Nieuw: Ontdek nu alle events en workshops bij jou in de buurt op het Ouders Eventplatform
Verlies en Verdriet Verlies en Verdriet

Verlies en Verdriet

Ansulina

Ansulina

26-06-2008 om 06:41

Een nieuwe kaars

Een nieuwe kaars voor alle kindjes die zo gemist worden,voor alle ouders die overleden zijn .voor alle broers en zussen.Kortom voor alle mensen die wel een kaarsje kunnen gebruiken.
Ansulina


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petr@

Petr@

05-01-2009 om 13:31

Natalia

En voor jou ook een dikke kaars, wat een verdriet...
Heel veel sterkte vandaag!!!

liefs,
Petr@

Waxinelichtje

Voor mijn ouders. Omdat ik zo graag eens wil zeggen, als mensen belangstellend vragen: "Hoe gaat het nu?" dat het gewoon goed gaat. Het gaat niet goed.

Natalia

Natalia

05-01-2009 om 16:45

Petr@....

(en ook verder iedereen hier)
dankjewel voor je lieve woorden. Voor jou en iedereen laten we ons hart ook spreken als het kaarsje voor "ons kindeke" aangaat, voor warmte en licht al is het maar een pietsie.... Hoe we 'ineens' weer weten hoe je pijn kunt hebben zonder wond aan de buitenkant... Het huilen van mijn schoonzusje die haar eerstgeborene kwijt is....
Ach hemel.
Hopelijk geeft het kaarsje van J. ook een beetje warmte en liefde en hoop aan iedereen.......

Rembrand

wat vreselijk ik zet er een kaarsje bij en hoop en bid mee voor de goede afloop

Bastet

Bastet

05-01-2009 om 18:21

Genista

Ik brand een kaarsje met je mee!
Bastet

emmonis

emmonis

05-01-2009 om 21:36

2 kaarsjes

Voor T. en zijn ouders en een voor het peetkindje van Natalia.
2 totaal verschillende situaties, maar beiden zo verdrietig.

Kaarsjes

Genista, ook ik brand er eentje met je mee! Dat er nu onderhand eens een keerpunt mag komen!

En kaarsjes voor T. en het petekindje van Natalia. Wat erg, ik krijg het er koud van.

Liefs, Mickey

Telebel.

Telebel.

06-01-2009 om 14:41

Geboren

het kindje van M&N, vanmorgen maar nog niet bekend welk geslacht. Het zou een groei achterstand hebben.... Misschien heeft de natuur dan toch op tijd ingegrepen??

Nu hoop ik dat ik niemand voor het hoofd stoot, die misschien wel een kindje hebben met een groei achterstand. Ik wil niemand kwetsen, maar als het dan toch niet levensvatbaar zou zijn dan is dit misshien uiteindelijk wel beter.

Gr Telebel.

Voor mijn vriendin l in amerika

die rot ziekte zit nu in je ruggemergvloeistof.
Kon ik maar in het vliegtuig stappen en je even in person knuffelen...............

Daarom hier n grote kaars, om je aan te warmen en om je kracht en sterkte toe te branden in de hoop dat je ook deze strijd met die k..ziekte kunt winnen.

((((((((((( )))))))))))))))))

gula

Voor het peetkindje van natalia

Je verhaal raakt me tot in mijn binnenste. Het doet pijn aan mijn hart. 18 maanden..... komt dichtbij, doet pijn, doet echt pijn. Ik steek een kaars aan voor je lieve kleine "mannetje"en ook eentje voor jouw schoonzus en eentje voor jou.
Knuffel Geerke

En gewoon nog eentje erbij

Gewoon nog eentje Natalia, omdat ik het gewoon zo erg vind.

Natalia

Natalia

07-01-2009 om 10:12

Geerke, everyone.......

Hallo Geerke, iedereen,

Enorm veel dank voor de warmte en het licht van je kaarsen en je lieve woorden erbij. Dankjewel!
Ik ben zo blij iedere keer als ik even kan glimlachen omdat iemand iets zegt of schrijft. Dat is fijn, echt waar.

We bellen elke dag naar mijn schoonzusje en/of de familie. Ik merk wel dat het haar sterkt, ook als ik haar vertel hoe wij en een heleboel andere mensen haar lieve zoon omringen en gedenken.

Kaarsjes blijven branden, voor J. en voor alle lieve kleine en grote mensen die we zo verschrikkelijk missen!

Liefs, D

Petra-

Petra-

07-01-2009 om 14:01

Veel kaarsen

steek ik aan, voor al dat verdriet....

Wendy B.

Wendy B.

07-01-2009 om 15:43

Wilma

Een hele grote gele... Gewoon omdat je weer in de aanloop naar zit en je wel een kaars kunt gebruiken.

Wendy B.

Wendy B.

07-01-2009 om 15:44

Nikus

Ook voor jou steek ik maar weer in de hens. Je lijstje brandt op m'n netvlies en komt dagelijks voorbij...

Christa.A

Christa.A

07-01-2009 om 23:48

Dimitri

Een kaars voor jou en je vrouw en kind (nog geen 1 jaar)
Ik las op hyves dat je overleden bent. Je had non hodgkins en was pas 32 jaar jong :o(
Kaarsje voor jou! Het ga je goed jongen!
Christa.

leetje

leetje

08-01-2009 om 12:13

Voor de ouders van bas

en ook voor mijn buurtjes die vandaag afscheid moeten nemen van datgene wat er nog van hem over is. Lieve familie en vrienden ik steek voor jullie een grote kaars aan. Bas wilde zijn vrienden redden en heeft dat nu met de dood moeten bekopen. Hij zou afgelopen zondag 20 jaar zijn geworden.
Ik denk aan jullie allemaal.

Gr, Leetje

Wilma

Wilma

08-01-2009 om 19:50

Wendy, wat lief!

Jeetje, "zomaar" een grote gele kaars hier voor mijn manneke, wat lief !

Yep, de datum (de 11e) zit er weer aan te komen en ik merk dat mijn lontje korter en korter wordt. De achtbaan van emoties is weer vol in gang.
Liedjes die ik normaal goed kan horen, vind ik nu intens verdrietig en raken me diep. Woorden die normaal zo gewoon zijn, komen nu extra hard aan. Soms juist dus iets dat extra fijn is, maar soms ook iets dat extra diep snijdt in het litteken op mijn hart.

Twaalf zou ie bijna zijn. Wat koop je voor een jongen van twaalf, geen idee. 'k Had vast nu wat doelloos of mopperend door de stad gelopen, op zoek naar een kadootje voor 'm.

Hm, 'k ga de teevee effe uitzetten, de achtergrondmuziek van Kinderziekenhuis op nederland 1 is me al te heftig, tjonge jonge ...

Liefs, Wilma

Petr@

Petr@

09-01-2009 om 08:40

Anna

Een zonnig vrijdagkaarsje op deze koude dag voor jou...

liefs,
Petr@

Voor oma

Alweer een jaar geleden dat je overleed. Op de verjaardag van je achterkleindochter.
Ze is alweer 6 geworden oma. Ik mis je zo......
Dag gries doefke.
Dikke kus Isabel

Martijn

een kaarsje, voor de dag die er weer aan zit te komen, omdat je moeder het er moeilijk mee heeft.

Een mooie gele kaars!
Liefs, Mien

Wilma

Wilma

09-01-2009 om 09:37

Mientje

Mientjelief, wat ben je toch een heerlijk mens. Opkrabbelend van de dubbele decembermaand steek je hier een kaarsje aan voor mijn mannetje, meis, wat lief van je !!

En yep, 'k heb 't er moeilijk mee en weet je, dat mág ook van mezelf, gosj, wat is 't leven toch één groot leerproces.

Kus,
Wilma

Wilma

Wilma

09-01-2009 om 09:41

Voor mijn schoolvriendin

Vandaag je verjaardag, maar jij bent er (al een tijdje) niet meer. Deze datum vergeet ik nooit, heeft altijd op onze kalender gestaan, ook toen onze wegen na de middelbare school uit elkaar gingen. Toen we elkaar later weer tegenkwamen en bleek dat we weer bij elkaar in de buurt woonden, was jij al in een heel andere wereld dan ik. En die wereld heeft véél te snel een einde gemaakt aan je leven. Nogsteeds snap ik het niet, waarom, hoe is 't mogelijk, hoe heeft dat kunnen gebeuren. Toch ben ik blij dat ik je ook de laatste jaren van je leven heb meegemaakt, net of 't zo heeft moeten zijn.

Drank maakt meer kapot dan je lief is ...

Wilma

Ook voor de ouders van bas

Ook een kaars van mij voor de ouders van Bas, het verhaal raakt me.

Bastet

Bastet

09-01-2009 om 18:36

Wilma

Een mooie,mooie kaars voor je ventje.
liefs,Von

Wendy B.

Wendy B.

10-01-2009 om 19:53

Martijn

In de aanloop naar morgen... Buiten is het koud, kinderen spelen lachend op het ijs, of staan met een bibberlip te roepen dat de zomer veel warmer is. Je moeder mist dat ene snoetje tussen al die koppies met rode wangen. Dus in de aanloop naar morgen, vanavond al vast een kaars.

Petr@

Petr@

11-01-2009 om 00:32

Martijn*

Een grote gele kaars voor jou..

liefs,
Petr@

Petr@

Petr@

11-01-2009 om 00:48

Therese

Een hele dikke kaars vol hoop voor jou en jouw man op een wondertje dit jaar...

liefs,
Petr@

Christa.A

Christa.A

11-01-2009 om 01:57

Een mooi geel windmolentje voor martijn*

Omdat bloemetjes stukvriezen nu in dat koude zuiden en kaarsjes het volgens mij ook niet goed doen in deze vrieskou, voor jou een geel windmolentje :o)
Knuffie voor jou en je mamma en pappa, broertje en zusje!
Liefs, Christa en Saartje-paardestaartje.

cindy vonk

cindy vonk

11-01-2009 om 09:38

Delano

Hier wil ik even een mooie blauwe kaars branden voor mijn zoontje Delano*. Wat mis ik hem. 6 januari is hij grote broer geworden.
Hij heeft dezelfde neus al Delano*.

Lieve Delano* zal je goed over ons waken?

Ik hou van je schatje.

Liefs en een dikke kus je mama

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.