Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

15-04-2009 om 12:01

Wilma

Een dikke kaars voor jou omdat jouw verdriet door m'n scherm heen komt...
En een stoer kaarsje voor Martijn* omdat hij zo gemist wordt...

liefs,
Petr@

Voor mickey's o

Mickey toch... wat erg! Een heel dikke kaars voor O en D en voor jou, tegen beter weten in wellicht, maar ik hoop zó, ik hoop zó...

Bastet

Bastet

15-04-2009 om 12:35

Martijn*

Een kaars voor jou en je hele lieve mama!
Bastet

Bastet

Bastet

15-04-2009 om 12:35

Mickey

Dat klinkt niet goed,veel sterkte!
liefs,bastet

Wilma

Wilma

15-04-2009 om 14:09

Geweest

En 't viel gelukkig best nog wel mee. Dankjulliewel voor jullie lieve woorden, doen me goed !!

Groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

15-04-2009 om 14:10

Mickey

Ik brand een kaars met je mee, klinkt eng inderdaad ...

Groetjes,

Wilma

Voor wilma

een dikke knuffel...

liefs van Purk

Voor wilma

Fijn dat het meeviel. Toch een kaarsje voor jou en voor Martijn*, want het gemis is er toch weer even wat schrijnender.

emmonis

emmonis

15-04-2009 om 15:58

Voor o, van mickey

Bah, wat een rot nieuws. Ik steek een kaarsje aan voor wat warmte.

Wilma en martijn*

Ik zet er een mooie gele kaars bij voor jou en jullie Martijn*, pfff... voel het zó door het scherm heen... gelukkig viel het mee, het kraambezoek... maar verdorie... het zal nooit makkelijk en echt ontspannen zijn...

Liefs, Beertje(s)

Mickey...

...een stevige kaars erbij!

Liefs, Beertje(s)

Nikus...

...nog gefeliciteerd, en een mooi kaarsje hier voor je mams!

Liefs, Beertje(s)

Petra-

Petra-

16-04-2009 om 08:58

Mama

vandaag geen taart, maar bloemen maar bloemen op je graf. En inderdaaad, tid gaat voorbij, verdriet niet.

Ik ben weer beland in de drie dagen zone, vandaag jouw verjaardag, over drie dagen de mijne en weer drie dagen later de verjaardag van onze dochter, jouw kleindochter. En alles zonder jou, het doet zeer. Maar over 6 dagen tover ik mijn grote kinderverjaardagsglimlach te voorschijn en zorg ik dat je trots kan zijn op ons!

Petra-

Een mooie kaars voor jou op de verjaardag van je moeder!
Sterkte en toch ook een beetje veel gefeliciteerd!

Wilma

Wilma

16-04-2009 om 13:06

Petra-

Ach meis, een dikke kaars voor jou, die een stel dagen achter elkaar wil branden voor je. En tuurlijk tover je je mooiste glimlach tevoorschijn, die komt trouwens vast ook wel vanzelf. Dat loopt allemaal dwars dóór elkaar en ook weer pal náást elkaar.

Enneh, tranen of een glimlach, ik weet zeker dat je moeder hoe dan ook trots op je is !

Sterkte meis,

Groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

16-04-2009 om 13:09

Mien

Omdat ik me vandeweek, toen ik zo'n leuke roze frustelding-op-stokje zag staan, afvroeg hoe 't tuintje van Fleur* er nu uit zou zien. Vast fleurig en leuk verzorgd, da's je wel toevertrouwd. 'k Wou dat 't dichterbij was (ja nee, eigenlijk wilde ik dat 't er helemáál niet was, maar je snapt me wel) zodat ik even kon kijken en zo nu en dan zo'n roze frutsel erbij kon prikken voor haar en voor jou.

Kus,

Wilma

Polly Shearman

Polly Shearman

17-04-2009 om 10:11

Voor mijn vriendin

Ze heeft borstkanker, ik ben zo van slag, in gedachte houd ik je hand vast, bij alle onderzoeken en chemo's en operaties die gaan volgen.
liefs .

Jacoline29

Jacoline29

17-04-2009 om 14:18

Voor mijn zoon

Hij moet een lactose vrij dieet.Ik heb info mee gehad van het ziekenhuis en vind het best heftig.Zowel voor mijzelf als voor mijn zoon.
Als mijn zoon zich maar beter gaat voelen door dit dieet.

Petr@

Petr@

17-04-2009 om 15:43

Polly

Kaarsje vol hoop voor jouw vriendin, en een kaarsje vol kracht voor jou...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

17-04-2009 om 15:45

Anna

Het is wéér vrijdag. Nog even en het is wéér juli.... Zowel voor jou als voor mij. Dit jaar al weer 10 jaar dat ik mijn vader moet missen (17-07). Voor jou toch het derde jaar?
Het maakt ook niet uit, lang of kort, het gemis wordt er niet minder om, misschien alleen maar meer, daarom een warm vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

17-04-2009 om 18:48

lactose vrijdieet jacoline29...(sorry erg ot)

benje ook op de hoogte van de merkartikelenlijsten die je kunt bestellen van het voedings centrum? dat helpt om
niet gefrustreerd te raken want dan blijkt dat er nog heeeeel veel overblijft!

en het kookboek 1001 recepten bij voedselallergie is ook een grote aanrader!!!

sterkte !

reina

reina

17-04-2009 om 21:28

Voor rashid

Omdat je mama vandaag weer zo'n moeilijk dag had, je had 21 moeten worden ....

Voor n nieuwe ster aan de hemel

7 jaar aan het vechten tegen die rotziekte en nu uitgestreden.
Je mocht maar 27 jaar worden.

Ik ben blij dat ik jou mocht leren kennen en je mijn vriendin mocht noemen.

Lieve L, rust zacht.

Gula

always in my mind and in my heart

judiths mama

judiths mama

18-04-2009 om 15:18

Voor de 'oude' oma

Die inderdaad oud geworden is, 88 maar liefst, en vanochtend is overleden. Ze wilde niet meer, het was genoeg, het is goed zo.
Maar ze zal zeker worden gemist.

Saskia

roompie

roompie

18-04-2009 om 19:36

Voor die nieuwe ster

ook van mij een dikke knuf en veel met mijn gedachtes bij haar en mijn vader dezelfde ziekte.

Je was een voorbeeld hoe positief je in je leven stond, diepe buiging voor je!
gr roompie

Voor mickey's o

Vaak zijn jullie allemaal in mijn gedachten. Nog een kaarsje voor O, voor D en voor jou, Mickey.

Kaarsje in de nacht

voor jou, Mick en voor O. Wat een rottijd moet het zijn met zo'n bericht. Knuffel,
Jonne

Kaarsje in de nacht

voor jou, Mick en voor O. Wat een rottijd moet het zijn met zo'n bericht. Knuffel,
Jonne

Voor dhr. s.

Thuis ging het niet meer, het was niet meer verantwoord om alleen thuis te blijven wonen, ondanks onze thuiszorghulp 8x per dag. U had 24uurs toezicht nodig doordat u steeds viel en na moeilijk overleg moest er besloten worden dat u met spoed opgenomen moest worden. Nu zit u op een krisisplek in een verpleeghuis, heeft een overhemd aan wat niet van u is, moet naar het toilet maar er is geen tijd, alle spulletjes die u thuis had kunnen hier niet meer.
Een dikke kaars voor u en in gedachten blijft u bij me.
Sonja

Voor opa

Dag lieve, lieve, lieve, lievelingsopa. Het ga je goed!
Dag bijzondere man, dag gekke 'spekbukkumopa", dag "Oude Bram, dag lieve "Piep".

Je bent zo sterk geweest, je wilde zo graag gaan. En vanmorgen was het moment daar. Dank dat ik bij dat bijzondere moment aanwezig mocht zijn.

Verdriet, opluchting, berusting. Het is goed, het is klaar, het kaarsje is uit.

Dank voor alles, dank voor de aanwezigheid in mijn leven, dank voor jouw zijn. Dag lieve, lieve, lieve oop.

Dikke kus,

Pie.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.