Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Dropke

Dropke voor jou een mooie warme kaars!!
En mensen dank jullie wel voor de aandacht voor ons en Enzo*, dat is zo lief.

Fakkels voor iedereen

Wil niemand vergeten, en iedereen hier heeft het zo nodig... dus 'gewoon' heel veel fakkels erbij. Voor iedereen die wel wat extra warmte, licht, hoop, troost, kracht en nog zoveel meer gebruiken kan.

Liefs, Beertje(s)

Voor mijn meiden

Die het zo moeilijk vinden dat mama weer naar het ziekenhuis moet.
En voor mezelf omdat ik het zo moeilijk vind om mijn meiden weer achter te moeten laten.......

Pind@

een hele grote dikke mooi krachtige kaars voor jou om alles goed door te komen!
en twee kleine voor je meiden die mama moeten missen.
En een voor pindo die alle dames moet troosten en verzorgen.het komt wel goed schatje ! (((Pind@)))

Voor vincent

26 maart 2007, mijn broer overleed. In 1 harde klap was onze wereld voorgoed anders. Ik weet nog goed dat ik die nacht niet kon slapen en hier maar een beetje zat te dwalen. Toen las ik hier de berichtjes voor Vincent en zijn familie. Die dag was hun leven ook veranderd.
De afgelopen dagen waren niet makkelijk, we proberen om ons gemis, ons verdriet, onze pijn vorm te geven en steeds moet ik dan denken aan Vincent en zijn familie. Aan hoe snel alles anders kan zijn en hoe belangrijk het is om in het nu te leven.
Nou ja... daarom brand ik een mooi kaarsje voor Vincent vandaag.
Marjan

Ik zet er eentje naast

voor Vincent!

knevel

knevel

31-03-2009 om 22:13

Voor dropke

Een kaars voor jou, Dropke. Omdat je je vader mist. Omdat je het fysiek niet makkelijk hebt (gehad). Ik heb veel aan je gedacht, na de operatie. Hoe gaat het nu met je? Was de uitslag (relatief) ok?

liefs Eveline

Petra-

Petra-

01-04-2009 om 09:15

Voor mari

een grote vlam voor kracht!

Petra-

Petra-

01-04-2009 om 09:16

Mien

Voor jou een mooie kaars, omdat je altijd weer de moeite neemt om naar een ander te luisteren!

Voor jou, Henk en jullie Fleur een mooie kaars!

Minet

Minet

01-04-2009 om 09:24

Alweer 6 jaar

Alweer 6 jaar ben ik de oudste van het gezin, ipv jij.
Alweer 6 jaar hebben mijn ouders hun oudste zoon niet meer
Alweer 6 jaar moeten 2 meiden zonder hun vader verder, met alle zeer ingrijpende gevolgen van dien
Alweer 6 jaar heeft mijn schoonzus haar man niet meer
Alweer 6 jaar zijn wij als ooms en tantes druk met het zorgen voor en de zorgen om de meiden

Voor iedereen die jij achterliet een grote kaars vandaag

Liefs, je zus

Sancy

Sancy

01-04-2009 om 10:27

Minet

Daar zet ik een grote warme kaars naast!

Petra-

Petra-

01-04-2009 om 10:53

Minet

voor jullie een mooie kaars!

Petra-

Petra-

01-04-2009 om 10:55

Lief vriendinnetje

Vier jaar geleden waren dit de laatste dagen van je leven, en ze waren zwaar. En nu, nu schijnt de zon en ik ben helemaal niet blij. Ik mis je...en het doet zeer.
Kus in de wind!

Minet

Voor jou en voor je zus' gezin een kaars.

roompie

roompie

01-04-2009 om 14:35

Lieve pap

net zo snel als de laatste weken van jou gingen gaat de tijd nu ook door. al twee weken zonder jou!!
dikke kus roompie

Petra-

hee, wat heerlijk, een warm kaarsje! Dank je wel!
Liefs, Mien

En verder

een regenboogkaars, voor iedereen die in deze rubriek komt kijken of schrijven..

Elke keer´verlies en verdriet´ aanklikken, misschien in de hoop op herkenning, misschien om mee te leven, maar altijd met een warm hart, van meeleven of vol van verdriet

Voor iedereen die het kan gebruiken, een grote vlam!

Assepoester

Assepoester

01-04-2009 om 22:10

Voor mijn lieve stiefmoeder

die vandaag te horen heeft gekregen dat ze nu echt niet meer beter wordt. Of het nog een paar maanden is of een paar jaar, dat weten we niet, maar ze wordt niet het hoogbejaarde besje zoals wij allemaal hoopten...

Mariska

Mariska

01-04-2009 om 23:05

Voor brechtje

2 jaar geleden op deze dag bleek jouw hartje niet meer te kloppen... Vandaag heb ik geregeld terug gedacht aan die dag... Kusje in de wind voor jou en knuffel aan je mama...

Pind@

omdat je je vandaag vast nog niet echt lekker voelt ik denk aan je meis!

Wilma

Wilma

02-04-2009 om 09:22

Bastet

Een verjaarskaarsje voor jou, Proficiat meis! En een mooie barok-kaars ernaast voor Lio*, die erbij had moeten zijn ...

Dikke kus,
Wilma

Bastet

tussen al die kaarsjes op jouw taart, een bijzondere, voor je meissie Lio*

Van harte!
Liefs, Mien

Bastet

Bastet

02-04-2009 om 17:55

Wat lief....

Bedankt lieverds!!

Kaarsjes voor...

...iedereen hier die het zo goed gebruiken kan. En vandaag een speciaal kaarsje erbij voor Toni*, de 'tante' van mijn man. Is het echt 7 jaar terug? vergeten doen we je niet! Kus in de wind...

Liefs, Beertje(s)

Bastet, minet en mien

Bastet, op je verjaardag (nee, net er na zie ik) een mooi kaarsje, voor jou en je oudste meisje Lio*.
Minet, voor jou en het gezin van je zus er eentje naast, ook een beetje laat maar niet minder gemeend.
En Mien, voor jou en je kleine Fleur, omdat je altijd een lief en bezorgd woord voor een ander hebt.
Ook nog een kaars voor O en gezin, omdat je de moed niet opgeeft!

Liefs, Mickey

Gerdina

Gerdina

03-04-2009 om 05:26

Sannie

Ik had het je zo gegung, over een half jaar een baby'tje in je armen.

Frans

57 jaar en het gevecht verloren die rotziekte heeft weer gewonnen. Een kaars voor jou ajuus !

Voor een vriendin

Vriendin M, die haar jongens, de vriendjes van mijn jongens, moet vertellen dat hun neefje van 1 jaar toch op korte termijn waarschijnlijk gaat overlijden. Sterkte. En een kaarsje erbij voor de ouders van neefje, die ik ook wel ken. En voor zijn zusje, die het er zo moeilijk mee heeft en bovendien toch aandacht tekort komt...

mijk

mijk

03-04-2009 om 20:59

Voor tim

omdat je gewoon nog in mama's buik had moeten zitten..

Mijk

Petr@

Petr@

03-04-2009 om 22:21

Anna

Na deze zonnige dag een knalgeel vrijdagkaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.