Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

10-05-2009 om 12:00

voor mijn vriendin een hele dikke kaars omdat vandaag waarschijnlijk de laatste moederdag is die zij mét moeder zal hebben...

liefs,
Petr@

Wilma

Wilma

10-05-2009 om 13:09

Voor alle moeders

die vandaag nét iets minder leuk vinden of die vandaag gewoon helemáál niet leuk vinden. Omdat ze een dierbare moeten missen en dat past niet bij zo'n dag als vandaag.

En dikke mooie roze moederdagkaars !

Liefs, Wilma

Wilma

Wilma

10-05-2009 om 13:10

Dankjewel!

Voor de mooie kaarsjes voor Martijn!

De dag is weer om ...

Liefs, Wilma ('k heb knállende hoofdpijn na gister, maar nu ... óp naar oma)

Ansulina

Ansulina

10-05-2009 om 14:52

Voor christa

Voor jou een grote kaars ,omdat je je moeder zo mist.
En omdat jij altijd zo met iedereen meeleeft.

Ansulina

Ansulina

10-05-2009 om 14:54

Voor chanty

Omdat jij vandaag ook moederdag had moeten hebben.
Een dikke kus van je tante.

Voor die moeders

Voor die moeders die zo graag óók een kindje willen hebben om moederdag mee te vieren.

Bastet

Bastet

10-05-2009 om 19:52

Verdronken

Voor de zus en familie van mijn schoonzusje,die vandaag haar kindje van vier verloor,door verdrinking...moederdag zal nooit meer hetzelfde zijn......
Bastet

Bijna voorbij...

de eerste mederdag zonder moeder...
Ik mis je...

Mijn neven; voor wie het zo duidelijk is dat zij binnen enkele uren/dagen hun moeder aan verliezen; mijn dappere tante...

Asa Torell

Asa Torell

10-05-2009 om 21:22

Bastet

Wat vreselijk, ik kwam het berichtje al tegen... en nu is het familie (viavia) van jou, wat afschuwelijk toch dat zulke dingen gebeuren. Grote kaars dus voor je schoonzus en haar familie!

Petra-

Petra-

10-05-2009 om 21:25

Een grote vlam

Voor alle moeders die het warme lichtje zo hard nodig hebben!

Petra-

Petra-

10-05-2009 om 21:25

Mien

Natuurlijk voor jou en jullie Fleur een mooie roze kaars!

Bastet

ik las net het berichtje in de krant denk ik, een jongentje van 4 verdronken op een camping die de beste camping van Europa is. Hoe is het mogelijk !!! sterkte voor iedereen die met dit grote verlies te maken heeft

Bastet

Wat akelig dichtbij! Kaars naast die van jou, voor hen, en een klein kaarsje ernaast voor jouzelf.

Voor a

Omdat je een afgrijselijk motorongeluk hebt gehad en zwaar gewond in het ziekenhuis ligt. Sterkte voor jou en je gezin!

Jakkes

Wat een nare berichten allemaal. Bastet en Genista, ik ga maar eens een hele dikke kaars branden...

En dan nog een mooie moederdagkaars erbij, al is het een dagje te laat. Voor iedereen die iemand miste op die dag. Een kind, een moeder, een oma...

Liefs, Mickey

Bastet

Bastet

11-05-2009 om 18:40

Genista

Ach meis,dat klinkt naar,ik zet er een kaars bij voor jou!
Bastet

Kaarsen

Kaarsen voor de zus van de schoonzus van Bastet - inderdaad een bericht dat je tot op het bot raakt - en voor A van dat motorongeluk. Zulke vreselijke berichten! En voor een vriend van ons die vandaag geopereerd is. Een door kanker ingenomen nier en bijnier weggehaald... we hopen en bidden voor een goed herstel.

Sera

Sera

12-05-2009 om 13:56

Voor kayleigh en haar familie

Voor Kayleigh's familie die nu verder moeten zonder haar allerliefste, speciale, mooie, bijzondere dochtertje en zusje. Kayleigh was een wonder al liep het zo anders af dan iedereen had gehoopt.

En voor Kayleigh,lief klein meisje dat zo is gestorven. Kayleigh je was maar kort bij ons maar je aanwezigheid heeft vele mensen beroerd en ze zullen je altijd herinneren. Rust nu zacht zonder pijn en in het licht. Je bent nu Thuis.

Minet

Minet

12-05-2009 om 15:30

Voor....

de pleegouders van mijn nichtje, die na ruim 4 jaar niet meer verder kunnen met haar
Alles hebben ze uit de kast gehaald, maar een meisje met een reaktieve hechtingsstoornis vraagt enorm veel.
Helaas teveel, waardoor zij het nu echt opgegeven hebben. Hopelijk komt er binnen enkele dagen voor hen een oplossing.
Ook voor mijn nichtje natuurlijk een hele dikke kaars! Waar kom je terecht......

Anna

Anna

12-05-2009 om 20:18

Ook voor mamsie...

Lieve mams,

Zondag was moederdag en tegelijkertijd uw verjaardag..

Mams, wat was het moeilijk he, en wat hebben we weer gehuild, want het was de 1e keer zonder papa..

Okee, vorig jaar was papa er ook niet bij omdat hij toen net in het verpleegtehuis was gekomen, ook toen was er op uw verjaardag weinig blijdschap, immers, mams, u vond dat u uw man had "gedumpt"...
We weten allemaal dat het niet zo ging en dat mams "op" was van het vele zorgen voor....

Mama, de tranen lopen me over de wangen, ik heb zo met u te doen en wat was het zwaar om te moeten gaan..
Wat was het zwaar om u uit te zwaaien in uw kleine tuintje... Wat leek u verloren en alleen in dat tuintje en wat was ik graag teruggerend....
De hele rit naar huis heb ik gehuild, mama... Je bent nu echt, echt helemaal alleen en wat doet het zeer...

Het is te pril, te vers en nog te pijnlijk, maar ik hoop zo dat het zonnetje voor u en mij gauw weer een beetje mag schijnen..

Dat we op een dag weer een beetje geluk in ons hart voelen en weer kunnen lachen om alle leuke anekdotes van papa...

Een dikke kaars voor mams omdat ze het nu zo moeilijk heeft.....

knuf Anna

Ook voor kayleigh en familie

Ik weet niet wie je bent, maar mijn mooie meisje heeft dezelfde naam dus dit berichtje raakt me...

Een kaarsje voor iedereen die Kayleigh mist...

Ach anna

Een dikke kaars voor jou!

Petr@

Petr@

12-05-2009 om 23:19

Een

zachtroze kaarsje voor dat babietje dat gisteren doodgeboren is en vanochtend in de kapel van het ziekenhuis gedoopt is...

Ik moest de rest van de dag steeds aan haar pappa en mamma denken, wat een verdriet...

Petr@

Voor

Minets nichtje en haar pleegouders. Het verhaal achter dit kort berichtje moet erg zijn...

Jacoline29

Jacoline29

13-05-2009 om 09:36

Weer voor mams

Gisteren de laatste bestraling gehad,hopelijk is die rot ziekte nu echt uit je lijf en komt hij niet meer terug.Ik wil graag dat je je kleinkinderen nog verder ziet opgroeien en ons nieuwe huis kan zien.
Weer even een een spannende tijd.
Een gele kaars voor jouw.

Petr@

Petr@

13-05-2009 om 11:12

Therese

Een dikke kaars vol hoop dat deze zwangerschap wél goed verloopt en jullie over acht maanden de trotse ouders van een mooi mensje mogen zijn...

liefs,
Petr@

emmonis

emmonis

13-05-2009 om 11:20

Voor mijn vriendin

Vandaag heb je weer controle. Ooh, het blijft zo ontzettend spannend elke keer.

Polly Shearman

Polly Shearman

13-05-2009 om 13:45

Voor mijn vriendin

Dit nu met de chemo is begonnen, nog 15 keer te gaan!

en verder kan ik jullie zeggen dat alle kaarsjes echt helpen! we steken er heel wat af hier, maar het helpt ook echt!!

allemaal bedankt voor jullie medeleven aan de rest van de mensheid!!

Voor mijn vriendin

die zoveel verdriet heeft omdat haar vriendin vorig jaar is doodgestoken.

Asa Torell

Asa Torell

13-05-2009 om 21:19

Voor kimara van babyboom

en haar familie. De jongste spruit van de deelnemers aan dat programma, 3 weken oud en met een hartafwijking, ze is al geopereerd en ligt nog in het ziekenhuis. Ik hoop dat ze snel naar huis mag!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.