Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor vincent

Omdat ik jouw kaart hier steeds zie staan en dan moet ik aan je denken. Soms denk ik had ik je maar ooit ontmoet. Heb net weer op je site gekeken naar foto's van jouw bos....
liefs

Anna :-)

Anna :-)

15-05-2009 om 17:53

Voor mijn moeder

omdat het gewoon zo'n vreselijke stomme, grauwe vrijdag is.

Anna

Petr@

Petr@

15-05-2009 om 21:22

Anna

Ik zet er gauw een warm lichtgevend kaarsje naast...

liefs,
Petr@

Petra-

Petra-

15-05-2009 om 22:33

Voor de komende week

een mooie kaars voor iedereen, ook voor ons gezin. Het is een week met gemengde gevoelens. Morgen een opkikkerdag, hartstikke leuk maar we hadden het liever niet nodig gehad. En dan donderdag zijn we 12 1/2 jaar getrouwd, hartstikke fijn maar we missen zoveel mensen die er die dag in 1996 bij waren...

Voor anna

Omdat het gisteren zo'n vreselijk grijze grauwe vrijdag was.

Dikke kus, Isabel

Rafelkap

Rafelkap

16-05-2009 om 08:52

Voor geerke

een kaarsje omdat jouw Enzo vorige maand (net als mijn oudste) voor het eerst naar school zou gaan.

Petra-

Petra-

16-05-2009 om 21:08

Voor alle gezinnen

die ik vandaag bij de Opkikkerdag heb gezien, wat is er toch veel leed....
Een vlam voor kracht en hoop!

Rafelkap

Lief van je, Rafelkap!
Voel me altijd breekbaar en blij als iemand ineens aan Enzo denkt.

Petr@

Petr@

17-05-2009 om 17:31

Menne*

Een stoer blauw kaarsje voor jou omdat jij vandaag van mij ook zo'n hardlopersspons had moeten krijgen...
En een dikke kaars voor jouw lieve mamma...

liefs,
Petr@

knevel

knevel

17-05-2009 om 19:05

Dank, petr@!

Met tranen in mijn ogen lees ik je berichtje. Ik vertel net (echt net) aan Knevelman hoe bijzonder het is dat je met 'iemand' van internet zo over Menne kan praten. Dank je!! Je bent een (hardlopende!) schat.

liefs Eveline

Petr@

Petr@

17-05-2009 om 20:20

Knevel

Graag gedaan!
Ik vond het heel bijzonder dat ik een foto van jullie mooie manneke mocht bewonderen dus een kaarsje hoort daarbij...
dikke kuz,
Petr@

Polly Shearman

Polly Shearman

18-05-2009 om 09:11

Menne*

Kaarsje voor jou.

Menne*

Lieve Menne, ik loop dan wel niet hard, maar brand wel een kaars voor jou en je lieve mamma, ik ben zo blij dat ik haar mag leren kennen. Had jou ook graag ontmoet. Dan had je misschien wel met mijn kinderen kunnen spelen.

Lieve eefie

Je staat voor de moeilijkste keus in je leven ik huil met je mee en brand hier een mooie kaars voor jou

Rembrand

Rembrand

20-05-2009 om 09:27

Voor een cursiste.

Opgenomen worden voor een ingeleide bevalling, een hartstilstand krijgen, reanimatie, spoedkeizersnede en drie dagen op de intensive care.............
Gelukkig lig je nu op zaal, maar ik kan je vertellen dat de haren op mijn armen overeind stonden toen ik gisteren hoorde wat je was overkomen......
M.

Bastet

Bastet

20-05-2009 om 12:04

Loentje

Heel veel sterkte vandaag!
Liefs,Bastet

Asa Torell

Asa Torell

20-05-2009 om 21:24

Kaars voor loentje

en familie, ik hoop dat het goed is gegaan vandaag!

Asa Torell

Asa Torell

20-05-2009 om 21:24

En een voor kiki

omdat haar vriendin zo ziek is en niet lang meer te leven heeft. En ook voor de vriendin en haar gezin.

Ari69

Ari69

20-05-2009 om 23:48

Voor mijn buuf

vandaag de (hopelijk) laatste chemo voor lange tijd. Voor jou betekent het 2 dagen op de IC (allergie). Hopelijk doet het z'n werk goed, dan kun je weer wat vooruitkijken!! Zet em op, R!!

Ari69

Ari69

20-05-2009 om 23:50

Voor kaatje

omdat het gemis zo overduidelijk uit je bericht spreekt, Kaat. Ik stond niet in de kring, vind het wat ongepast om daar nu ineens tussen te gaan staan, vandaar hier even een bericht voor je. Ik wens jou en je kinderen ongelooflijk veel sterkte!!

Voor de oval racer

Uit ons dorp.
Vader, echtgenoot, zoon, broer, oom, zwager. Slechts 39 jaar.........
Rust zacht.

Dat kan

Ik heb je gemaild (op je zonneschijn).

Anoniem

Anoniem

22-05-2009 om 12:03

Een kaarsje voor mezelf

Een kaarsje voor mezelf. Omdat ik iemand in mezelf heb herontdekt die jaren verstopt heeft gezeten, terwijl dat niet had gemoeten. Ik ontdek nu met een schok, dat ik zoveel warmte, liefde en intimiteit heb gemist, terwijl dat niet nodig was geweest. Sinds een paar weken heb ik mezelf weer gevonden. Dat zorgt voor een aardverschuiving, veel genieten en beleven, maar ook gewoon... leven. En dat terwijl ik er vorig jaar van overtuigd was dat het leven een straf was, die ik blijkbaar had verdiend.
R., maar bovenal C., ik dank jullie uit de grond van mijn hart voor de wake-up call. Ja, ik heb het zelf moeten doen. Maar zonder jullie was ik er niet achter gekomen.
Behalve de vreugde van het herontdekken, valt het verdriet zo vreselijk rauw op mijn dak. Hoe anders hadden de afgelopen jaren eruit kunnen zien, hoe anders was mijn leven verlopen. Nee, geen spijt, denk ik. Maar ik leer nu wat vertrouwen is en wederzijds respect. Hoe groots kan het zijn.
Anoniem

Polly Shearman

Polly Shearman

22-05-2009 om 13:03

Voor ruudje

Omdat hij zich staande houd tussen allemaal rennende peuters. Hij wil zo graag mee doen maar hij kan het niet.

Voor ruud en polly

een stoere blauwe kaars voor Ruud en een lieve warmrode voor Polly. Ik hoop zo dat de scherpe randjes van dit acceptatieproces ooit een keertje iets minder worden.

Knuffel van Purk

knevel

knevel

22-05-2009 om 20:32

Voor ruud

Hou je taai kleine man. Een mooie kaars voor jou!

Petr@

Petr@

22-05-2009 om 22:47

Ruudje

Een stoer blauw kaarsje voor jou, dappere dodo!
En een roze vol kracht voor je mamma...

dikke knuffel voor jullie allebei!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

22-05-2009 om 22:48

Anna

Een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

22-05-2009 om 22:49

Een

hele dikke kaars vol kracht voor mijn vriendin. Haar moeder eet nauwelijks meer en zakt steeds verder weg...

Petr@

Christa.

Christa.

23-05-2009 om 00:09

Mika*

Lieve Mika*, een mooie blauwe kaars voor jou mannetje! Je had vandaag net als de rest van de mei-kindjes gewoon 8 jaar moeten worden :o(
We denken aan jou en je mamma, pappa en je broertjes vandaag!
Dikke kus, Christa en Saartje-paardestaartje(s)

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.