Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

23-01-2009 om 17:50

En een heleboel kaarsjes

voor de kinderen van de geriatrische patiënten van wie ik vandaag de ontslagbrief moest typen.
Tijdens het typen krijg je een beeld van een patiënt en als je dan ineens moet typen dat patiënt overleden is of de prognose somber, dan moet ik wel even slikken en stiekem een traantje wegpinken...

Petr@

Petr@

Petr@

23-01-2009 om 17:51

Kaatje

Een dikke kaars voor jou en je kinderen omdat jullie nu ook oma moeten missen...

liefs,
Petr@

Voor de baby's en begeleidster uit belgie...

...wat een horror-bericht, tranen bij enkel de gedachte aan dat het jouw kind zou overkomen...

.......

Een hele grote kaars voor de helaas omgekomen baby's en begeleidster, wat een verdriet... voor de ouders, familie, ieder om hen heen... een heleboel kaarsen erbij voor alle gewonden en ieder om hén heen... ieder die zomaar in een grote vreselijke nachtmerrie terecht is gekomen...

onbegrijpelijk...

....

Grote fakkel...

Voor iedereen die het zo goed gebruiken kan, zoveel berichtjes weer... ieder die wat extra warmte, licht, kracht, hoop en meer nodig heeft. Sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Bastet

Bastet

23-01-2009 om 18:24

Oma kaatje

Een kaarsje voor de oma van Kaatje...
Bastet

Bastet

Bastet

23-01-2009 om 18:25

En natuurlijk...

En voor de vreselijke gebeurtenis in belgie,alle betrokkenen,veel sterkte.
Bastet

Lollita

Lollita

23-01-2009 om 18:53

België...

Vandaag hebben we mijn oma naar haar laatste rustplaats gebracht en dan komen we thuis en zie ik het vreselijke bericht op internet. Wat ontzettend gruwelijk!

Ik kan alleen maar hopen dat mijn lieve beppe deze kinderen en medewerkster heeft opgevangen en ze veel liefde zal geven.

Wat ontzettend erg voor de nabestaanden die ik hierbij veel sterkte toewens.

Voor het drama in belgie

kaarsje brandt al heel de avond voor het keukenraam, hoop dat t n beetje helpt.

wat n drama

.........................................

Babietjes belgie

Acht maanden geleden zijn wij onze babydochter verloren, heb gevraagd of zij de babietjes uit belgie wil opvangen..

Ouders, heel veel sterkte. Er wordt aan jullie gedacht.

Voor de leidsters en babies in belgie

Niet te bevatten...

Een mooie paarse kaars voor de overleden babies, en nog een paarse kaars voor de gewonde kinderen en leidsters. En een speciale kaars voor de leidster(s) waar die gek doorheen moest om bij de kinderen te komen.

Iedere werkdag brengen zoveel moeders hun kinderen naar een kinderdagverblijf, in het vertrouwen dat er goed voor ze gezorgd wordt. Deze overleden en gewonde leidsters zijn dat vertrouwen waard geweest..

En verder nog een kaars voor de nabestaanden, onvoorstelbaar wat die mensen moeten doorstaan.

Gallifrey

Gallifrey

24-01-2009 om 14:25

Heel stilletjes: een kaarsje voor de ouders (?) van de dader

In de krant las ik dat de dader van het drama in België een psychiatrische patiënt was die thuis verzorgd werd. Van vrij dichtbij weet ik wat voor een enorme last dit is. En als het dan zo loopt...
Wat een onbeschrijfelijk drama. Daarom, naast alle kaarsjes voor de slachtoffers, toch ook een kaarsje voor de ouders (?) van deze klaarblijkelijk zeer zieke man.

Voor marije123

n kaarsje.

.....................

Jessy69

Jessy69

24-01-2009 om 20:15

Cameron

Vanmiddag gingen we even eropuit en kwamen middenin een hele lange rouwstoet terecht. Geen idee of het dezelfde was, het was rond 14.00, maar nu ik je bericht lees moet ik er meteen weer aan denken.

Wat een verdriet......

Voor de ouders, kindjes en leidsters in belgie

Een dikke vette kaars van hoop en troost voor allen die hier zijn getroffen.

Dit is echt een drama, hoe kan iemand dit doen?

Linda

En oh ja..

voor mijn oma, die eergisteren is overleden. Maar zij zou het alleen maar waarderen dat de kaars voor de kindjes in Belgie eerst kwam.

Kus, oma!

Kaarsjes

Voor de grootmama van Kaatje en de oma van Linda.

Voor iedereen die betrokken is bij het afschuwelijke drama in België... ik heb er echt geen woorden voor, wat erg.

En nog eentje voor O en familie, omdat het laatste nieuws toch weer slechter is dan we hoopten . Het wordt wel akelig spannend zo.

Liefs, Mick

En nog eentje

Voor de papa van Genista. In de hoop dat het nu toch gauw eens écht beter zal gaan.
Dikke kus!

Suus

Suus

25-01-2009 om 09:22

Voor het kindje in de krant

waarvan de ouders na drie dagen afscheid moeten nemen...
de adrvertentie was zo intens, hier kon niemand omheen

Sancy

Sancy

25-01-2009 om 11:32

kaarsen: voor Kaatjes oma, voor Mickey's O en familie, voor Genista's vader en familie.
Kracht en warmte!

Voor Mickey's O en jullie dierbaren. Voor mijn vader. En ook eentje voor mijn moeder, vanwege alle zorg en het feit dat ze zo bijna geen sociaal leven meer overhoudt.

Christa.A

Christa.A

27-01-2009 om 19:48

Wilma en nikus (ot)

Ik heb het een beetje heel druk gehad met zoon'lief' en dus nog niet kunnen mailen. Tis namelijk nogal een verhaal :o(
Maar ik ga jullie de komende dagen even mailen :o) Jullie zijn zo lief om een lezend oog te bieden, dus ik ga daar zeker gebruik van maken.
Knuffel voor jullie!!!!
Liefs, Christa.

Monique

een kaarsje voor jou en je hele gezin. Dat jullie samen weer het goede pad mogen vinden...de weg naar balans.

liefs van Purk

Jannie K

Jannie K

28-01-2009 om 15:35

Voor onze poes (mag dat ook)

Vanavond komt de dierenarts om hem in te laten slapen. Hij is 18 jaar geworden....

Jannie k

sterkte met het verlies van je poes en de lege plek die ze achterlaat na 18 jaar .

Wilma

Wilma

29-01-2009 om 12:50

Ja hoor chrisje

't Luisterend oor (lezend oog) blijft gewoon gelden, zolang als je nodig hebt !! Ik zie 't wel komen, sterkte intussen !

Liefs,
Wilma

Petr@

Petr@

29-01-2009 om 14:42

Nikus

Ik zet er een dikke kaars voor jou naast...

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

29-01-2009 om 14:43

Monique

Een dikke kaars vol kracht voor jou en je gezin...

liefs,
Petr@

Ansulina

Ansulina

29-01-2009 om 21:38

Gewoon even voor

onszelf omdat we het wel kunnen gebruiken

Ansulina

Ansulina

29-01-2009 om 21:39

Voor chanty

omdat we van je houden.

Ansulina

Ansulina

29-01-2009 om 21:40

Voor jamie

Lief klein ventje omdat we je zo missen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.