Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Voor mijn schoonmoeder

vandaag is je verjaardag. De eerste zonder jou. Het voelt leeg en raar. Zo meteen gaan we samen een dagje naar de sauna. Gewoon een leuk dagje ervan maken. Samen zitten sippen heeft geen zin. Maar toch...een kaarsje voor jou en ook je twee zonen. Ze doen het goed. Je kan trots op ze zijn!

liefs van je schoondochter Purk

Mariska

Mariska

20-01-2009 om 09:18

Voor susan

en haar beppe en pake...

Sterkte vast voor vrijdag!!!!

X Maris

Wilma

Wilma

20-01-2009 om 10:37

Chris

'k Heb nog geen mail gezien .... Hóeft natuurlijk nooit, maar mág altijd!

Ik brand nog effe een kaarsje voor je, kan nooit kwaad.

Groetjes,
Wilma (enneh, wij vonden jullie ook leuk en Tijmen vroeg al wanneer jullie weer kwamen )

Wilma

Wilma

20-01-2009 om 10:38

Mickey

Ik steek er maar weer eentje voor je aan, weet je al meer, hoe was de operatie gegaan ??

Groetjes,
Wilma

Minet

Minet

20-01-2009 om 11:45

Voor purk

Een kaarsje voor jou en je man in de sauna (veluwse Bron?)
Een eerste verjaardag van haar zonder haar, een raar gevoel lijkt me.

Groetjes, Minet

Tineke

Tineke

20-01-2009 om 12:28

Voor grootmama

Een mooie roze kaars, want daar hou je zo van. Zouden dit echt je laatste levensdagen zijn?

Tango

Tango

20-01-2009 om 21:32

Voor de vriend van mijn zusje

Die vecht tegen een ziekte die zijn spieren heeft aangetast. Doordat nu ook zijn longspieren zijn aangetast is hij eigenlijk opgegeven. 2 maanden tot 2 jaar heeft de arts gezegd, maar mijn zusje vreest dat het nog minder wordt dan die 2 maanden........

Petra-

Petra-

20-01-2009 om 21:58

Voor mijn meisje

dikke tranen omdat na drie weken gips de pijn niet weg is. Gips er weer omheen en donderdag naar Amsterdam.
Een kaarsje voor jou, in de hoop dat het geen vergroeiing is!

Oeps, sorry

Lief dat je ernaar vraagt Wilma! Dit was de kijkoperatie pas, en gelukkig zijn de belangrijkste dingen 'schoon' (longen, slokdarm). De echte operatie volgt dus nog, geen idee wanneer, en wat daarna komt is ook afwachten (bestralen, chemo?). Maar er zijn dus lichtpuntjes, gelukkig.
Ik steek nog een dikke kaars aan! En die mag meteen branden voor Purk, voor Kaatjes grootmama, voor iedereen die hier post. En voor mijn ouders, die morgen 43 jaar getrouwd geweest zouden zijn.

Liefs, Mickey

Bastet

Bastet

21-01-2009 om 07:32

Voor

de 12jarige-jongen en zijn familie....een kaars.....
bastet

Brenda

Brenda

21-01-2009 om 08:42

Voor mijn papa

Vandaag één jaar zonder jou.
Ik mis je zo...

Mick

Fijn, in eerste instantie goede berichten, elk lichtpuntje is er een!!

Een kaars voor jou en jouw ouders, voor hun trouwdag 2 dagen na de trouwdag van de mijne (!), verdrietig dat ze er niet meer zijn om het te vieren!

Liefs, Mien

Jetta71

Jetta71

21-01-2009 om 09:34

Voor mijn opa

Het einde komt nu wel heel dichtbij, maar je wilt nog niet vertrekken. En voor oma, die de man met wie ze al 65 jaar samen is zo vreselijk zal gaan missen.
Jetta

Voor m en c

Voor M, van wie ik net gehoord heb dat ze de strijd tegen borstkanker twee maanden geleden verloren heeft. Ze was 36 jaar en laat twee kleintjes achter.

Voor C, die net gehoord heeft dat ze borstkanker heeft, en die strijdlustig aan het gevecht gaat beginnen. Heel veel sterkte en vechtlust!

Rótziekte!

Groet,
Tessie

Minet (ot)

inderdaad...goed geraden! Erg mooi daar.

groetjes van Purk

Voor het meisje uit almere

wat door een ongeval om het leven is gekomen.

Voor haar* en voor haar familie en vrienden n hele dikke kaars
........................................................

gula

Voor ari en haar vriendin

Voor morgen, omdat het zo moeilijk is allemaal. Een mooie warme kaars.

Mien en tess

Goh, Mien, wat toevallig is dat! Ik hoop dat jouw ouders er nog wel zijn om hun dag te vieren? Een kaars, hoe dan ook! Want zo lang bij elkaar is mooi

Tess, voor M en C zet ik er graag een kaarsje bij... rótziekte inderdaad!

Liefs, Mick

Petra-

Petra-

22-01-2009 om 09:24

Voor m

omdat er vandaag definitief afscheid van je genomen moet worden. Een kaars voor iedereen die achter blijft.

Wilma

Wilma

22-01-2009 om 11:41

Mickey

Elk lichtpuntje is de moeite waard ! Ik hoop dat de lange weg die voor hun ligt in elk geval een voorspoedig einde heeft.

Groetjes, Wilma

Wilma

Wilma

22-01-2009 om 11:41

Tessie

Hè meis, k*tziekte ook, bahbah !

Dikke kus voor je drie (!) kleine mannen,

Wilma

Wilma

Wilma

22-01-2009 om 11:42

Potverdrie, mickey nog een keer

Vergeet ik nog te zeggen dat ik 't zo rot voor je vindt dat de trouwdag van je ouders niet meer samen met ze allebei gevierd kan worden ...

Groetjes,

Wilma

Voor mickey en haar dierbaren

Voor jou, om je ouders, om alles wat er nu met O gebeurt, om D, om alles wat uit het verleden weer boven komt drijven. Dikke kaars en een knuf voor jou.

Mariska S.

Mariska S.

23-01-2009 om 13:40

Voor het kindje en de begeleidster uit sint-gillis

Een grote kaars, voor het kindje en de begeleidster uit Sint-Gillis, België. Omdat een mens, die geen mens genoemd zou mogen worden, heeft besloten jullie om te brengen.
Een kaars voor alle gewonden, alle kindjes en leidsters, en alle familie. Wat vreselijk, hier krijg ik het koud van...
Wat zit er in het hoofd van zo'n gek!!
Mariska

Allemaal mensen die ik niet ken

Voor de kinderen en leidsters uit het kdv in Sint-Gillis, België, waar een gek wild begon te steken en dodelijke slachtoffers maakte. Voor de studente die op Virginia Tech-university onthoofd werd. Voor al die slachtoffers van stekende, schietende en anderszins dodende figuren, die een fout in hun kop hebben.

Tineke

Tineke

23-01-2009 om 14:44

Voor mijn grootmama

Wat roosjes, wat kaarsjes...het was fijn je zolang te mogen hebben.

Simone

Simone

23-01-2009 om 15:02

Ook.....

voor de kindjes, ouders, medewerkers, hulpverleners en iedereen die er van dichtbij mee te maken heeft van het drama in Sint-Gillis in Belgie......

Dit is een regelrechte nachtmerrie die niet te bevatten is.......

Simone

Voor grootmama heksenvet

Naar ik begrijp, moeten jullie haar uitzwaaien. Kaarsje van mij erbij.

Petr@

Petr@

23-01-2009 om 17:46

Heel veel kaarsjes

voor de ouders in België, wat een verschrikkelijke dag...

Petr@

Petr@

Petr@

23-01-2009 om 17:47

Anna

Op deze stormachtige herfstdag een warmrood kaarsje voor jou...

liefs,
Petr@

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.