Verlies en Verdriet
Ansulina
26-06-2008 om 06:41
Een nieuwe kaars
Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina
Mickey
14-01-2009 om 00:34
Wel dus
Hartstikke fout. Nog maar een rij dikke kaarsen dan, in de hoop dat de operatie die waarschijnlijk morgen al plaatsvindt, afdoende mag zijn!!!
Liefs, Mick
Wilma
14-01-2009 om 09:18
Rembrand
'k Zal 't proberen te onthouden, lief dat je voor mij even je masker afzette .
Groetjes,
Wilma
Wilma
14-01-2009 om 09:18
Hè mickey
Bah zeg, wat rot. Ik zet er een rij kaarsen naast, báh ...
Liefs,
Wilma
Mien*
14-01-2009 om 09:24
Mick
Geen flauw benul waar het over gaat, al vermoed ik wel iets..Doet er niet toe, een kaars voor jullie, eentje met veel licht en warmte!
Liefs, Mien
Genista
14-01-2009 om 09:46
Mickey
Voor jullie allemaal en natuurlijk vooral voor O & D. Laat die operatie alsjeblieft genoeg zijn!
Mickey
14-01-2009 om 13:34
Jullie zijn lief
Ze zullen nodig zijn die kaarsen, het is een verhaal à la Bas van Kaatje, dat zegt genoeg denk ik. Geen directe familie maar wel mensen die ons erg na staan. Hoop vanavond te horen of er geopereerd is en hoe het is gegaan.
Liefs, Mick
(die er ook nog maar eentje aansteekt)
Sanneke*
14-01-2009 om 13:54
Voor mijn collega
die net zijn zoon van 23 in zijn armen heeft voelen sterven... Hele dikke kaars voor jou en je vrouw en andere 2 kinderen!
Petra-
15-01-2009 om 10:53
Lief vriendinnetje, vandaag
moeten we voor de laatste keer afscheid nemen van je vader, definitief...
Genista
15-01-2009 om 12:59
2 kaarsjes
Eentje voor Mickey, D & O en hun dierbaren.
Eentje voor mijn beste vriend M, bij wie zich ditzelfde drama leek te voltrekken. Operatie is geweest, maar de naweeën gaan niemand in de koude kleren zitten. En wachten op de uitslag is ook moeilijk.
zofia
15-01-2009 om 15:17
Mientje
Hee wat lief, Mien!
Dan doe ik er eentje aan voor jou. Helemaal speciaal voor jou, zodat deze druilerige dag een beetje warmer wordt!
Veel liefs, Zofia
Christa.A
15-01-2009 om 16:38
Grote kaars voor mezelf
Omdat mijn zoon er weer een zooitje van maakt :o(
Ik kan er niet meer tegen.....
Mammie ik mis u!!!!
Christa.
Christa.A
15-01-2009 om 23:15
Nikus
Ik zou niet weten waar te beginnen meis. Het speelt al 5 jaar namelijk. Begon vlak voor mijn moeders overlijden. Lief van je!
Christa.
Geerke
16-01-2009 om 13:17
Kaars voor christa en haar zoon
Voor allebei een flinke kaars!!
liefs Geerke
Petr@
16-01-2009 om 16:25
Anna
Op deze druiligere dag een warm vrijdagkaarsje voor jou...
liefs,
Petr@
Christa.A
16-01-2009 om 17:37
Wat lief meiden :o)
Zit meteen weer met een snik in mijn keel hier door die lieve woorden van jullie!!!!
Moon ik kan je niet mailen..... heb geen mailadres van je :o| Misschien kun jij mij mailen? Mijn mailadres is: heksenketel ape(n)staartje gmail punt com.
Thanks meiden voor de kaarsjes :o) Dikke knuffel voor jullie!
Christa.
Wilma
16-01-2009 om 18:35
Ach chrisje
Hè meis, 't zou ook eens even rustig blijven bij je hè. Wat rot voor je ! En ja, tuurlijk zou je nu even extra met je moeder willen kunnen bellen om even gal te spuien.
Jammer dat je niet dichterbij woont, je weet nu dat ik koffie heb (mét koekje , kon je lekker even bij mij je verhaal doen.
't Mag per mail ook altijd hè, dat weet je.
Dikke knuf,
Wilma (goed thuisgekomen neem ik aan, jullie drietjes laatst??)
Christa.A
16-01-2009 om 21:06
Pffff wilma
Het mag idd niet bij mij hoor, een rustig bestaan met mijn kinderen :o(
Haha ja jullie hebben lekkere koffie met lekkere koekjes ;o) Vond Saartje ook (de koekjes dus ;o)) Ze was helemaal weg van Tijmen he?
Jouw mailadres heb ik idd en reken van het weekend maar op een flinke klaagmail haha. Kan wel even een uitlaatklep gebruiken (of 2 ;o)) Hij is nu hier en heeft hier gegeten en nu ik hem gezien heb (leg het per mail wel uit) ben ik wel wat rustiger geworden.
En ja, we zijn goed thuisgekomen laatst ;o) Mijn broer vond jullie ook aardige mensen (en dat is heel wat voor mijn broer hihi)
Knuffies terug, Christa.
Ansulina
16-01-2009 om 22:38
Voor christa
voor jou Chrissie en voor je zoon ,en grote kaars,
ik snap goed dat je .je mams zou willen bellen en om raad vragen en gewoon van je af praten,
gruffalo
17-01-2009 om 12:27
Kaarsje voor collega
een man van tegen de 40, kerngezond, leuke vent en heeft kleine kinderen, krijgt opeens een epileptische aanval en blijkt een tumor in zijn hoofd te hebben.
een grote kaars voor hem, hopelijk valt het te goed te behandelen...
Gruffalo
Petr@
18-01-2009 om 21:19
Koentje
kaarsje voor jou en je moeder in deze spannende tijd...
liefs,
Petr@
Susan
19-01-2009 om 14:29
Dag beppe
Afgelopen nacht bent u gegaan.... Heel rustig, gelukkig. Ik zal u missen maar ben blij dat de pijn nu weg is. Doe de groeten aan Pake daarboven!
Daaaag,
Susan