Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ansulina

Ansulina

19-04-2009 om 13:37

Voor jamie

lieve kleine man ,omdat we van je houden en je missen.
Let je goed op je mama.

Ansulina

Ansulina

19-04-2009 om 13:40

Voor ryan en stephen

Omdat jullie veel te vroeg geboren zijn en niet bij jullie mama mochten blijven,voor jullie en jullie mamaeen grote kaars

Voor de opa van pie

Ik heb je opa niet gekend PieDjee maar uit jouw stukje blijkt wel dat hij bijzonder was. Voor hem en jullie hele familie een mooie kaars omdat het zo goed is maar het gemis nu toch heel groot is.
Kus!
Mick

En voor...

... iedereen die hier kaarsjes neerzette voor O, wat lief! Ik had daar al op gereageerd maar zie die posting nergens meer. Mien*, Genista, Bastet, Emmonis, Purk, Wilma, Jonne, Beertje, ik hoop dat ik niemand vergeet. Voor jullie allemaal een dikke kaars, omdat jullie allemaal stuk voor stuk dingen hebben om bij stil te staan.

Liefs, Mick

Piedjee's opa

Dag bijzondere man! Een kaarsje. En een kaarsje voor Piedjee en haar dierbaren, sterkte deze dagen. Ik wens jullie een heel goed afscheid.

Voor een vriendin

Na ruim 20 weken zwangerschap je kindje verliezen... Er brand hier een mooie kaars voor jullie en jullie kleintje*. Heel veel sterkte!

mirreke

mirreke

20-04-2009 om 11:48

Jeetje piedjee...

Wát een mooi berichtje... Wat een bijzonder persoon moet hij geweest zijn en wat fijn dat hij in je leven zo'n belangrijke plek mocht innemen.
Toen ik het las moest ik ineens zó sterk denken aan mijn vader, nu alweer bijna 11 jaar dood en ook zo bijzonder. Jammer genoeg mocht hij nooit opa worden, ik was zes maanden zwanger toen hij plotseling stierf. Als ik jouw berichtje lees kan ik me voorstellen wat voor een opa mijn vader zou zijn geweest. Dank daarvoor!
Veel sterkte voor jou en een mooi kaarsje voor je opa!

Asa Torell

Asa Torell

20-04-2009 om 12:51

Grote kaars

Voor iedereen in zorgenkinderen die er wel een kan gebruiken!

Asa Torell

Asa Torell

20-04-2009 om 20:19

Ook een kaars

voor Kuzco, gewoon omdat ik hoop dat het met haar man goed gaat en goed blijft gaan!

Mirreke

Fijn dat je door het lezen van de posting een fijn gevoel kreeg Kennelijk leken jouw vader en mijn opa op elkaar. 2 bijzondere mannen!

Jij ook sterkte, het gemis blijft altijd. Hoelang het ook geleden is dat een geliefde overleden is.

Piedjee.

Petra-

Petra-

21-04-2009 om 08:06

De troostboom

Ik was vanmorgen vroeg in het bos en moest denken aan dit gedicht:

De troostboom

Kom maar onder mijn takken
verschuil je in mijn groen
net zoals de vogeltjes
ook bij mij wel doen

Zoek er maar een plaatsje
mijn arme, lieve kind
Ik ruis voor jou mijn blaadjes
met de lieve zachte wind

Droog de tranen uit je ogen
Vertel het mij maar allemaal
Er is geen boom hier die niet luistert
naar jouw verdriet en jouw verhaal

Is er even niemand anders
die zijn armen om je kan slaan
Leg je armen om mijn stam heen
en laat de tranen dan maar gaan

Hoewel ik niet kan praten
hoor ik wel wat je bedoelt
en ik denk dat voor je weggaat
je m'n troost wel hebt gevoeld

Neem een blaadje van mij mee
Droog daarna je laatste traan
En weet dat er een boom is
die voor jou zal blijven staan

Christa.A

Christa.A

21-04-2009 om 10:59

Mam

Vandaag is ons meisje jarig...... 8 jaar alweer mam! Ze gaat steeds meer op u lijken lieve mamma :o\
Ik mis u vandaag net even meer dan anders mam..... over 2 weken ben ik jarig en 4 dagen daarna zou u jarig zijn geweest mam :o( Ik word 40 en u zou 65 geworden zijn..... Alletwee een mijlpaal....
Dikke kus, uw Troela!

kaatje66

kaatje66

21-04-2009 om 11:38

Voor mijn vriendin

Ik wil een kaarsje aansteken voor mijn vriendin. Ze is dinsdag 14 april overleden aan borstkanker. Ze heeft er 2 jaar voor gevochten en het niet gewonnen. Ze was pas 40 jaar en laat 2 kinderen achter van 3 en 12 jaar en haar man. Het afgelopen jaar heeft ze alles nog uit het leven gehaald. Gefeest, weekendjes weg geweest, etc. Wij hebben haar afscheid "gevierd" in het cafe, geen koffietafel maar we hebben een pilsje gedronken op haar. Zo had zij het gewild.
Wat zullen we haar gaan missen!!!

Voor piedjee

Om je deze dagen een beetje door te helpen. Kus!

Polly Shearman

Polly Shearman

21-04-2009 om 14:20

3 kaarsjes

1 voor vriendin, die vandaag weer naar het ziekenhuis is voor verdere onderzoeken, vrijdag hoort ze hoe ver gevorderd de borstkanker is.

1 voor een vader bij sportclub zoon, hij vertelde me dit weekend dat hij maagkanker heeft, niks meer aan te doen, waarschijnlijk nog minder dan een jaar heeft

1 voor mijn ruudje, in de hoop dat morgen bij de kinderarts blijkt dat het gewoon een onschuldige ontsteking is. En dat hij dan maar weer snel kan lopen, rennen en springen!

roompie

roompie

21-04-2009 om 14:48

Voor een 6 jarige

Voor een 6 jarie amerikaanse jongen die gisteren dood is gegaan als gevolg van een virus.
Hij heeft dezelfde stofwisselingsziekte; Barth syndroom, als mijn kind en is even oud!!
rbbrbrbr komt ineens heel dichtbij!

dikke kus in de wind voor jou Michael
gr roompie

Petra-

Petra-

21-04-2009 om 21:22

Polly

voor jullie een kaarsje, voor hoop dat het niet zo is!!!

Petra-

Petra-

21-04-2009 om 21:23

Voor mijn mama

de slingers hangen, de balonnen zijn opgeblazen. Ons meisje wordt alweer 10, je hebt haar nooit gekend en ik vraag me zo vaak af hoe het zou zijn....

Asa Torell

Asa Torell

21-04-2009 om 23:18

Kaarsje voor pollyruud

Ik hoop dat het zal meevallen morgen en het iets is wat gewoon snel beter zal gaan!

Ook voor pollyruud

Een mooi stoer kaarsje, dat het niet is wat het nu lijkt te zijn.

Polly Shearman

Polly Shearman

22-04-2009 om 11:35

Helaas

Geen goed nieuws voor babyruud. zie gezondheid

Voor jannes slutter

Helaas is hij veel te vroeg gegaan. Op een leeftijd van 3 jaar hoor je niet ziek te zijn en veel pijn te hebben.
R.I.P.
Pukkie

reina

reina

22-04-2009 om 20:09

Kaatje 66

Een kaarsje voor je vriendin en voor jou....

reina

reina

22-04-2009 om 20:10

Babyruud

Een klein glanzend kaarsje voor baby ruud

reina

reina

22-04-2009 om 20:11

Voor iedereen

Er moeten zoveel kaarsjes aangestoken worden, deze is voor iedereen die verdriet heeft, een kindje moet missen, een ouder moet missen, een vriend(in) moet missen....

Voor de man van onze oppas

in geen jaren bij de huisarts geweest....en nu...chronische lymfatische leukemie in de derde fase. Wat een onzekere tijd gaan jullie tegemoet. Een mooie kaars voor jullie!

knuffel van Purk

van Mij

van Mij

22-04-2009 om 23:41

Voor twee lieve mensen

Voor mijn lieve vriendin,en voor een heel klein jongetje,allebei ernstig ziek,brand ik een hele mooie warme kaars.

Saria

Saria

23-04-2009 om 02:12

Voor kayleigh

Voor dat hele kleine meisje met wie het nu zo slecht gaat, dat kleine meisje wat al maanden zo hard vecht en van zo ver is gekomen.

Bastet

Bastet

23-04-2009 om 07:46

Martin bril

Een goed schrijver,veel te jong overleden...
Bastet

Petra-

Petra-

23-04-2009 om 09:29

Voor

mijn pedicure, je bent bevallen van een zoon, voldragen zwangerschap en jullie zoon heeft het niet gered...Ik brand een kaarsje voor jullie, voor nu, voor de komende dagen en voor kracht om verder te gaan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.