Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Wilma

Wilma

22-03-2009 om 13:24

Roompie

Ik lees het nu pas. Gecondoleerd. Wat is het snel gegaan zeg, vreselijk.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

22-03-2009 om 13:26

Enzo

Lieve Geerke,

Ja, wat was het een prachtdag hè, zo vol zon. Passend bij zo'n prachtventje en bij jullie fijne gezin. Vier jaar, goh ...

Kusjes in de wind voor 'm,

groetjes,
Wilma

Wilma

Wilma

22-03-2009 om 13:27

Bastet

hè bah meis, wat een akelig en oneerlijk bericht schrijf je daar. Bah, rotziektes ook overal ...

Liefs,
Wilma

Voor mijn vriendin

die vandaag haar paps heeft verloren..........

Lieve oom B, rust zacht.

gula

Morganafata

Vandaag ook twee kaarsjes van mij. Eentje om afscheid van een aantal dromen te kunnen nemen, eentje met een heel helder licht voor je nieuwe toekomst. Je komt er, Morgana. Je komt er!
Kus

mirreke

mirreke

23-03-2009 om 10:30

Voor enzo en voor geerke

een te late lentegele kaars...
Ik denk heel regelmatig aan Enzo, hij heeft zo'n indruk op me gemaakt. Wat jammer dat ik zijn dag vergeten ben.
Geerke, ineens schieten de tranen me in de ogen bij het beeld van jullie bij het grafje van Enzo. Wat fijn dat het zo'n mooie dag was, wat fijn dat het er daar nu zo fleurig uitziet. Maar ik vind het zo erg ook, dat je als ouder blij bent dat het grafje van je kind er leuk uitziet. Snap je, ik zou zo graag willen dat het anders was, maar dat heeft helemaal geen zin. Ik ben blij voor jullie dat jullie zo'n troostend godsgeloof hebben...

roompie

roompie

23-03-2009 om 19:43

Goede reis pap

daaaaaaaaaaaaaag lieve pap,
je hebt een bijzonder afscheid gehad, heel waardig en mooi!!
heb je dik verdiend!!
goede reis, ik ben misselijk van alle emotie's.
Kan het nog niet bevatten............
jij mijn grote sterke papa is er niet meer.
gr roompie
dikke kaars voor jou hier!

Ikke

Ikke

24-03-2009 om 19:55

Voor mezelf

Omdat het even helemaal niet meer gaat. Omdat ik mijn moeder zo mis. Omdat ik de kinderen afsnauw terwijl ze dat niet verdienen. Omdat ik alleen bij een psych wat kwijtkan. Geef mij weer wat licht in het donker met een kaarsje.
Ikke

Roompie

een dikke knuffel voor jou en een mooie kaars voor je paps.

Ikke

Hé klinkt niet prettig zeg!
een zee van kaarsen voor jou en als je wil mailen om je boosheid op mij af te snauwen ipv op je kids ben je welkom hoor ! jan nicole94 @ hotmail .com (maar dan alles aan elkaar)((((((ikke)))))))

Hetty (en gewoon ook wat gedachten)

Lieve Hetty, ja we ervaren het wel als een soort mijpaal. Enzo* was anders bij Reimer in de klas gekomen, Reimer zit nu in groep 2, in de enige kleutergroep, een 1-2combi. Dat is wel een raar gevoel. Vorige week hadden we een crematie van een veel te jong gestorven moeder van twee vriendinnen van ons (een tweeling), en die gekleurde handjes van de kleinkinderen op de kist, die waren nogal confronterend..... maar ook het besef dat je je moeder niet meer hebt, NOOIT meer, en tegelijk weer die handjes die zo aan Enzo* doen denken.... heen en weer geslingerd worden tussen twee soorten van enorm gemis.... dat vond ik echt heel zwaar. Daarnaast het grote verdriet dat je ziet bij je vrienden, het raakt je zo diep, je herkent alles. Alles twee keer....

Bastet

Bastet

25-03-2009 om 07:36

Geerke

Sterkte meis,dat de zon maar snel weer mag schijnen voor jullie!
liefs,Bastet

Geerke

Ik had ook al een berichtje op je hyves gezet maar ook hier even een knuffel voor je (((((geerke)))))

Petr@

Petr@

25-03-2009 om 19:51

Petra-

Een kaarsje vol hoop op een goede uitslag maandag...

liefs,
Petr@

Meelever op afstand

Meelever op afstand

25-03-2009 om 19:53

Joanne

Een lichaam gevonden in Aalten. Joanne al zo lang vermist... Het kan haast niet anders.... Alle hoop voorbij of is ze het niet en is er nog ergens een sprankje? Wat een marteling en verdriet voor haar ouders en familie.
De dikste kaars die ik vinden kan voor Joanne en haar familie.

Hetty,*

Hetty,*

25-03-2009 om 21:46

Geerke

Ik kan me je gedachten en gevoelens voorstellen. Ik merk (ook?) dat ik me dat soort dingen nu veel meer aantrek dan voor Mika's geboorte (en overlijden), juist omdat ik nu weet waar iemand doorheen moet.
Natuurlijk leefde ik daarvoor ook met iemand mee, maar het gevoel is nu intenser denk ik. Al probeer ik dat ook wel weer te ontwijken omdat ik merk dat het mij snel in een dip brengt omdat ik teveel met een ander mee leef. Hmmmm... ook wat gedachten zo op het einde van dit berichtje. Moeilijk onder woorden brengen ook.
Ik heb ook vaak met bijzondere gezinsgebeurtenissen dat ik gewoon een gezinslid mis: dierentuin, vakantie, bruiloft, dat soort dingen.
Groetjes Hetty,*

Gerdina

Gerdina

25-03-2009 om 23:25

Voor h.

30 jaar nog maar was je. Je wilde nog zo veel. Heel veel sterkte voor je ouders, zussen en allen die van je houden.

Margriet*

Margriet*

26-03-2009 om 17:02

Een kaars voor de familie

van een moeder die gisteren op veel te jonge leeftijd is overleden......... Ze laat drie jonge kinderen na.

Voor puck2

Ik zie haar nog steeds niet posten - dus een kaarsje kan ze wel gebruiken. Voor jou, Puck.

Asa Torell

Asa Torell

26-03-2009 om 21:23

Allemaal kaarsjes

voor iedereen in Zwanger Worden, die soms al zo lang bezig zijn, en voor wie ik zo hoop dat het gauw wel zal lukken!

Voor mijn vriendin

die morgen definitief afscheid moet nemen van haar paps.

N hele dikke kaars brand hier morgen tussen 11 en 12 lieverd, de tijd van het afscheid.

denk aan jullie

gula

Petr@

Petr@

26-03-2009 om 22:34

Anna

Dit keer een te vroeg vrijdagkaarsje voor jou...
Een narcisgele!

liefs,
Petr@

Dropke

Dropke

27-03-2009 om 10:36

Voor mijn vader

Die vandaag 61 jaar zou zijn geworden...

Voor de familie van joanne noordink

Wat er al gevreesd werd is waar. Het stoffelijk overschot dat woensdag in Aalten werd gevonden is inderdaad van Joanne.
Ik wens haar familie heel veel sterkte toe in deze o zo moeilijke tijd en hoop dat de media ze met rust zal laten.

Pukkie1975

ilsepilse

ilsepilse

27-03-2009 om 17:08

Voor iedereen

die ik de laatste tijd niet meer gezien heb (gelezen).
een mooie dikke kaars.
Ook voor de ouders van Joanne, ik had het verhaal id telegraaf gelezen afgelopen weekend en gehoopt dat ze haar nog levend zouden terugvinden ....helaas

ik ben terug ah werk, na het ongeval van mijn man, het gaat heel wat beter, nu alweer 7 weken geleden dat het gebeurde ...
hij zegt ook nu ik thuis ben en alle life shows en national geografic verhalen op tv zie dan denk je ook dat het leven zoo over kan zijn...

Bedankt nog voor jullie medeleven toen het deed heel veel deugd ook van (on)bekenden bemoedigende woorden te krijgen.

xx ilse

krin

krin

27-03-2009 om 17:28

Voor koos

Omdat ik zijn naam genoemd wil hebben. Sterkte met je laatste loodjes, old man!

Petra-

Petra-

27-03-2009 om 21:48

Geerke

Een kaars voor jullie!

Petra-

Petra-

27-03-2009 om 21:48

Dropke

een kaarsje voor jou en je vader!

Petra-

Petra-

27-03-2009 om 21:49

Mien

voor jullie Fleur, omdat ik vanmiddag opeens aan jullie moest denken...

Petra-

Petra-

27-03-2009 om 21:50

Voor iedereen

die wel wat kracht, warmte en hoop kan gebruiken barnd ik een kaars met een stevige vlam!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.