Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Anna :-)

Anna :-)

11-01-2009 om 10:48

Martijn*

Lief manneke, jouw geboortedag vandaag. Ik denk aan jou en aan je papa, mama, broertje en zusje.

Een kus in de wind voor jou en een dikke knuffel voor je ouders en broer en zus.

Liefs, Anna

Martijn*

12 zou je vandaag al zijn... Ik kan me er geen voorstelling van maken.
Dag lieve kleine Martijn*, vandaag branden we een kaarsje voor je en zullen we extra veel aan jou en aan je papa, mama, broertje en zusje denken.

Kusje,
Tessie

muurtje

muurtje

11-01-2009 om 13:53

******martijn******

Lieve Wilma, Peter, Tijmen en Roos,

12 jaar geleden alweer dat Martijn geboren werd. Zo lang terug en nog zo vers in je geheugen net als alle dagen van zijn korte leventje.
Hij zou naar de Middelbare school gaan, geen partijtje meer maar een heus klassenfeest. En wat zou je voor hem kopen. Hij wilde vast heel graag een nieuw spel voor zijn Nintendo DS of voor op de Wii, zo'n nieuw populair spel dat ongelofelijk duur is, waar hij om zeurt en wat jullie afhouden tot die dag en dan hem er dan toch mee verwennen

Sterkte vandaag, liefs Muur

Petra-

Petra-

11-01-2009 om 15:41

Lief vriendinnetje

vannacht hebben we afscheid genomen van je vader, aan zijn laatste reis begonnen. Een kaarsje voor jullie!

Petra-

Petra-

11-01-2009 om 15:41

Martijn

voor jou een mooie kaars, omdat je nooit vergeten wordt!

Wilma

Wilma

11-01-2009 om 16:50

Martijn ...

Voor jou, mijn lieve manneke, speciaal voor jou.

We zijn net naar het kerkhof geweest, even gevoelsmatig met je bezig zijn. We hebben er takken neergezet ipv bloemen en in die takken hangen twaalf (gelamineerde) gele hartjes, voor elk jaar één. Twaalf zou je geworden zijn, 'k kan me er geen voorstelling van maken en tegelijk fantaseer ik er op los.
We hadden de slee mee naar 't kerkhof, dikke pret pál naast 't verdriet om jou.

Het prachtige knalgele molentje (speciaal voor jou uit Amsterdam!) draaide al snel in de wind. De mooie gele kaars met toebehoren (speciaal uit Friesland!) staat ook mooi, kan niet kapotvriezen.
De voetsporen van ons allevier leiden naar jouw grafje, je papa en mama, je broer en zus. Tesamen met de sporen van de slee.
Diezelfde sporen gaan ook weer weg van jouw grafje, dapper verder wandelend, weer door naar het zo gewoon lijkende leven....

Lief lief mannetje van ons ...

Mama

Wilma

Wilma

11-01-2009 om 16:52

Doet me zó goed!

Martijn zijn naam hier zo veel te zien staan. In de aanloop naar deze dag en óp deze dag. Te weten dat hij van Noord naar Zuid en van West naar Oost niet vergeten wordt.
Ook namen te zien staan als die van 'tante Tessie' en die van muurtje, 't doet goed !!

Bedankt lieverds !!!

(Papa met kinderen hier achter me in de woonkamer Schipper Mag Ik Overvaren spelend, pfiew, waren hálen ze de energie vandaan ... )

Liefs, Wilma

May

May

11-01-2009 om 19:27

Voor cindy en delano

Een hele grote kaars!!!!

Van mij ook een kaarsje

... voor Martijn*. Sjonge, twáálf jaar alweer...

knevel

knevel

11-01-2009 om 21:53

Voor martijn*

12 kaarsjes voor Martijn, 12 jaar geleden.

Ik ken je verhaal niet Wilma, maar ik kan me inmiddels wel voorstellen dat het gemis en verdriet niet weggaat. 12 jaar lang... De dag is bijna voorbij, maar ik wil je toch nog even sterkte wensen. Op naar de rare dag die morgen heet. De dag erna.

Sterkte,

Eveline

Op de valreep van 11 januari

nog even een nieuw, geel kaarsje neerzetten voor Martijn!

We denken aan jou!
Liefs, Mien

Rembrand

Rembrand

12-01-2009 om 09:17

Voor wilma, de dag erna.........

Die zeker zoveel pijn doet.
Dikke knuf,
M.

Martijn

Dag erna, kaarsje toch aan voor Martijn.

Jade

Jade

12-01-2009 om 12:02

Voor martijn* en delano*,

De dag erna........een kaars voor Martijn* en Delano*....

Delano

Een broertje! Een kaarsje voor jou en je moeder, hoe mooi het is om gelijkenissen te zien, tegelijkertijd is het ook verdrietig dat ze zulke momenten met jou niet mee kan maken!
Mien

Wilma

.........................

dikke knuf

gula

Wilma en martijn*

Voor jou, je man en kids plaats ik hier nog een mooie grote kaars neer, 12 jaar... pfff.. En speciaal voor jullie Martijn* nog extra een zachtgele erbij met gouden hartjes!

Zo mooi geschreven weer, het is zo voelbaar...

......

Dikke knuf!!

Liefs, Beertje(s)

Cindy en delano*

Pffffff... een mooie helder blauwe kaars erbij voor jullie Delano* en voor jullie zelf en de pasgeborene nog een extra. Je mannetje houdt jullie vast in de gaten, en zeker de kleine... Sterkte met het gemis, zo extra tastbaar nu weer... En ook veel geluk gewenst met de baby!

Liefs, Beertje(s)

Petra, een kaars erbij...

...voor je vriendinnetje, haar vader en voor jou... sterkte!

Liefs, Beertje(s)

Een maandag-fakkel erbij...

...voor iedereen die het zo goed gebruiken kan, voor kracht, troost, warmte, geloof, hoop en nog zoveel meer!

Liefs, Beertje(s)

Voor inger* en uit dankbaarheid...

...plaats ik er nog een paar kaarsjes bij.

Voor mijn man's nicht Inger*, hij heeft je telefoontje gemist op zijn verjaardag... Je moeder is inmiddels geopereerd, en dat gaat voorspoedig - je hebt haar vast in de gaten gehouden. Een mooie kaars voor jou...

En gisteren was mijn grote neef jarig, en 'gewoon' uit dankbaarheid dat we zijn verjaardag konden vieren plaats ik nog een kaarsje. Rond Oud en Nieuw was hij door het ijs gezakt maar kwam er gelukkig vanaf met enkel flinke kneuzingen, wonden, hechtingen en een koud, nat pak. Hij was met een groep, dus ze hadden 'm er redelijk snel uit. Water kwam tot z'n neus, wat een geluk dat hij niet onder 't ijs geschoten is... Zulke dingen lopen helaas vaak genoeg verkeerd af, maar gelukkig gaat het dan toch ook nog geregeld goed... Dankbaar ben ik, en daarvoor een extra kaarsje.

Liefs, Beertje(s)

Jade

Jade

12-01-2009 om 18:48

Cindy,

vergeet ik je helemaal te feliciteren met de geboorte van jullie zoontje

Verdriet en vreugde gaan hand in hand.......

Kaarsje voor wim...

...hoorde het juist van mijn hubbie. Gisteren overleden op het ijs. Zwaaide naar zijn kinderen, zijn vrouw was verderop aan het wandelen, hij ging nog één rondje... het was de laatste. In elkaar gezakt en reanimeren mocht niet meer helpen. Zelf ken ik je slechts van gezicht, maar mijn man heeft met de club al meerdere seizoenen schaatsles van je gehad. Vorige week nog samen op de baan. Men had bewondering voor je. Nog zo sportief zijn op je 77e... Een sterke kaars voor jou en je gezin!

Liefs, Beertje(s)

Nog een kaars

kwam per ongeluk in het verkeerde draadje terecht, bij deze nogmaals

Voor onze tante Rennie, uitzaaiingen... hopelijk slaat de kuur goed aan! Een kaars voor hoop, kracht en goede moed...

Liefs, Beertje(s)

En een hele grote dikke kaars

... voor een familielid dat morgen met spoed naar de oncoloog moet. Laat het asjeblieft NIET waar zijn!!
D, O en familie, we denken aan jullie.
Liefs, Mick

Wilma

Wilma

13-01-2009 om 08:57

Bedankt

Lief lief lief zijn jullie ! Wat heerlijk dat zijn naam ook na de dag nog genoemd werd. Gister had ik geen pc (mopperdemopper), want de day-after was effe helemaal prút gister en op zich is 't dan heerlijk om hier even wat 'aandacht' voor hem te zien. Maar goed, nu zie ik 't nú en da's ook fijn !!
Dus bij deze, superbedankt !!

En oh ja, ik ben héél slecht in nieuwe nicks herkennen, maar wie dan ook, oud of nieuw, bedankt!!!

Liefs,
Wilma

Wilma

Wilma

13-01-2009 om 08:58

En een dikke kaars

Omdat ik niet alleen martijn zijn berichtjes lees uiteraard en ik zie dat er weer genoeg ellende is. Een dikke hoopgevende of troostende kaars erbij dus, op deze grijze grauwe dag.

Wilma

Tineke

Tineke

13-01-2009 om 17:32

Voor astrid en haar kleine eliana

Een kaarsje voor jullie, omdat Eliana het moet redden en omdat Astrid zoveel tegelijk te verstouwen heeft, de te zware bevalling en haar kindje zo ziek...

Petra-

Petra-

13-01-2009 om 21:46

Lief vriendinnetje

er komt zoveel op je af, zorg goed voor jezelf. Donderdag moeten we afscheid nemen van je vader, en ik, ik zal er zijn voor je!

Sancy

Sancy

13-01-2009 om 22:59

Geen naam

maar wel een dikke kaars, voor een online vriendin die net nieuws gekregen heeft over een oom, dat haar en mij de rillingen bezorgt.
Ik weet wat voor beeld je voor ogen hebt meiske, ik hoop met je mee dat het niet zo afloopt als we al eens hebben moeten meemaken...
(((knuffel)))

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.