Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
emmonis

emmonis

09-04-2009 om 20:59

Mickey

Een kaars voor jou en je moeder, omdat je haar zo mist.

Grote fakkels...

...zoveel mensen die worden gemist, zoveel mensen die een kaarsje kunnen gebruiken. Voor wat licht en warmte, gelukkig ook weer voor hoop en moed, helaas ook weer voor pijn en vedriet. De gebruikelijke fakkels, voor ieder die het zo goed gebruiken kan! sorry dat ik geen namen noem, om niemand te vergeten... kracht, warmte, moed, hoop, geloof en zoveel meer...

Liefs, Beertje(s)

Dropke

Dropke

10-04-2009 om 02:26

Omdat het weer goede/slechte vrijdag is

Ik wil het niet uitleggen. Theetje ik mis je !!
Ik zal best nog even huilen morgen, maar weet dan dat er mensen zijn die me steunen. Alweer 2 jaar, liefs je dochter..je meiske..

een lieve verdrietige knuffel, Drop

Petra-

Petra-

10-04-2009 om 09:59

Dropke

Een hele grote knuffel voor jou!

hasse simonsdochter

hasse simonsdochter

10-04-2009 om 12:01

Een kaarsje voor mijn zoon

omdat hij het zo moeilijk heeft...

Lieve dropke

Een kaars voor jou en je vader....

Voor rosina

Een mooie warme kaars, omdat deze zwangerschap nu al geeindigd is....

Petr@

Petr@

10-04-2009 om 20:25

Anna

Alweer vrijdag dus voor jou hier het vrijdagkaarsje....

liefs,
Petr@

Voor dropke

wat een herinneringen, wat een emoties...het is altijd al lastig, maar deze dagen helemaal.

Een mooie kaars voor jou en je gezin! Maar ook voor de rest van je familie, op hun manier zullen zij ook denken aan deze dagen en worstelen met hun gevoelens.

Dikke knuffel,

van Purk

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

·´¯`·­» Evy-Leigh «­·´¯*

11-04-2009 om 00:07

Grote kaars voor de familie van dat 9 jarige jongetje dat....

overleed 3 dagen nadat hij de DTP -BMR prik heeft gekregen....
en waar de doodsoorzaak ee grote kans is dat ie bij deze enting ligt...

ik leef erg met deze ouders mee.....
je ergste nachtmerrie...

Hasse

meid een warme krachtige kaars voor jou als je kind het zo moeilijk heeft heb jij het ook niet makkelijk.

Jacoline29

Jacoline29

11-04-2009 om 18:06

Mijn schoonmoeder

Vandaag zou ze 60 zijn geworden,alle reden voor een groot feest.Ze mocht maar 49 worden.
Schoonvader is wel inmiddels 2 1/2 jaar geleden hertrouwd met een lieve vrouw,de kinderen zien haar als oma.Wel gaan we 1x p/j naar de gedenkplek,dan leggen we de kinderen uit dat dat ook oma is.

emmonis

emmonis

11-04-2009 om 21:25

Morgen

Morgen zou je 76 jaar worden. Lieve papa, we moeten je nu al ruim 2 jaar missen, maar het lijkt nog maar zo kort geleden.

emmonis

emmonis

11-04-2009 om 21:34

Hasse

Dit doet echt pijn. Ik wil jullie veel liefde en kracht toe wensen.

reina

reina

12-04-2009 om 10:38

Een paaskaarsje

Een paaskaarsje voor iedereen hier die deze Paasdagen beleeft met verdriet en gevoelens van groot gemis.

Kaarsje voor dantes

Omdat je deze op zich zo vrolijke dagen nu met zo'n zorg in je hart ingaat. Iemand heeft melding gedaan bij het AMK, je weet niet wie, en je kunt je verhaal pas dinsdag gaan doen... Sterkte voor jullie gezin!

Voor inger*, alvast voor morgen...

Lieve Inger*, morgen zou je 42 worden... het is gelijk bijna een jaar terug dat je hoorde dat er weer van alles was gevonden in je lichaam... Je vocht dapper en zonder klagen, een oneerlijke strijd, je haalde net de herfst... Je wordt gemist, meis! Veel kracht voor je man en dochter, moeder en broer... Ik plaats hier een mooie gele zonnebloemkaars.

Liefs, Beertje(s)

Marsudan

Marsudan

12-04-2009 om 23:06

Vandaag...

5 maanden geleden... En juist vandaag is pa voor het eerst zonder jou naar GC. Wat zal het aan de ene kant moeilijk zijn... Aan de andere kant al die mooie herinneringen, en de plek waar je zo graag heenging. Gelukkig is hij niet alleen, zus, zwager en neefje zijn mee.
Volgende keer ga ik mee, mama. En dan gaan we daar echt afscheid van je nemen. Op één van de mooiste plekjes van het eiland. Ooit, in een ver verleden, de plek waar ik ten huwelijk werd gevraagd. 2008 was een jaar van afscheid nemen, uithuilen en opkrabbelen. In de toekomst is dàt juist de plek om jou echt te laten gaan...
Let een beetje op ons, vanaf je wolkje...
X kus

roompie

roompie

13-04-2009 om 12:28

Voor iedereen

een dikke kaars voor iedereen waar de paasdagen ineens ene randje heeft gekregen!

mis je pap!!
gr roompie

roompie

roompie

13-04-2009 om 12:29

Nikus

dikke knuf voor jou!!
een hele moeilijke dag, morgen!
Ik kan me nu voorstellen hoe je je mams mist!!
gr roompie

Petra-

Petra-

13-04-2009 om 21:53

Nikus

een stevge knuffel voor jou, voor morgen en de dagen erna. Het blijft zoo moeiijk...

Nikus

knuffel en een kaarsje voor jou

Petra-

Petra-

14-04-2009 om 14:10

Nikus

voor jou, speciaal vandaag, een mooie kaars, een zakdoek om je tranen te drogen en een knuffel voor kracht om door te gaan!

Nikus

van harte gefeliciteerd met je verjaardag, hoe dubbel het ook zal voelen!

Een kaars en een boer'n zakdoek

reina

reina

14-04-2009 om 20:34

Nikus

felicitaties en een arm om je heen....

reina

reina

14-04-2009 om 20:36

Voor kaatje en voor mayte

Een kaarsje voor jullie, omdat het april is ...

Petr@

Petr@

14-04-2009 om 22:26

Nikus

Gefeliciteerd en een kaarsje voor jou omdat je jouw moeder zo mist...

liefs,
Petr@

En de grootste dikke vette kaars die ik vinden kan

Voor O. Omdat een nieuwe tumor krijgen op de plek waar je bestraald wordt, nou niet bepaald een goed teken is (.
Liefs, Mick & gezin

Voor o (van mick)

en voor jullie zelf! Dat klinkt inderdaad niet goed!

k zet een mooie, sterke kaars naast de jouwe!
Sterkte!
Mien

Wilma

Wilma

15-04-2009 om 09:26

Martijn*

Omdat ik al een paar dagen zo enorm veel aan je moet denken, omdat ik zometeen op kraamvisite ga.

Ik had met jou ook zo graag gewild dat er gewone kraamvisite was. Thuis. Met beschuit met muisjes, met echte kadootjes, met veel bewonderende blikken naar jou, met lovende woorden en oh's en ah's en gewoon álles erop en eraan.
Ik ben natuurlijk enorm dankbaar met de paar mensen die je wél konden zien, als je goed genoeg was om wat meer mensen te zien dan alleen je papa en mij. Maar dat was niet zo vaak, is niet érg, als wij maar bij je konden zijn en dat kon, heel vaak.

Had ik toen geweten, wat ik nu wist, dan had ik je aan de hele wereld laten zien, hoe prachtig je was, hoe je soms door alles heen een lachje liet zien, hoe je lieve geluidjes klonken.

Dan had ik je meegenomen naar buiten, had je de lucht écht mogen zien, niet alleen het ziekenhuisplafond, had ik je de vogeltjes laten horen, niet de saturatiemeterpiepjes, had ik je gele bloemen laten zien, zo geel als het geel van je bedje, had ik je de zon laten voelen ...

Lieve Martijn, ik ga zo op kraamvisite (en gelukkig is 't een meisje, dat scheelt een ieniemini-beetje) en ik wéét dat je bij me bent, maar schatjelief, ik mis je zó erg dat 't pijn doet.

kus, Mama.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.