Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Petra-

Petra-

03-02-2009 om 23:13

Een nieuwe kaars [wordt gearchiveerd]

voor al die lieve mensen hier, voor kracht, hoop en liefde!


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ishtar

ishtar

20-03-2009 om 13:32

En anna

op dit zonnige begin van de lente, een kaarsje voor jouw mem

ishtar

ishtar

20-03-2009 om 13:33

Enzo

ook voor jou een mooi kaarsje met een zonnebloem. Morgen zou je jarig zijn....

Lieve enzo* en geerke en allemaal

...wat een mijlpaal morgen, jullie lieve Enzo* 4 jaar. Wat hadden we hier graag meegenoten van de verhalen hoe spannend hij het zou vinden naar school te mogen, zijn grote broer achterna... Hoe druk jullie nu zouden zijn met de voorbereidingen van het feest... In plaats daarvan steken we een kaars aan, en blazen we balonnen op. Niet voor een feestje helaas, maar we laten ze los en sturen ze naar jou... met veel liefs en kusjes. Ik weet gewoon dat jullie er met z'n allen hoe dan ook een mooie dag van maken morgen. Maar wat zal het weer moeilijk zijn ook, de pijn en het verdriet weer zo extra dichtbij. Het had zo heel anders moeten zijn... Dikke knuf en kaarsjes voor allemaal!

Liefs, Beertje(s)

Voor iedereen hier...

...een grote fakkel erbij, voor kracht en liefde, warmte, troost en nog zoveel meer. En voor diegene die juist een vlammetje nodig hebben voor hoop, zet ik er nog wat extra kaarsjes bij!

Liefs, Beertje(s)

Voor puck2

Omdat ik me van de week realiseerde dat je nog steeds niet erg meeschreef hier - en dat dat betekent dat het nog steeds niet zo goed met je gaat. Kaars voor jou, wat kan ik me voorstellen dat je baalt.
Kaarsje voor Bastets zoon.
En een klein kaarsje voor mijn vader. Hij is thuis, wanneer ga ik geloven dat het echt zo is? Dat hij niet over twee dagen weer in het ziekenhuis ligt?

Rembrand

Rembrand

20-03-2009 om 19:35

Geerke.

Voor je mannetje dat altijd klein zal blijven......
M.

Petra-

Petra-

20-03-2009 om 20:13

Pind@

Voor en je vriendin een mooie kaars, omdat het zo'n zeer doet! Een knuffel voor jou!

Petra-

Petra-

20-03-2009 om 20:14

Geerke

morgen is het 21 maart, het begin van de lente, de geboortedag van jullie Enzo. Voor jullie brand ik een mooie kaars en voor Enzo een kus in de wind!

Lentekaars voor enzo

En zijn familie.
Liefs, Mien

Asa Torell

Asa Torell

21-03-2009 om 08:24

Maytes vincent

Ik denk heel vaak aan hem. Zo'n bijzonder jongetje!

Voor enzo

Voor dat mooie jochie wat nu een kleuter had moeten zijn.

Geerke, in gedachten bij jullie vandaag!

Liefs, Isabel

knevel

knevel

21-03-2009 om 09:10

Kaarsje voor enzo*

Op deze mooie zonnige dag wordt er ook hier extra aan je gedacht, Enzo*.

Lieve Geerke en mannen, veel sterkte vandaag. Een mooie zonnige dag die zo anders had moeten zijn.

liefs Eveline

Bastet

Bastet

21-03-2009 om 09:54

Enzo*

Laat de zon uitbundig schijnen voor je familie,ze zijn er vast aan toe!
liefs,Bastet

Voor enzo*

De zon schijnt vandaag voor jou, Enzo*, het jongetje dat op zovelen zoveel indruk heeft gemaakt.

Maatje

Maatje

21-03-2009 om 11:13

Enzo

Lieve Geerke,

Ik denk aan jouw kleine, indrukwekkende mannetje. Denk ook nog steeds wel eens 'waarom', al is dat geen vraag, heeft die vraag stellen geen zin. Het is ook niet zo zeer denken, het is meer voelen: hij wordt gewoon zo enorm gemist, en jij bent zo'n prachtige moeder.

Liefs,
Maatje

Dropke

Dropke

21-03-2009 om 11:35

Enzo*

Een kaars voor je verjaardag. Ik wens je mama, papa en Reimer een zonnige dag en veel sterkte,

liefs Dropke

Anna :-)

Anna :-)

21-03-2009 om 11:52

Ish

Dank je wel meis, wat ontzettend lief !!!!

Enzo

Ik denk aan Enzo op deze mooie lentedag.

Marlies

Petr@

Petr@

21-03-2009 om 12:41

Enzo*

Een zonnig kaarsje voor jou op deze mooie lentedag...
En een dikke knuffel voor pappa, mamma, grote en kleine broer...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

21-03-2009 om 12:42

Anna

Een te laat vrijdagkaarsje voor jou op deze zonnige dag...

liefs,
Petr@

Enzo*

Voor Enzo, op de dag dat je vier had moeten worden.

Marsudan

Marsudan

21-03-2009 om 14:05

Enzo*

Het is lente, het zonnetje schijnt, en je had lekker buiten moeten spelen op je vierde verjaardag. Een kusje in de wind voor jou en een lieve groet voor je papa, mama en broertjes...
Marsudan

Wat lief zeg

Wat lief zeg al die kaarsjes en gedachten aan ons en aan Enzo*. Wat een prachtig zonnige dag was het! We zijn met ons viertjes naar Enzo's grafje gegaan en hebben een Nijntje ballon gebracht met een grote 4 erop. Vrienden van ons hadden ook een grote gele ballon voor bij het grafje dus het is er nu een kleurige boel, zeker omdat de hyacinten bloeien en de andere bloemen. Het was fijn. Enzo en de lente, zo fijn dat zij bij elkaar horen!
Dank voor al jullie lieve woorden, echt heel fijn!!! liefs Geerke

Enzo*

Een sterretje, maar wat heb je de zon vandaag mooi laten schijnen...

Hetty,*

Hetty,*

21-03-2009 om 22:30

Enzo

Ik steek virtueel een mooie cijfer 4 kaars voor Enzo aan. 4 jaar, ik vond dat wel een mijlpaal, ben benieuwd of jullie dat ook zo ervaren.
En wat een heerlijk weer vandaag, dat staat zo veel anders bij het graf dan met regen.
Groetjes Hetty,*

Minet

Minet

22-03-2009 om 07:53

2 voor morganafata

Voor jou vandaag een kaars, omdat er verdriet is om de toekomst die nogal anders is dan dat jij had gehoopt.
Daarnaast een prachtige kaars vol hoop en geluk voor de toekomst die voor jou vandaag een nieuwe start krijgt.
Liefs, Minet

Bastet

Bastet

22-03-2009 om 08:57

Voor....

Voor de oom,tante en nichtje van mijn man,hij ligt op sterven.Jullie zoon is vorig jaar overleden,en nu dit...veel te jong en zo oneerlijk.
Bastet

Sancy

Sancy

22-03-2009 om 09:58

Ook 2

voor Morganafata, 1 voor het afscheid van wat had kunnen zijn en 1 voor de toekomst die aanbreekt vandaag.
Lieve meid, er zullen nog veel moeilijke dagen volgen, maar vandaag begint een nieuwe fase in je leven. Je doet het fantastisch en we zijn er voor je!

Ik zet er een mooie kaars naast voor morganafata

meis, meis....wat een belangrijke dag is dit voor je. Ik wens je veel kracht, sterkte en liefde voor de nieuwe fase in je leven. Weet dat ik aan je denk en dat we er voor je zijn. Ik heb erg veel respect voor hoe je alles aan pakt, echt bewonderingswaardig. Jij komt er wel! Echt, daar geloof ik heilig in.

Een hele hele dikke knuffel van Purk

(((((((morganafata))))))

Petra-

Petra-

22-03-2009 om 13:22

Morganafata

ik heb het niet meegekregen, maar begrijp uit bovenstaande dat je een stevige vlam kan gebruiken! Ik brand een kaarsje voor je!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.