

Mijn man heeft controle. Normaal ga ik mee, maar dat was nu zo lastig dat wij besloten hebben dat ik niet meeging. En nu zit ik te wachten op z'n telefoontje. Oww wat duurt wachten dan lang. Waarschijnlijk loopt alles zo als gewoonlijk weer gruwelijk uit .

Bastet

Bastet

25-05-2009 om 16:39

Wilma

Ik kan je berichtje goed gebruiken vandaag,dankjewel!
Liefs,Bastet

Kaarsjes

Emmonis, hopelijk heb je inmiddels bericht en is alles goed! Wat een zenuwslopende dag. Kaarsje voor jullie!

Kaarsjes voor Lio*, Guus*, Mika*, Enzo*, Martijn*, Fleurtje*, Lode*, en ál die kleine sterrekindjes die gemist worden en aan wie hier in het draadje nog vaak gedacht wordt. De lijst is zo lang!

Eentje voor O. die zich zo dapper terugknokt, je moest en zou op die nieuwe motor van je he . Maar het is giga zwaar geweest en niemand weet nog of het wel iets geholpen heeft. Eind juli, dan pas weten we meer. Ik steek een enorme kaars aan die zeker tot die dag zal branden. Voor jou, voor je zus die zich een slag in de rondte zorgt en voor je gezin.

Genista's papa, ook weer een dikke grote kaars in de hoop dat het bombardement die nare beesten nu toch echt grondig om zeep helpt.

En eentje voor mijn papa en mama, van de week vroeg weer eens iemand naar ze die niet wist dat ze er al zo lang niet meer zijn, dat is dan toch even een confrontatie

Kus in de wind!

Mick

Voor mijn vriendin

Die nog steeds voor een moeilijke beslissing staat kiezen met haar verstand of met haar gevoel sterkte meis! EEn kaarsje voor jou.

Rembrand

Rembrand

25-05-2009 om 19:44

Voor de nabestaanden van het gezin in zwijndrecht.

Hun kinderen zaten bij mijn kinderen op school......
M.

Asa Torell

Asa Torell

25-05-2009 om 20:19

Grote kaars voor therese

Wat is het toch oneerlijk, wat vreselijk verdrietig en wanhopig dat het steeds misgaat!

emmonis

emmonis

25-05-2009 om 20:51

Mickey

Dank je wel voor je kaarsje.

Helaas had het dus een reden dat mijn man niet belde. Het was niet goed. Ook niet helemaal mis, maar het was wel terug. Terug bij af dus. Hè bah. Het ging juist zo goed.

Emmonis en rembrand

wat een naar nieuws voor jullie sterkte

Emmonis

He jakkes . Dat is niet wat je wilde horen... Heel veel sterkte en uiteraard nog een kaars, maar nu voor goed herstel!

Groetjes, Mick

Petra-

Petra-

26-05-2009 om 09:20

Grote kaars

voor iedereen die zich wil warmen!

Ayanna

Ayanna

26-05-2009 om 16:35

Voor mijn collegaatje s.

38 jaar en gisteren tijdens het werk een hersenbloeding gekregen. Bij aankomst in het ziekenhuis al hersendood. 3 kinderen en een lieve man moeten nu alleen verder....zonder mama en zonder vrouw... Het leven kan zo oneerlijk zijn.
Red Sonja, ik heb een kaarsje voor je branden en we zullen met zijn allen een oogje op R. houden. Nog een laatste kus en knuffel, xx ML

mirreke

mirreke

26-05-2009 om 18:03

Ach... peuter in vijver gevallen

door omstanders snel eruit gehaald, later toch overleden. Hij blijkt het neefje van een goede vriendin...
Ze is zo verdrietig...
Een mooi kaarsje voor het ventje, zijn zusje heeft zo lang op haar broertje moeten wachten en nu moeten ze hem alweer laten gaan...

Petra-

Petra-

26-05-2009 om 18:15

Voor het jongetje

hier uit onze buurt die vorige week plotseling is overleden. Een kaarsje voor zijn ouders en zusje.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.