Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Genista

Een hele dikke kaars naast die van jou, wat vreselijk (
En eentje voor jullie zelf!
Dikke kus, Mick

Christa.

Christa.

07-06-2009 om 00:13

68 jaar

68 jaar had u vandaag moeten worden pappa.... ouder dan 38 (week voor u 39 werd verloren we u) bent u niet geworden. Al 29 jaar vieren we uw verjaardag niet meer :o(
Dikke kus in de wind van uw meisje...
Liefs, Christa.

Voor christa

Gewoon omdat je het even heel erg nodig hebt - gemis kan zo vreselijk zeer doen....

Voor een klein jongetje

Voor M, je werd maar anderhalf jaar en zelfs dat is meer dan veel mensen om je heen verwacht hadden toen je werd geboren. Maar de wereld mist een prachtig, lief en sociaal jongetje, nu jij er niet meer bent.
Kaarsje voor jou en je zus en ouders.

Petra-

Petra-

08-06-2009 om 10:19

Voor de moeder van de twee meisjes

die door hun vader om het leven zijn gebracht, waarna hij ook zichzelf van het leven heeft beroofd.
Een grote kaars voor deze moeder!

Voor inge

die haar broer alweer een jaar moet missen.

Liefs Akka

Christa.

Christa.

08-06-2009 om 17:24

Geerke

Dank je voor je kaarsje lieverd!
Knuf, Christa.

Christa.

Christa.

08-06-2009 om 18:16

Petr@

Jij ook nog bedankt voor je lieve kaarsje laatst :o)
Kus voor jou!
Christa.

Voor mika

voor de kleine dappere Mika een kaars,de kanker is terug,terwijl hij zo gevochten heeft,weer een operatie,weer zware chemokuren,hoe lang houd je kleine lijfje dit nog vol?Lieve Mika ,ik denk aan je!

knevel

knevel

09-06-2009 om 21:04

Enzo* en lynn*

Twee kaarsjes naast elkaar; een blauwe voor Enzo* en een roze voor Lynn*. Het is toch vaak zo dat ik aan jullie allebei denk.

liefs Eveline

knevel

knevel

09-06-2009 om 21:05

En een kaarsje voor mika

Wat een rotbericht om te lezen. Hou je taai, kleine Mika!

Ook voor mika!

Lieve Mika een dikke kaars met veel warmte!

Evelien

Evelien, héél lief van je! Doet altijd zó goed!

Ari69

Ari69

10-06-2009 om 11:13

Een hoopvolle kaars

voor m'n buren. Vandaag weer zo'n spannend gesprek waarin jullie horen of de chemo in aangeslagen. Beter kun je niet meer worden maar wie weet heb je weer wat extra tijd. Ik duim!!

Carolien

Carolien

10-06-2009 om 15:05

Marije

Twee kaarje voor jou en jouw gezin. Naast het kaarsje voor Evy*, ook een kaarsje voor hoop op het nieuwe leven.
Liefs,
Carolien

Voor mijn vriendin

Vandaag zou je jarig zijn geweest. De schakel tussen mijn verjaardag en die van mijn oudste. 38 zou je zijn geworden. Afgelopen donderdag werd ik 33, een leeftijd die jij niet hebt gehaald.

Lieverd, ik mis je. Wij missen je.
Dikke kus in de wind, Isabel

Petr@

Petr@

10-06-2009 om 19:06

Marije

Ik zet hier ook twee kaarsjes voor jullie neer. Een felroze voor Evy* en een felrode voor haar brusje...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

10-06-2009 om 19:06

Pind@

Kaarsje voor jou omdat jij je vriendin zo mist...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

10-06-2009 om 19:08

Mika

Een stoer blauw kaarsje voor jou voor kracht en hoop....

liefs,
Petr@

Lost love

Lost love

10-06-2009 om 20:16

Ma en oma

Een kaarsje voor mezelf, voor mijn moeder en mijn oma, die daarboven zijn.
Zien jullie hoe het met me gaat..? Zo ontzettend goed, maar met zo'n pijn... Huil niet, het komt wel goed. Het doet zo'n gruwelijke pijn, het klieft door mijn hart. Maar het komt goed uiteindelijk, echt waar. Ik zeg het tegen mezelf, en tegen jullie, want dat geloof houd me overeind. Ik mis jullie vreselijk, zou zo graag even willen kletsen.
Geef me kracht alsjeblieft, om ook dit te overleven. Om die muur, die er tot mijn teleurstelling nu ineens weer staat, ooit door iemand te laten afbreken die 100% voor me kan gaan. Al lijkt dat vooruitzicht zo ver weg, dat het onbereikbaar is.
Lieve schatten, ik mis jullie. Ontiegelijk. Dikke kus... We'll meet again.

Kaarsje voor lost love

Omdat je bericht me erg raakt. Zo'n intense pijn van verlies.... een kaarsje voor jou met wat warmte van boven.

Petra-

Petra-

11-06-2009 om 11:11

Een kaarsje voor iedereen

die het zo hard nodig heeft!

Wilma

Wilma

11-06-2009 om 13:55

En? nog wensen voor je verjaardag?

Ik heb ze ook nu weer gehoord, die ene vraag, gesteld aan jou, lieve papa van Martijn*. En tuurlijk geef je wel antwoorden die wenselijk zijn als "alles is goed" of "ik heb alles al". Maar ik weet dat je eigenlijk als eerste reflex wil zeggen "dat Martijn terug komt". Ik heb dat namelijk ook als ze mij dat vragen.

Je bent jarig. Vanmorgen je kadootjes gehad van mij en onze twee kinderen aan de ontbijttafel. De rijkeluiswens, zoals ons zo ontzettend vaak onder de neus wordt gewreven. Tuurlijk, voor 't oog een rijkeluiswens. En ja, we stralen, we hebben 't fijn, we lachen en genieten. En menen dat nog allemaal ook.

Maar lieve papa van mijn kinderen, ik zou je zo heel erg graag 't mooiste kado willen geven, als ik 't kon. Martijn laten terugkomen, hem erbij laten zijn. En met hem ook het gevoel van hoe we waren terug laten zijn. Onbevangen, heerlijk naief.

Oh ja, we prijzen ons echt heel gelukkig met wat we hebben en we hébben 't ook fijn. Maar ik wou dat ik je dit kado kon geven, naast mijn liefde voor jou en ons fijne leven zo met ons vieren en met Martijn in ons hart.

We maken er een fijne dag van, jij neemt alle wensen hartelijk in ontvangst, we hebben plezier, eten taart, zijn blij, lachen, praten.

En strakjes, als iedereen weg is, denken we saampjes even aan Martijn, even zo'n heerlijk moment, met zo'n vage glimlach om onze monden.

Je bent jarig, lieve papa van Martijn* ...

Wilma

Petr@

Petr@

11-06-2009 om 15:32

Wilma

Lieve Wilma,
ik zit hier met tranen in m'n ogen jouw berichtje te lezen...
Dikke knuffel voor jullie allebei!

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-06-2009 om 15:33

Martijn*

Een stoere blauwe kaars voor jou omdat je zo gemist wordt... altijd... maar vandaag nog wat meer...

liefs,
Petr@

Bastet

Bastet

11-06-2009 om 18:48

Martijn*

Vandaag is jouw papa jarig,jouw papa,die zo zijn best doet om er het beste van te maken!Stuur maar een zonnetje,hij heeft 'm verdiend!
Liefs,Bastet

Petra-

Petra-

11-06-2009 om 21:59

Martijn

Voor jou en jullie gezin een mooie kaars! Wat heeft jouw mama dat weer mooi onder woorden gebracht...

Papa kaars

voor de papa van Martijn, alsnog een mooie kaars, omdat ie jarig is, en ook omdat met feestelijkheden dat ene plaatsje aan tafel, extra leeg lijkt en voelt!

Kus in de wind voor jullie mooie manneke Martijn.

Liefs, Mien

Martijn en ...

Een mooie kaars voor de vader van Martijn*.
En ik laat een ballonnetje op voor M, op dit moment word je begraven. Anderhalf jaar oud... Mijn gedachten gaan uit naar je dierbaren.

Wilma

Wilma

12-06-2009 om 13:29

Lief!

Die kaarsjes, wat zijn er hier toch lieve mensen !!

Ik heb inmiddels hier heel veel droevige berichtjes gelezen, wat een leed overal weer, bah ... Gister bewust maar even niet gelezen, soms moet je jezelf maar even in bescherming nemen. Maar nu dus wel en daarom een megakaars voor iedereen die 't gebruiken kan !!

Liefs,

Wilma

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.