Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maatje

Maatje

05-04-2009 om 21:17

Voor alle lieverds...

... die vast en zeker een fijn weekend hebben gehad, maar die iemand missen, juist ook als het fijn is. Voor alle lieverds die hun kind(eren) hebben moeten laten gaan, wiens weekenden er nu heel anders uit zien dan wanneer hun schatten waren blijven leven. En bij deze laatste gedachte denk ik aan jou vooral, Mien*, met Fleurtje in jouw hart en hoofd.

En ik brand een kaarsje voor alle lieverds die ik liefheb, met heel mijn hart. En voor mijn oom, die zo ontzettend gemist wordt, om wiens heengaan zo veel verdriet is. Het eind van een leven, en hoe 'staat het er dan voor'? Nou, bij jou, lieve oom, om jou heen staat het er zo voor: jij wordt gemist, jouw naasten missen jóu! Als mens, omdat je zo bewust leefde, zo veel nadacht, zo veel woorden had voor iedereen die ze nodig had. Omdat je zo opmerkzaam was, de wonderen in de wereld opmerkte, niet schroomde daar bij stil te staan. En ik, ik sta daar ook bij stil. Ik vind het fijn dat ik je kende, kan zien wat jij betekende. Goed om bij stil te staan. Een kaarsje voor jou.

Liefs,
Maatje

Petr@

Petr@

05-04-2009 om 21:49

Maatje

Een kaarsje voor jou omdat jij jouw oom zo mist. Uit jouw beschrijving lees ik dat hij een bijzonder mens was, net als jij met jouw mooie en lieve teksten hier voor iedereen...

liefs,
Petr@

Voor de soldaat

die gesneuveld is in afganistan.

Minet

Minet

07-04-2009 om 09:31

Voor alle italianen

die in de prachtige Abruzzen gestorven zijn door de aardbeving. En dan natuurlijk nog een kaars voor alle mensen die daar dakloos zijn geworden.

Bastet

Bastet

07-04-2009 om 10:40

Soldaat

Voor die jonge soldaat,pas een week in Uruzgan...
Bastet

Bastet

Bastet

07-04-2009 om 10:40

Aardbeving

Voor alle slachtoffers van de aardbeving,ik ben er stil van....
Bastet

Petra-

Petra-

07-04-2009 om 16:30

Voor alle italianen

die wel wat kracht en hoop kunnen gebruiken!

Petra-

Petra-

07-04-2009 om 16:32

Voor de 20-jarige soldaat

die gister is omgekomen in Kamp Holland. Een kaars voor de nabestaanden, voor de andere gewonden maar ook voor alle soldaten in Afghanistan.

Petra-

Petra-

07-04-2009 om 16:33

Voor alle lieve mensen hier

een mooie felle kaars. Las vandaag in de krant:

"De tijd gaat voorbij, het verdriet niet"

En ja dat is waar...

Maatje

Wat een bijzonder stukje schrijf je, over jou, over jullie, over je oom die je zo mist

Fijn dat je zulke warme herinneringen hebt, verdrietig dat je hem moet missen!

(en natuurlijk lief dat je ook aan Fleur en ons denkt!)

Mien

reina

reina

07-04-2009 om 19:04

Voor iedereen hier

Een mooi warm vlammetje voor iedereen hier die weet wat groot gemis is, het zijn er zoveel ......

Petr@

Petr@

07-04-2009 om 19:07

13 jarig meisje

Een dikke kaars voor de ouders en familie van het 13-jarige meisje dat vanochtend op weg naar school aangereden is door een auto en ter plekke is overleden...

Petr@

Bastet

Bastet

07-04-2009 om 21:19

Kaars

Een kaars voor de veel te jong overleden oom van mijn man...en voor de mensen in Italie,alweer een zware beving...
Bastet

Voor de fam froger

Veel sterkte en n kaars voor warmte en steun om dit grote verlies te verwerken.

Gula

Mama

Op je verjaardag een mooie kaars. 71 zou je worden nu. Zou je net zulk mooi wit haar hebben gekregen als je eigen moeder? Soms ben ik daar wel eens nieuwsgierig naar
Het is jammer dat je je kleinkinderen niet meer meemaakt, wat zou je trots geweest zijn!

Kus in de wind, Mickey

Petr@

Petr@

08-04-2009 om 17:16

Mickey

Een warm kaarsje voor jou op de verjaardag van je moeder...

liefs,
Petr@

Mickeymoeder

Een kaars erbij van een vriendin die u nooit hebt mogen leren kennen. Voor uw verjaardag.

Jade

Jade

08-04-2009 om 18:22

Mickey,

voor jou en je moeder een mooie kaars op haar verjaardag

Minet

Minet

08-04-2009 om 19:16

Mickey

Voor jou een mooie kaars, omdat je moeder die je soms zo mist vandaag alweer 71 zou zijn geworden.
Liefs, Minet

Even oud (mick)

Het is ook zo, jouw mama, net zo oud als de mijne, waar we afgelopen zondag in het zonnetje zaten. Ik had het jou, je papa en mama ook zoooooooo gegund!

Omdat het niet zo mocht zijn en omdat je haar (hun!) blijft missen, vandaag een speciale moederkaars, ze zou vast hartstikke trots op je zijn!

Dikke kus, Mien

Petr@

Petr@

08-04-2009 om 23:16

Rosina

Een kaars vol hoop voor jou en ukje...
En daar zet ik een roze kaarsje naast voor Senna*

liefs,
Petr@

Bastet

Bastet

09-04-2009 om 07:37

Mickey

Te laat,maar toch een mooie kaars voor jouw mama!!
liefs,Bastet

Voor mayte en haar gezin

Omdat Pasen dit jaar op 12 april valt....
Ik denk aan jullie xxx

Wieke B.

Wieke B.

09-04-2009 om 11:28

Voor iedereen

die wat licht in de duisternis kan gebruiken, steek ik een kaars aan.
En heel egoïstisch steek ik ook even een kaars aan voor mijn familie en mezelf, omdat 11 april eraan komt en ik tegen die dag opzie. De dag dat mijn ouders 50 jaar getrouwd zouden zijn.
Mama ik mis je na 10 jaar nog steeds, je zou zó van mijn kinderen genoten hebben en ik had zó graag nog heel veel willen delen met je. Papa, ik heb geprobeerd om te zorgen dat je as bij mama zou komen op jullie 50ste trouwdag, maar helaas, dat kon niet geregeld worden....

Lieverds!

Wat veel kaarsjes, dank jullie wel! Ik zit er van te blozen en te sniffen tegelijk. Bastet, wat nou dag te laat, het is nooit te laat voor een kaarsje. Jullie zijn schatten.
Zie je dat mam, wat een hoop lieve mensen hier! En dat op dat zogenaamd kille internet, dat je altijd maar niks vond
Liefs, Mick

En ik zet er nog een heel rijtje kaarsjes bij

In willekeurige volgorde...
Voor Mayte, omdat het met Pasen alweer een jaar geleden is dat jullie Vincent* moesten laten gaan.
Voor Kaatje, omdat het op 11 april een jaar geleden is dat jullie Bas* los moesten laten. Het is ook mijn verjaardag maar naast alle feestelijkheden zal ik dit nooit meer vergeten.
Voor Wieke, die ook tegen die dag opziet, en voor haar familie.
Voor Bastet, en jouw kleine Lio*, die er alweer zooooo lang niet meer is.
Voor Mien, omdat jullie kleine Fleur* alweer zo lang van je vandaan is. En omdat jij altijd een lief woord hebt dat werkelijk troost.
Voor Petr@, die altijd trouw kaarsjes aansteekt voor iedereen.
Voor Genistavader, dat het maar zo goed vooruit mag blijven gaan allemaal. Ben echt blij voor jullie!
Eentje voor alle papa's, mama's en kindjes (groot en klein) die gemist worden.

En nog een grote voor iedereen die niet genoemd is maar die wel een vlammetje kan gebruiken.
Liefs, Mick

Mickey, wat lief!

Zo onderhand durven we toch te geloven dat het werkelijk vooruitgaat en dat hij niet over 2 dagen weer voor weken in het ziekenhuis ligt. Wat lief van jou, dat kaarsje. Verder zet ik naast elk kaarsje uit jouw rijtje een kaarsje van mezelf. Plus eentje voor jouzelf.

Voor kaatje

Zaterdag een jaar geleden... ik denk aan jullie!

Voor dropke

Voor jou Dropke, gewoon omdat ik aan je denk.

Voor rosina

Lieve Rosina een kaars voor jou omdat ik zo blij voor je ben dat je weer zwanger bent, en omdat het gemis van jullie kleine Senna* zo groot en zo verdrietig is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.